Jump to content

Проблем с високо налягане на турбото 1.8Т АЕБ


to6encet0

Recommended Posts

Здравейте колеги,  преди 2 дни смених средната част на стоковото турбо поради износване, майстора беше скъсал единият кабел на Н75. След диагностика открих проблема, запойх кабела и О, чудо.... колата полудя, започна да върви както никога до сега от както я имам. Проблема е след 4500-5000 оборота, колата започва да прекъсва по изразено на газ а на бензин по-малко. Ходих при газаджийте, при тестове в движение налягането на турбото стига до 1бар??? и във високите при прекъсването инжекторните времена се зануляват (газаджията няма идея защо) Къде да търся проблема? Колата няма чип и не е пипано нищо освен смяна на турбото. На диагностика няма никакви грешки от Екуто. Утре вечер ще ида при майстора да търси проблема, но ми се иска и по запознатите от Вас да се произнесът. Поздрави!

Редактирано от to6encet0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко "развитие" от днес, при форсиране на място загледах лостчето на гейта, че се помръдва. Закачих буст метър, прави налягане 0.6 бара и го държи до 5000 оборота след това вместо да спада, буста се вдига на 1 бар и започва прекъсване и лашкане. Ходих и при майстора, койта само вдига рамене и няма никаква идея къде да търсим проблема. Утре ще я оставя в друг сервиз да тестват клапаните покрай турбото, и все пак ако някой има някакви предположения нека се отзове :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Видяло се е, че е нещо по разтоварването, но  как да го проверя актуатора, също ми е чудно защо незаписва никакви грешки при тези прекъсвания във високите?

Редактирано от to6encet0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш маркуча към актуатора и надуваш с компресор или помпа. Аз ползвам голяма спринцовка от аптеката. Ако лоста мърда значи актуатора е здрав. Ако са правени манипулации по турбото може да е пренатегната гсйкатс към гейта и да не отваря докрай, от там не може да разтовари добре и пренадува...

Sent from my K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Добри хора, моля помогнете, тази кола съвсем ще ме разсипе... уш се беше оправила, но уви . Пак започна да прекъсва във високите и невърви никак добре, турбото се усеща след 3000 оборота но нищо особенно. Сега я закачиш и изкара тези грешки.  Някой ако може да ме насочи към евентуалният виновник , защото се оказа, че в моят град читави майстори НЯМА! 

20160609_194246.jpg

Редактирано от to6encet0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бедна смес в движение, по-скоро във средни и високи обороти.

А първата грешка е от много зор на колата дето си и раздавал. Явно оборотомера е бил яко в лютеницата и е забила в сервизен режим.

ПС. Ти може и да си мислиш че няма чип... Първата грешка с това "намигане" няма как Ханс да я сложи...

Sent from my K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак яко в червеното несъм я вкарвал, по- скоро до 5-6000 и то само за проби, и да забива муцуна. Преди да сменя средната част на турбото нямах никакви проблеми и колата не е вървяла като за чипната. За това и си мисля че няма чип, но може и просто да не е вървяла заради износеното турбо. Незнам вече к'во да правя, няма и сериозен майстор към който да се обърна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00543

Явно си я има тая усмивка... Странно ми е, че ханс е сложил такова нещо.

 

Ето и за втората грешка: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00561

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че ако беше проблема в софтуера, нямаше да набива втората грешка. При чип тунинга се слагат по-високи граници и би трябвало 1 бар да не го бърка с К03. По-скоро не разтоварва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората грешка ти писах от какво е: бедна смес в средни и високи обороти. Виж на 8-ми канал адд и мул корекциите колко са. На мул са ти над 5.5%

Sent from my K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте, оправих колата, но проблема с налягането все още си го има вчера до Плевен буст метъра непомръдна от 0.2-0.3 бара, а навръщане пак започна да надува 0.6 и във високите започна да пренадува. Заподозрял съм Н75, но няма от кого да взема за проба. Вие какво мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изолирай го като свържиш двата вакума с малка тръбичка и виж как ще върви и дали ще забива. Махни го и го пръсни с вд40 от към металната тръбичка и с клечка за зъби го раздвижи. Едва ли ще се оправи така, но може да е много запекън. Разглобявал съм няколко и повечето са със скъсани пружинки, така и не намерих от къде да взема толкова финни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Напоследък нямам много време да се занимявам с колата и на майстори нямам вяра да я оставя, но забелязах от една седмица, че  прави 0.2-0.3 бара, а като я изгася и запаля пак започва да си прави нормалното налягане, че и пренадува от време на време...:wall::steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само, трябва да се гледат и живите данни дали са коректни и в граници.

 

Провери и бензиновия регулатор, както и дебита на помпата.

 

Също така и работата на инжекторите, може да има замърсени или запушени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е и на газ и на бензин, ще пробвам да кача един опит за  лог от преди месец, но незнам дали се е получило както трябва, защото бях в градски условия...

LOG-01-002-xxx-xxx.CSV

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...