kykls Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 (Редактирано) Колеги здравейте, проблем с МАФ-а като съм го пробвал на друг АФН двигател и работи правилно, Отчитането на атмосферно налягане се повишава постоянно , миналия месец беше около 1060. Преди месец смених вакуума на сервото защото губеше вакуум от там,от тогаваЕГР-а и Турбото работят добре, Тези данни са на 5м надмосрско равнище, Разхода на гориво от около година е по висок с около 6 извън градско,преди беше 4,8-5.Минавам много дълги разтояния с автомобила повечето по магистрали. Редактирано 11 Юни 2016 от kykls Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykls Публикувано 12 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Така нека попитам по просто, кое мери външното атмосферно налягане.Kакъв е този BARO Sensor има ли го на АФН,Как изглежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykls Публикувано 12 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Ако не мери правилно , би ли могло да завиши данните на дебито мера както и на горивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 (Редактирано) По-вероятно е да изпадне в колата в сервизен режим. С данните от атмосферното налягане, се прави корекция на налягането във всмукателния колектор. Редактирано 12 Юни 2016 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykls Публикувано 12 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Добре а как да го намеря да го изчистя или подменя. Иначе трябва нов компютър , после сигурно адаптации и прочие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 На морското равнище е по-високо атмосферното налягане. Данните са ОК, смени стила на каране. Ако не се промени, смени съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykls Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Такаааа както очаквах , първо налягането не е нормално, този Баро сензор се намира някъде по компютъра (Есм) които е в метална кутия в задния край на която има малък филтър (набит с масло). В случая беше запушен и нямаше изравняване на външното и вътрешното налягане.След премахването му, данните веднага слязоха на 999.6 mbar. Сега си търся някои от Варна с хубаво работещ АФН , с правилни данни на МАФ-а , за 10 мин да го сменим и да му видя данните . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Това в компюръра ти е МАП-а,нямаш баро сензор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykls Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Добре тогава мапа засича нвъншното атмосферно налягане, преди да отворя кутията на компютъра ми даваше 1080.9m bar, след като го извадих ми дава 999.6 m bar, по тази логика има нещо което засича това налягане и се намира вътре в компютъра, за мен е достатъчно доказателство че има баро сензор дори и да е в МАП сензора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Има разлика в тези налягания защото едното е зададено в горивната карта на компа,другото е корекция-пресметната стойност по-данни от МАП-а,дебитомера и натоварването(количеството гориво впръскано от дюзите).Нямаш проблем нормално е да има малка разлика(нали е корекция).Турбината трябва да надува около 1,9 бара в това влиза и този 1 бар атмосферно налягане.Ако ги премине на около 2,2 бара записва грешка за пренадуване и влиза в авариен режим.Карай си колата всичко е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykls Публикувано 13 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Не оспорвам нищо от рова което казваш, само ми обясни тогава как се случи всико това което съм описал по горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 (Редактирано) Колега я го опиши отново, това което ти се случва, защото е много неясно и непълно. Но от това което си дал, всичко е нормално. Ако си на морското равнище, такива показания ще дава. Ако искаш по-ниски стойности, отиди в планината и закачи колата отново и ще видиш разликата. И тоя МАП не е правен да се обслужва, отваря и чисти. Не пипай компа, за да не го сменяш. Ако има високо/ниско налягане, което не е характерно, спрямо морското равнище, проблема не е в МАП-а. Тия експерименти съм си ги правил и аз много пъти, преди много време. Може да ми разгледаш темите, относно пренадуване и чистене на турбини. Редактирано 14 Юни 2016 от sweetlioo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykls Публикувано 14 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Имам ваг-ком от 2 години и всякак кола която съм гледал с него ми е давало атмосферно налягане 999.6 или 1009.8 ( не говоря за налягане в всмукателите или изпускателит а за такова отвън, то е постоянно ). Преди 2 месеца я закачих и налягането беше 1060.9 , вчера показа 1090.9. Извадих компютъра и го закачих но без металната кутия налягането веднага се оправи на 999.6. Отзад на кутията има филтър който беше премахнат и после още час не се вдигна. В компютъра има датчик който не е МАП, даже и в аутодатата пише че има БАРОсензор. Тия дни тук е доста горещо и тъй като тази метална кутия след като филтъра е запушен няма как да вземе външното налягане да го измери тъй като датчика е вътре е вземало налагането в кухнята което е малко завишено поради топлото време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 (Редактирано) Каква "кухня", какви "филтри", какви "кутии", сензора за атмосферното налягане ("баросензор") няма как да се "изолира" и/или "филтрира", това си е една елементарна мембрана, стои си в кутията на ECU-то и чисто и просто си отчита АТМОСФЕРНОТО налягане, което НЯМА как да манипулираш с каквито и да било "кутии". Редактирано 14 Юни 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykls Публикувано 14 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Да съгласен съм , като затвориш сензор за налягане в херметически затворена кутия с по висока температура от външната среда, налягането в кутията е по високо. Това се опитвам да обясня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Кутията на ECU-то не е херметична, прахо и водозащитена е само, няма как да "вдигнеш" налягането вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Колега, и в крайна сметка, какво те притеснява, има ли, няма баро сензор, и какво показва? Той компютъра регулира турбината и горивото, така че двигателя да работи оптимално и нормално. С тази разлика, няма да забива, няма да харчи повече, да върви по-малко или квото и да било. Ако те притеснява, че ще натоварва турбо, дюзи и т.н., сигурно няма да ти стигне живота да я караш колата, че да се появят видимите следи от това нещо. Виж ако те дразни, защото не е така както ти искаш, и ще се бориш от ентусиазъм, за да го нагодиш, е тогава вече чепкай. Така се научават нови неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykls Публикувано 14 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Притесняваше ме, вече го оправих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykls Публикувано 14 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Всъщност Baro sensor има и тази мембрана "нарчена" беше в масло и не пропускаше въздух, вече проблем нямам поправено е и ще си видя разхода като се прибирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 15 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 Тази мембрана, не е ли МАП сензора? Къде се намира, да го проверя и почистя на моята кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 15 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 (Редактирано) Не е МАР, друга играчка е, пак си е в ЕКУ като МАР и си има резервна част с номер. Например http://carparts4sale.com/media/altitude-sensor-98-05-vw-passat-audi-a4-853-919-562-genuine-oe-cp001407/ Редактирано 15 Юни 2016 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 15 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 Тва като го гледам, му се чудя, от къде ще влезе масло да го задръсти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kykls Публикувано 15 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 Маслото идва от МАП а ,още като я взех и маркуча на мапа вътре в компютъра беше скъсан от там и влизаше масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване