Бат Сашо Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 (Редактирано) Центровката не се изменя съществено от температурата, ако е в предварение си е в предварение, ако е в закъснение си е в закъснение. Мерил съм я и при по-студена и при супер гореща. Ако има някаква разлика, тя ще е минимална. Т.е. на графиката ще се появява на еднакво отстояние от съответната линия във функция от температурата. Редактирано 12 Юли 2016 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 Няма спор остава си в предварение..но виж при мен какво се получава със статичния аванс при фуел темп160-170 ел ,авансатора сваля предварението и дефакто стоиностите не са точни,при теб заради по голямото предварение не може да го свали ел авансатора . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 12 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 Ще помоля тези неща, които са изброени ако може да ми ги покажете по снимките. Кой е клапана с боята по него, който трябва да премеря, кои тръбички да стегна, какво да проверя. Само центровка няма да се опитвам да правя. Иначе клапана н108 мисля беше, който е точно за студено палене, е брутално притегнат и сцепен по ръба и преди правеше балончета, но след като смених течащият маркуч спря. По-късно ще пусна клипа преди да се оправи. Центровка не мога да направя, защото нямам тресчотка и камък с който да бръкна между помпата и ремъка за да разхлабя болта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 С 1 е клапана за ниско налягане,само премери колко е не го набивай ,както е написъл колегата след лог на 4 канал ще се види какви ги варши авансатора..,а болчетата дет съм маркирал ,провери ги може да са хлабави..За центровката защо ти е да баркаш между шаибата и ремака ,при теб кат гледам помпата е,като при октавиа ,не се върти помпата ,а на шаибата на помпата трябва да има 3 болта охлабваш и врътваш малко оста на помпата стягаш и проверяваш с ваг колко е предварението само трябва да се помисли на къде се вартеше/май по часовниковата стрелка беше/,ако не са измислили за тук друга шаиба ,поне при октавиа е така . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 12 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 (Редактирано) Не знам как е при мен. Гледах в сайта на ross-tech как се прави и там се бърка между помпата и ремъка. Има ли значение дали е 90 кс или 110? Ето клипа на клапан N108 - Цък Редактирано 12 Юли 2016 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 (Редактирано) Такава трябва да е шайбата при теб ,а това са болтовете за предварение и закъснение.AGR е 90 кс. Редактирано 12 Юли 2016 от petar_a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 13 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2016 Чувал съм, че е хубаво след центровката тези болтове да бъдат сменени (един по един) с нови... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 13 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2016 (Редактирано) Благодаря за подробните разяснения. Ясно е, че AGR е 90, просто питах дали има значение как се настройва помпата, в зависимост дали мотора е 90 или 110 кс, но разликите в настройката на помпата са при стария 1Z и в AHF до около 98-99г. Днес ако ми остане време ще проверя болтовете, ще премеря болта на клапана, мисля да опитам да направя центровката. При мен е точно с тази шайба и точно това имах в предвид още първият път като обясних. Бях споменал по-горе, че ще сменям ремъци и ролки много скоро. Ще включа и тези болтове в списъка, ако в комплекта няма. ПП Верно се водят single use и се подменят с други след центровката. Това е ако са черни или сини болтовете. Редактирано 13 Юли 2016 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 13 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2016 Болтовете които се сменят задължително, до главата на болта имат по-малък диаметър и отпред са на конус, затягат се на с 20 Nm+1/4 ако не се лъжа. Другите са с 25 Nm. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 13 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2016 По ЕТКА ОЕМ номера на болтовете е N 903 285 04. Не знаех, че се затягат на определени Nm. В такъв случай да не пипам преди да се снабдя с тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 13 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2016 (Редактирано) Тия трябва да са с 25 Nm. Поне на външен вид. Шапката на болта и първите 2 навивки се мажат преди затягане. Редактирано 13 Юли 2016 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 13 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2016 Преди 12 часа, s7r3l0k написа: ПП Верно се водят single use и се подменят с други след центровката. Това е ако са черни или сини болтовете. Предполагам при теб са бели,които не се сменят ,а оносно стягането ,като няма динамометричен ключ стягаш така ,че да не се развият ,ама не и да ги скъсаш или да останат хлабави трябва и малко усет на ръката да има..Преди години ,като правихме на един приятел на октавията центровката нито сме ги сменяли нито сме гледали с колко затягахме и до сега не е мръднало нищо,но това е мое мнение и всеки си решава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 13 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2016 Смятам утре така да опитам, след като прегледам болтовете дали са подходящия тип. Иначе са на никакви пари, единия е 2-3лв според сайта на един вносител. Вероятно ще ги стягам на усет, защото такъв ключ нямам, а като ги прегледах са доста скъпи (5-25 и 5-50 Nm) и повечето не се продават като комплект гедоре. А надали ще ползвам такъв ключ често. Благодаря за подробните обяснения. След като оправя центровката трябва да се оправят и показателите от 4-ти канал, нали така? А за клапана за студено палене ще премеря дълбочината на отбелязания болт. Евентуално ако не се оправят, помпата ще трябва да се отваря преполагам. Би ли трябвало да се оправят и стойностите при дюзите? Спирам до тук с въпросите. Като направя центровката, тогава ще си проличи как стоят нещата и ще обсъдим. @Бат Сашо темата ти ми беше доста полезна, както и таблицата със стойностите на @petar_a. Благодаря ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 14 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2016 Преди 2 часа, s7r3l0k написа: След като оправя центровката трябва да се оправят и показателите от 4-ти канал, нали така? А за клапана за студено палене ще премеря дълбочината на отбелязания болт. Двата клапана нямат нищо общо ,не се бъркай.Този за палене и гасене си е за смяна защото изпуска.А клапана дето да го премериш е за вътрешното налягане в помпата ,от което пък зависи коректната работа на авансатора ,както е написъл колега Buddah. Да трябва да се оправят показателите на 4-ти канал.като дадеш малко предварение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 14 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2016 (Редактирано) Клапана не се продава отделно, а никой няма да развали цяла помпа за него. Както и да е, вече не прави балончета и не изпуска нафта. Болта на клапана е завит до край. Болтовете на шайбата на помпата не ги знам дали са от тези за еднократна употреба. На всичкото отгоре инструментите ми са останали в другата кола. Болтовете на моята шайба ("А" версия) се стягат на 20Nm+1/4. Новите на "B" се стягат на 25Nm. Болтовете, които се подменят и съм споменал по-горе са за "B" версията. За нашите са с ОЕМ номер N 907 134 01. Редактирано 14 Юли 2016 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 17 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2016 Така, има както напредък, така и нов проблем по темата. 1. Ето докъде докарах центровката и какво се случи със стойностите в 4-ти канал.Центровка Стойности на 4-ти канал Всичко това обаче не мина без жертви. Още като започнах да развивам първия болт, без да развивам накриво или да ползвам груба сила се случи това на снимката (малко ми е избягал фокуса от болта но вече бях адски напрегнат). Другият болт се затяга до някъде и после нищо, продължава да се върти но нито се затяга, нито има луфт, просто се върти. Някакви идеи как да измъкна скъсаната част? Все пак между шайбата и частта зад нея за която се захваща болта има място, така че болта леко стърчи навън. Разкарам ли го този направо взимам 3 нови. ПП Този, който си е играл на млад инжинер по колата е притягал всичко до безкрай. Вече на трето място вадя скъсан болт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 17 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2016 Греда си ударил, явно че филма при теб става голям. Не съм сигурен, че ще се разминеш без сваляне на предницата и ремъка. Този дето превърта, вероятно отвора е за нова резба от там друг болт и става. Другото може да се свали със шпилковадач или ако има възможност с телоподаващо, да завариш някой шестограм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 17 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2016 (Редактирано) Скъсаната част стърчи няколко мм навън и мисля да опитам да я извадя с телефонни клещи (с дълги човки). Шанса да свалям цялата предница е нулев. Странно, че досега съм нямал никакви ядове с болтовете, а вече почти 2 години я карам така. Центровката иначе трябва да е ок. Редактирано 17 Юли 2016 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 17 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2016 http://e-rudi.com/rudi/eshop/index.php?cPath=1_4_324 Е те такова нещо май ти трябва....не съм сигурен, че с клещи ще успееш да отвъртиш останалата част от болта.....много е кофти мястото...Дано другите се отвият без драма. То беше ясно, че ще ги сменяш, ма можеше и без скъсване да станат нещата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 17 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2016 (Редактирано) Предницата за какво да бута? Докарваи на белези и отвивай голямата гайка и вади цялата шайба ,на место нищо няма направиш,и сигурно и резбите са повлекли,но това ще се разбере ,като извадиш болтовете.Наи-добре от некоя морга нова шайба,или само вътешната част ,ако е има отделно.Иначе с центровката си се справил. И така на един болт,нали другия превърта,не е пали повече,да не отърве и този,че може се разпадне шайбата и стана мармалада в ангренажа. Редактирано 17 Юли 2016 от petar_a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 17 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2016 Дали ще пасне по-новата шайба със същия номер, само че завършаващ на "B"? Сегашната ми е "А". Дават ги да се прекрепят с различни болтове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 17 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2016 Да бе мотора е напречен, по навик свалих предницата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 19 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Болта го свалих днес без клещи, без да свалям изобщо нищо. С отвертка и чук се правят 4 (или повече) прореза по външната част/резбата/ъглите след скъсването на болта, след което отвертката се накланя и леко се почуква по нея с чука. Така тя има контра и върти болта. Отне ми доста време да го извадя достатъчно, че да мога да го доразвия с пръсти.Същевременно новата шайба с вътрешната част ми пристигнаха. Сега ще сложа някакъв болт на мястото на скъсания, колкото да стигна до сервиза, а утре ще си поръчам оригиналните болтове за новата шайба. Ако някой се интересува как по-точно стават нещата, мога да кача снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Ако правиш конверсия от шайба "А" към "B" е добре да образоваш масовката какво е необходимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 19 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Малко ми е късно в момента да разбера дали това е шега или е насериозно. Ако е сериозно давам направо по въпроса: Всъщност прехода от "A" към "B" представлява проста подмяна на шайбата (в моя случай), като задължително се преминава към болтовете, които се различават от тези на "A". Във всеки магазин като дадете номера на шайбата по ЕТКА се намира допълващата я част - болта. Болтовете на новата шайба са по-здрави, нямат тънка част, която се усуква, натоварва и къса. Затова веднъж след като се вземат не се подменят повече. Може да се кара и с тези, с които е дошла. Разлика в самите шайби аз НЕ открих. Може би материала е различен. Ето информацията от ЕТКА като се търси шайба тип "А" от новите (след 1Z и първа генерация AFN). Цитат Dropped on 01/10/2000, this part is replaced by several other parts. Частта е заменена. Затова и като се търси шайба дори за двигатели от 96-97 в А3 излиза "В" като единствен вариант. Лично към теб колега, защото в твоята тема видях че си със стария тип шайба, 028 130 111 А, вместо 038, които имат огромна разлика - Тук е описано как се прави. В твоята тема има снимки от тази. Дефакто, при теб помпата е различна и за да направиш конверсията, ти е нужна цялата помпа. Доста се разми темата. Другата седмица след като сменим шайбата ще видя как се държи колата, но не вярвам, че с една проста центровка ще се оправи мощността и липсата на реакция. На моменти след като превключвах на 3-та с пълна газ колата почти не реагираше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване