Jump to content

Забива на 2500 оборота.


atommm

Recommended Posts

Здравейте колеги. Од скоро имам проблем с колата. При баир, когато карам на 5та скорост, а понякога и на 4та колата забива на 2500 оборота. По равното го няма това. Каква може да е причината?Колата е А4 Б5 с код на мотора 1З.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички предавки ли забива на 2500 оборота? Дори когато оборотите се повишават леко,без надуване на турбото? На мен ми се струва,че причината е в надуването, а не от оборотите на мотора. Вероятно някой клапан или откачен маркуч

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги преди малко бях на диагностика. Турбото не пренадува няма грешки датчиците работят. В движение на 4та показва, че колата губи налягане на горивото и дебита и след като дам на пета се оправи, а колата не отчита грешки. Дебитомер ли е това. според майстора имало спукан маркуч по турбото за това правела така.

Преди 4 часа, bobitur написа:

n75  е, пренадува и влиза в авариен режим. Смени го скоро да не пуснеш друга тема за заминало турбо.

Е не трябва ли да го показва на компа този клапан?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 13 часа, Бат Сашо написа:

Цитиране на предходно мнение! 

На мен ми се виждат в добро здраве, но може ли да е от това?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли, вариант е, но последен. Първо се гледят вакумите. Ако е спукан маркуч на турбото има много пушек. Във форума е писано многократно по въпроса. Задръстен ЕГР стоящ отворен, запекъл актуатор на турбото и т.н.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложно е за един пост. Оглеждаш маркучите на вакуума за напуквания и подменяш. Повечето са достъпни изключение е за N75, но и там с малко мъки се подменят. ЕГР проверка само със сваляне. Виж темите за затапването му, това нещо трябва да изчезне от колата ти.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега къде са тези вакуми? И нетрябва ли да показва на компа за авария на тези части? Егр отдавна се каня да го затапя, но колата си вървеше добре и затова не съм го бутал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свържи двата малки маркуча на н75 и виж дали ще забива. При 1з е на под вакум и така ще го илиминираш. Колата трябва да върви с една идея по зле ама теб те интересува дали ще забива. Ако не е от н75, ако продължи да забива се насочи към врстгате клапана. Ако е дебитомер ще минава в авариен и само след гасене на двигателя ще се оправя.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при.мен от скоро е така. Аз съм с 2.5тди и след 3100_3200 оборота забива и много бавно ги вдига нагоре. Прави го на всички предавки, но се усеща най вече от трета нагоре, на 6-та не може да вдигне повече от 140-150км.

Sent from my 9002X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, bobitur написа:

Малко гориво, малко надув, но на всички скорости ли не върви, т.е 1,2 на колко можеш да е изрежеш?

Само на 4-5 колега. Макар,  че днес пътувах и нямаше никакви прояви на забиване, а настъпвах за проба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Н75 е свържи двата маркуча от него те са три общо.  Единия е за свеж въздух след филтъра го оставяш другите два ги свързваш с една тънка тръбичка и така илиминираш н75. Ако не забие значи е от него. Ако пак забие се насочи към вестгате клапана, сменял ли си турбина?

 Пръсни от горната тръбичка металната с вд40 и с клечка за зъби го раздвижи. Но ме съмнява да се оправи най-често къса пружинката в него. Имам два разглобени и пробвах с разни от химикал ама са по яки и не става.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...