Jump to content

Няма тяга


Ballantiness

Recommended Posts

Значи глупости казваш а ? Замисляш ли се защо тогава лостчето на вихровата клапа е на шарнир и като се разбие хората го сменят, защо не го връзват с тел за 10 ст. да минат по-тънко. И ако обичаш другия път не ми давай квалификации на мненията,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Освен ск.кутия,за др не съм давам гол.сума,знаех за проб.с кутията,незнаех,че ще излезе 3 200лв със смяната на гаранционно на маслото на 2000км

За рязлика от мн.други-аз нямам проб с ДВГ,турбината е ОК,окачването е ОК,веригите и обтегачите са ОК,останалото за мен са кажи речи стандартни неща-маслата,някой тампон,маркуче,ключалка,термостат двд и т.н.

А колкото до сервиз във Варна търся го точния сервиз

Аз Берлингото го карах в Аутомотор и то излизаше по-зле,рязаха ми купето,за да ми сменят лагерите щото скъсали някакви болтове така че ти N1995  знаеш читав майстор във Варна сподели ми го...а и ти като си експерт ще викна теб за слвдв.ауди да ми го диагностицирашпреди да го купя....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, mili 75 написа:

Значи глупости казваш а ? Замисляш ли се защо тогава лостчето на вихровата клапа е на шарнир и като се разбие хората го сменят, защо не го връзват с тел за 10 ст. да минат по-тънко. И ако обичаш другия път не ми давай квалификации на мненията,

Първо ще си давам каквито искам квалификации, не си ти човека с когото да се съобразявам. Второ, само го объркваш с глупави предположения и трето, оказа се че съм прав за проблема му.
Хората са казали: "Не питай старило,а питай патило"

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато ги даваш по повод друг човек си длъжен да се съобразяваш, изказвай си мненията, прави се на форумен диагностик, но не обиждай хората, защото всеки си има свое мнение по въпросите и моето е, че вързано с тел лостче на вихрова клапа не е ок. Относно пробема на колегата те сто чоевека преди тебе написаха, че може да е от моторче на турбото, но видишли ти си му разяснил нещата. И ще ти кажа само още едно нещо, проблемите на колегата няма да се решат само със смяна на моторче на турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, mili 75 написа:

Когато ги даваш по повод друг човек си длъжен да се съобразяваш, изказвай си мненията, прави се на форумен диагностик, но не обиждай хората, защото всеки си има свое мнение по въпросите и моето е, че вързано с тел лостче на вихрова клапа не е ок. Относно пробема на колегата те сто чоевека преди тебе написаха, че може да е от моторче на турбото, но видишли ти си му разяснил нещата. И ще ти кажа само още едно нещо, проблемите на колегата няма да се решат само със смяна на моторче на турбото.

Ако с нещо съм те обидил извинявай,за лостчето ,ясно е че нещо не е ОК,но чак да свети чека няма как, и казвам всичко това защото една седмица преди него съм го правил и нещата са ясни, просто объркваш всичко с предположенията си,и не съм форумен диагностик, пиша само когато съм на ясно снещо,когато нямам представа от даден проблем не си позволявам да пиша и да изказвам глупави мнения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Балантйнс, не се пали, аз специално исках да ти кажа, че дори да не ти реши проблема е хубаво да се смени това лостче на вихровата клапа, което е вързано с тел или най-добре ги спри клапите и ЕГР-а софтуерно, ако се интересуваш ще ти дадеме телефон на човек от Варна, който да ги спре. Кажи на тия от сервиза да дадат стойностите на дюзите от 72,73,74,75,76 и 77 канал в компа на мотора.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mili 75 за Желязко ли ми говориш за изкл.на вихр.клапи и егр?

Нз дали с техният кабел ще излезнат параметрите за дюзите,но ще им кажа да видим,ако не така или иначе съм си поръчал кабел и ще ги видя аз.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за него ти говоря, вижте се и направо ги спрете тия клапи и егр-а, щом си махнал и катализатора, трябва да се отпуши колата. Браво, че си поръчал кабел, ще видиш колко ще ти е нужен за напред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се видях с Желязко преди 2-3 свдмици,той закачи лаптопа и каза,че дюзите са добре,сега като я взема от бокс-а ще прибегна до него за клапите и егр и да си диша нормално колицата :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, Dan4ote написа:

@2.5TDI Ако има проблем с лоста на моторчето за вихрова клапа, със сигурност светва чека.

Ако следиш темата ще разбереш, че работи,проблема е ,че лостчто е прикрепено с малко тел,иначе знам ,че ще свети чека ако не работи ;)

Преди 22 часа, mili 75 написа:

Балантйнс, не се пали, аз специално исках да ти кажа, че дори да не ти реши проблема е хубаво да се смени това лостче на вихровата клапа, което е вързано с тел или най-добре ги спри клапите и ЕГР-а софтуерно, ако се интересуваш ще ти дадеме телефон на човек от Варна, който да ги спре. Кажи на тия от сервиза да дадат стойностите на дюзите от 72,73,74,75,76 и 77 канал в компа на мотора.

 

Каква е ползата,и вредата от спирането им ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, 2.5TDI написа:

Ако следиш темата ще разбереш, че работи,проблема е ,че лостчто е прикрепено с малко тел,иначе знам ,че ще свети чека ако не работи ;)

 

Това, че се движи лоста, не значи че коректно стига горна и долна точна и лесно може да набие грешка по тази причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, 2.5TDI написа:

Ако следиш темата ще разбереш, че работи,проблема е ,че лостчто е прикрепено с малко тел,иначе знам ,че ще свети чека ако не работи ;)

Каква е ползата,и вредата от спирането им ?

Ами ползата е че не ти се цапат колекторите от саждите на ЕГР-а, колата става по-рязка в ниските, по-бързо се изстрелва, може да има и лека икономия на гориво и най-вече забравяш за светещи чекове, свързани с клапи и егр-а. Ако е като при колегата счупено лостче или моторче на клапата, решаваш проблема без да го сменяваш и отпушваш колата едновременно. На мене например ми работят вихровите клапи нормално, но пак съм ги спрял и много други колеги са така. Вредата е предимно за екологията, но в такава държава живеем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапите нямат отношение към екологията. Те завихрят потока в ниските за по добро смесообразуване/изгаряне при работещ егр, който вкарва изгорели газове обратно и намалява кислородното съдържание в сместа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди 2-3 седмици спрях софтуерно EGR и клапите при Желяз,ефекта в ниските обороти се усеща много добре,на градско падна и разхода,дори и на моя тип шофиране.И най-важното,край с досадната грешка от тия клапи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми излиза понякога грешка "слаб поток от ЕГР-а", и светва чека, но след известно време изчезва. Иначе няма никаква промяна в движението на автомобила. Това вреди ли по някакъв начин на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mitko1962, ако само това ти излиза като грешка най-вероятно се е натрупала гняс по колектори и ЕГР клапан - разголбяване и старателно изчистване и забравяш за тоя чек. В нета има много клипове как се чисти. Иначе като колегите да се спре софтуерно. А за проблем за двг се сещам ако се откърти някое парче от нагара и се върне в камерата... Поне на теория е възможно, но за практика - не мога да кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За финал да кажа,че проблемът все пак се оказа в тази педерастийка преди турбото,сменено е и сега лети лети. :)

Иначе относно вихр.клапи и егр ще се спрат софтуеарно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да споделя. При мен почна да ми прави магарии турбото. При първо палене няма проблеми. Като я покарам малко и загрее колата хубаво при следващо палене няма турбо. Като изключи турбото нищо не светва. Ако реша да я настъпя да видя какво става почва да мига лампата на подгрева. Колата като изтине малко палиш и няма проблеми, турбо си има и върви.  Само веднъж ми се случи да светне check engine и директно сменихме моторчето на турбото и нещата заспаха. До колкото разбрах има и опции за рециклиране на цена половината стойност на моторчето като ново, но аз предпочетох ново от Порше да си взема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...