atommm Публикувано 15 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2016 Здравейте колеги. Од скоро имам проблем с колата. При баир, когато карам на 5та скорост, а понякога и на 4та колата забива на 2500 оборота. По равното го няма това. Каква може да е причината?Колата е А4 Б5 с код на мотора 1З. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 19 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Колеги никой ли не е имал този проблем? Днес дори по равното на 5 скорост стига само до 3000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 (Редактирано) На всички предавки ли забива на 2500 оборота? Дори когато оборотите се повишават леко,без надуване на турбото? На мен ми се струва,че причината е в надуването, а не от оборотите на мотора. Вероятно някой клапан или откачен маркуч Редактирано 19 Юли 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 20 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2016 Н75 или вестгате, оправя ли се като върнеш газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Колеги само на пета скорост го прави, на другите колата си върви добре пали, набира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 n75 е, пренадува и влиза в авариен режим. Смени го скоро да не пуснеш друга тема за заминало турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Колеги преди малко бях на диагностика. Турбото не пренадува няма грешки датчиците работят. В движение на 4та показва, че колата губи налягане на горивото и дебита и след като дам на пета се оправи, а колата не отчита грешки. Дебитомер ли е това. според майстора имало спукан маркуч по турбото за това правела така. Преди 4 часа, bobitur написа: n75 е, пренадува и влиза в авариен режим. Смени го скоро да не пуснеш друга тема за заминало турбо. Е не трябва ли да го показва на компа този клапан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Те маркучите не са много, три са горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 (Редактирано) Преди 13 часа, Бат Сашо написа: Цитиране на предходно мнение! На мен ми се виждат в добро здраве, но може ли да е от това? Редактирано 22 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 (Редактирано) Едва ли, вариант е, но последен. Първо се гледят вакумите. Ако е спукан маркуч на турбото има много пушек. Във форума е писано многократно по въпроса. Задръстен ЕГР стоящ отворен, запекъл актуатор на турбото и т.н. Редактирано 21 Юли 2016 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Колега дай малко инфо как да проверя егр, вакуми и този актуатор къде е как да проверя дали работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 (Редактирано) Сложно е за един пост. Оглеждаш маркучите на вакуума за напуквания и подменяш. Повечето са достъпни изключение е за N75, но и там с малко мъки се подменят. ЕГР проверка само със сваляне. Виж темите за затапването му, това нещо трябва да изчезне от колата ти. Редактирано 21 Юли 2016 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Колега къде са тези вакуми? И нетрябва ли да показва на компа за авария на тези части? Егр отдавна се каня да го затапя, но колата си вървеше добре и затова не съм го бутал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Не показва за загуба на вакум, разчита се на косвени признаци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Колега пропуснах да кажа, че падало налягането в смукателния колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Това е следствие, не причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Свържи двата малки маркуча на н75 и виж дали ще забива. При 1з е на под вакум и така ще го илиминираш. Колата трябва да върви с една идея по зле ама теб те интересува дали ще забива. Ако не е от н75, ако продължи да забива се насочи към врстгате клапана. Ако е дебитомер ще минава в авариен и само след гасене на двигателя ще се оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Колега сетих се не съм сменял горивния филтър от 14 хил. Км да бетибпък тои да се е задръстил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Не е лошо да се смени, но 15-20 хиляди е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Тоест е малко вероятно да е от него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Малко гориво, малко надув, но на всички скорости ли не върви, т.е 1,2 на колко можеш да е изрежеш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cugggle Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 И при.мен от скоро е така. Аз съм с 2.5тди и след 3100_3200 оборота забива и много бавно ги вдига нагоре. Прави го на всички предавки, но се усеща най вече от трета нагоре, на 6-та не може да вдигне повече от 140-150км. Sent from my 9002X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 22 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Преди 8 часа, bobitur написа: Малко гориво, малко надув, но на всички скорости ли не върви, т.е 1,2 на колко можеш да е изрежеш? Само на 4-5 колега. Макар, че днес пътувах и нямаше никакви прояви на забиване, а настъпвах за проба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 (Редактирано) Н75 е свържи двата маркуча от него те са три общо. Единия е за свеж въздух след филтъра го оставяш другите два ги свързваш с една тънка тръбичка и така илиминираш н75. Ако не забие значи е от него. Ако пак забие се насочи към вестгате клапана, сменял ли си турбина? Пръсни от горната тръбичка металната с вд40 и с клечка за зъби го раздвижи. Но ме съмнява да се оправи най-често къса пружинката в него. Имам два разглобени и пробвах с разни от химикал ама са по яки и не става. Редактирано 22 Юли 2016 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 22 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Колега не съм сменял турбо, но пък имам егр и катализатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване