mcorg Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Здравейте колеги, Преди време забелязах, че когато спра колата по нанадолно с муцyната напред понякога двигателя тресе(оборотите не се променят) или когато е пуснат климатроника пак тресе. С времето ми се стори, че започва да се случва по-често. Закарах колата на сервиз и ми казаха, че е от изпуснал тампон на двигателя и го смених с неоригинален, но по качество най-близкия, защото за оригинален цената беше 500лева броя. След, като смениха тампона започна да си тресе сериозно(чак предния капан подскача в основата на пантите) дори когато е на равно и без климатроник, като честотата на тресенето се мени(оборотите са си 800 постоянно), моля Ви помогнете... Не съм специалист, но със здрав тампон дори не оригинален би трябвало да е по-добре?! Колата е Ауди А4 Б5 1.9TDI Quattro AFN 110hp 1998г. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 А дали са ти сменили наистина тампона, или просто са ти прибрали парите ? Носи го на тия дето са ти сменяли тампона да кажат какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 При смяна е хубаво да се подложат другите ако е нужно. Тъй като са много омекнали и смалили с времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mcorg Публикувано 4 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 При положение, че не успяха да отстранят проблема, а ме увериха, че вече е наред повече в този сервиз колата няма да стъпи. Относно другите се чудя дали да подменя и тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 6 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 Като ги смениш всичките накрая ще се насочиш към демф. Маховик. Иначе тоя където ти казват колегите не е скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mcorg Публикувано 6 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 Съединителя е нов, дано след подмяната на останалите тампони, поведението и да е друго. По наблюденията ми до момента съм склонен да вярвам, че е от останалите тампони. Ето и мнението ми за сервиза в който беше колата: D-Bros Automotive LTD Взех я след седмица и ми казаха, че всичко е наред. Отидох с оплакване за: Оправено - №1.притропване по предницата от дясно(сменен носач) Оправено - №2.дясното колело не държеше на ръчна (раздвижване на апарати + ремонтни комплекти и нова течност) По-зле(за тях е ОК) - №3.тресене на двигателя при включен климатроник или понякога с муцуната напред по нанадолно (сменен тампон на двигател) + До момента нямам проблем с №1 и №2. - №3 не е оправено, двигателя тресе повече от преди. + Вътре си беше чиста, както я закарах. - Предния капак хлопаше и се наложи да го регулирам. Ако имам проблем с окачването бих я закарал, ако не беше на ~25км от нас. За нещо по комплексно не смятам, че ще ми свършат работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 26 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 Да ползвам темата на колегата. И при мен си имаше едно гадно тресене или по точно вибрации в цялото купе. Смених и двата тампона на двигателя като сложих уж маслени тампони никаква разлика не усетих. Също тъка смених и меката връзка и пак нищо вече не знам от къде може да идва проблема. П. П. Двигателя е същия само, че е само на предно и годината 99 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване