to6encet0 Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, преди 2 дни смених средната част на стоковото турбо поради износване, майстора беше скъсал единият кабел на Н75. След диагностика открих проблема, запойх кабела и О, чудо.... колата полудя, започна да върви както никога до сега от както я имам. Проблема е след 4500-5000 оборота, колата започва да прекъсва по изразено на газ а на бензин по-малко. Ходих при газаджийте, при тестове в движение налягането на турбото стига до 1бар??? и във високите при прекъсването инжекторните времена се зануляват (газаджията няма идея защо) Къде да търся проблема? Колата няма чип и не е пипано нищо освен смяна на турбото. На диагностика няма никакви грешки от Екуто. Утре вечер ще ида при майстора да търси проблема, но ми се иска и по запознатите от Вас да се произнесът. Поздрави! Редактирано 30 Май 2016 от to6encet0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 31 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2016 Малко "развитие" от днес, при форсиране на място загледах лостчето на гейта, че се помръдва. Закачих буст метър, прави налягане 0.6 бара и го държи до 5000 оборота след това вместо да спада, буста се вдига на 1 бар и започва прекъсване и лашкане. Ходих и при майстора, койта само вдига рамене и няма никаква идея къде да търсим проблема. Утре ще я оставя в друг сервиз да тестват клапаните покрай турбото, и все пак ако някой има някакви предположения нека се отзове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 31 Май 2016 Доклад Share Публикувано 31 Май 2016 На мене ми се струва, че е заминал актуатора на уейстгейта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 31 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2016 (Редактирано) Видяло се е, че е нещо по разтоварването, но как да го проверя актуатора, също ми е чудно защо незаписва никакви грешки при тези прекъсвания във високите? Редактирано 31 Май 2016 от to6encet0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Сваляш маркуча към актуатора и надуваш с компресор или помпа. Аз ползвам голяма спринцовка от аптеката. Ако лоста мърда значи актуатора е здрав. Ако са правени манипулации по турбото може да е пренатегната гсйкатс към гейта и да не отваря докрай, от там не може да разтовари добре и пренадува... Sent from my K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 1 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Оставих я в един сервиз сутринта и преди малко ми се обадиха че е готова. Довечера ще споделя къде е бил ключът за мазата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 1 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Проблемът е решен, оказа се пренатегнат гейт. Майстора след смяна на турбото не го е регулирал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 +1 за мен за пренатегнат гейт :-D Sent from my K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 9 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2016 (Редактирано) Добри хора, моля помогнете, тази кола съвсем ще ме разсипе... уш се беше оправила, но уви . Пак започна да прекъсва във високите и невърви никак добре, турбото се усеща след 3000 оборота но нищо особенно. Сега я закачиш и изкара тези грешки. Някой ако може да ме насочи към евентуалният виновник , защото се оказа, че в моят град читави майстори НЯМА! Редактирано 9 Юни 2016 от to6encet0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 9 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2016 Бедна смес в движение, по-скоро във средни и високи обороти. А първата грешка е от много зор на колата дето си и раздавал. Явно оборотомера е бил яко в лютеницата и е забила в сервизен режим. ПС. Ти може и да си мислиш че няма чип... Първата грешка с това "намигане" няма как Ханс да я сложи... Sent from my K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 9 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2016 Чак яко в червеното несъм я вкарвал, по- скоро до 5-6000 и то само за проби, и да забива муцуна. Преди да сменя средната част на турбото нямах никакви проблеми и колата не е вървяла като за чипната. За това и си мисля че няма чип, но може и просто да не е вървяла заради износеното турбо. Незнам вече к'во да правя, няма и сериозен майстор към който да се обърна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00543 Явно си я има тая усмивка... Странно ми е, че ханс е сложил такова нещо. Ето и за втората грешка: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00561 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 10 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Изчетох ги грешките, втората е в следствие на първата според мен, всичко води до чужда намеса в софтуера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Мисля, че ако беше проблема в софтуера, нямаше да набива втората грешка. При чип тунинга се слагат по-високи граници и би трябвало 1 бар да не го бърка с К03. По-скоро не разтоварва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Втората грешка ти писах от какво е: бедна смес в средни и високи обороти. Виж на 8-ми канал адд и мул корекциите колко са. На мул са ти над 5.5% Sent from my K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 10 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 На този етап ще спрем с търсенето на проблема. Днес се опитаха да се качат върху мен, явно си нямам късмет... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Май "ръждилника" е победил... Sent from my K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 10 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Май май... 1 тон разлика е все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 5 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 Здравейте, оправих колата, но проблема с налягането все още си го има вчера до Плевен буст метъра непомръдна от 0.2-0.3 бара, а навръщане пак започна да надува 0.6 и във високите започна да пренадува. Заподозрял съм Н75, но няма от кого да взема за проба. Вие какво мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 5 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 Изолирай го като свържиш двата вакума с малка тръбичка и виж как ще върви и дали ще забива. Махни го и го пръсни с вд40 от към металната тръбичка и с клечка за зъби го раздвижи. Едва ли ще се оправи така, но може да е много запекън. Разглобявал съм няколко и повечето са със скъсани пружинки, така и не намерих от къде да взема толкова финни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 20 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2016 Напоследък нямам много време да се занимявам с колата и на майстори нямам вяра да я оставя, но забелязах от една седмица, че прави 0.2-0.3 бара, а като я изгася и запаля пак започва да си прави нормалното налягане, че и пренадува от време на време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2016 Ето ти малко насоки: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 20 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2016 По това което успях да си преведа, трябва да се насоча към дебитомера, пробата с изключването важи ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2016 Не само, трябва да се гледат и живите данни дали са коректни и в граници. Провери и бензиновия регулатор, както и дебита на помпата. Също така и работата на инжекторите, може да има замърсени или запушени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 20 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2016 Проблема е и на газ и на бензин, ще пробвам да кача един опит за лог от преди месец, но незнам дали се е получило както трябва, защото бях в градски условия... LOG-01-002-xxx-xxx.CSV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване