Jump to content

Няма тяга


Ballantiness

Recommended Posts

На 17.06.2016 г. at 15:19, Ballantiness написа:

Колеги,от известно време А6-цата е мн.тромава,като я настъпя на режим Д стига с мъка до 70км/ч,превключва на 3000-3500 оборота и от 70км нагоре мъъкааааа...

Светва и ми мига само релтанчето,на компа няма никаква грешка

Със сменени консумативи е и вс.каквото се полага +осн.ремонт на ск.кутия...

Някакви идеи?

Скоро имах същият проблем,като загрее колата и умира,почва да свети реотана на подгряването,оказа се електро моторчето за управление на турбото,сменихме го и се оправи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Само да оточним:контролер и ел.моторче на турбото е едно и също или не?

 

kainy-ела на море във Варна,докато се печеш,аз ще завъртя часта да видя дали ще стане,така и двамата ще сме на кирия ???От мен шезлонга и ментата с шпрайта,от теб моторчето за проба ???

 

Иначе ще видя в нач.на седмицата на vc какво ще покаже и ще мисля ново ли ще е,2hand ли да е

Ааах колко леко ми бе с Берлингото ХДИ-то за сумати и год.абсолютно нищо не смених по двигателя

То тука датчици,моторчета,хеликоптери пренастройки...ужас

Но като цяло разбрах какъв е проблема най-вероятно,ще пиша като разбера на 100%

С Благодарственост към all

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам тези дни да разбера дали ще ми е свободно, че трябва да мина това което ми е на колата през стенд, че да го видя в какво състояние е. Съветвам те да намериш някой локален турбо сервиз със стенд и да видиш колко пари ще ти вземат за тест на турбото и моторчето (контролера). Така ще разбереш със сигурност дали е от тях. Ако е от моторчето, сменяш и си ти. Ако е от турбото, то него ще го оправиш с рециклиране, но трябва да търсиш източника на проблема, щото рядко турбо се прецаква от самосебе си. На седана ми се прееба от спукан охладител на ЕГР-а...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.06.2016 г. at 21:57, Ballantiness написа:

Ами ще мъча да разбера от къде точно е проблема иначе гледам в олхза 150лв има едно такова моторче :)

За тези пари е малко вероятно да е читаво това моторче според мен, а колата като загрее ли прави проблем или изобщо не иска,моторчето можеш и сам да видиш дали действа,без стенд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ми свети предимно чека на двигателя и върви по-добре ама светне ли и релтана става мн.зле

Релтана на топъл двигател светва.

Как да си го проверя сам?

Аз дори нз къде се намира...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де,а това не е ли от лощо гориво? защото на мен ми светна такова нещо като реотан след като сипах от петрол нафта и почна да работи като сенокосачка,от там газ на шела от нитро палар незнам си какво до горе,яко газ на магистралата и се оправи и от тогава нямам проблеми но и на петрол не сипвам вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Ballantiness написа:

Сега ми свети предимно чека на двигателя и върви по-добре ама светне ли и релтана става мн.зле

Релтана на топъл двигател светва.

Как да си го проверя сам?

Аз дори нз къде се намира...

Кое не знаеш къде се намира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Ballantiness написа:

Сега ми свети предимно чека на двигателя и върви по-добре ама светне ли и релтана става мн.зле

Релтана на топъл двигател светва.

Как да си го проверя сам?

Аз дори нз къде се намира...

Вътре в моторчето има една платка която най вероятно има спукана,писта като се нагрее много и спира да работи (поне при мен беше така) 
Сам много лесно можеш да си го провериш, когато колата не е на контакт лостчето на турбото е в горна позиция ,като дадеш на контакт моторчето го сваля в долна позиция(при мен на студен двигател го правеше,като загрее спираше да движи лостчето.
Дано си белязал позицията на болтовете на машинката,защото стойката е с прорязани дупки и мможе да имаш проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, Ballantiness написа:

Аз не съм правил още нищо освен това,че преди 2 часа стоях,гледах го и му се молех да проработи от самосебе си :D

Сега ще пробвам това,което ми написа за контактния ключ...

Запомни,че ако сваляш моторчето,трябва да се бележи позицията му,най лесно е да напръскаш с боя по болтовете такаотдолу остава белега(ако не е белязано де)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Движи се сега на студен двг,обаче видях нещо,което не ми харесва...това в долната част на лостчето май е увита тел НЕоригинално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.06.2016 at 18:37, Ballantiness написа:

Движи се сега на студен двг,обаче видях нещо,което не ми харесва...това в долната част на лостчето май е увита тел НЕоригинално

Щом е увито с тел, независимо какво е, значи раЛтата не е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21/06/2016 at 9:23, mili 75 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Ама няма как да му спира турбото, колегата да каже дали движи моторчето на турбот при студен и топъл мотор, а щом лоста на вохровата клапа движи значи не е от нея,стига си го обърквал с глупсти

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече е на доктор и на техният комп.показваше 4 проблема:това моторче,егр или агр,дебютумер и още нещо беше 4тото,изтри ги и след това излезе само PO235,което било това моторче преди турбото,ще го мъчат за ремонт,ако не 2 ръка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...