Jump to content

Плафон Audi A3 8P


audibluesky

Recommended Posts

Здравейте,мога ли да си сменя плафона с такъв с допълнителни екстри по него като още 2 броя малки плафончета и 2 диода осветяващи скоростния лост?

Новия модел плафон слага ли се фабрично на 8P или само на 8PA(Sportback) и ако е така взаимозаменяеми ли са без преправяне?

026303267-big.jpg

026303274-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Букси всичко става без допълнителни интервенции така,че да заработи всичко по него включително и диодните светлини към скоростния лост?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изцяло Plug&Play е смяната. "Новия" плафон се слага още от 2003-та на 8P. Когато колата е с фабричен светлинен пакет, тогава излиза от завода с такъв плафон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От доста време си търся и аз такъв... Но все не изпада,  не и на разумна цена ! Въпроса ми е задния плафон от този тип, също ли съвпада без никакво преправяне ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи коя година ти е колата. Няма никъде официална информация, но наблюденията ми са следните: При 8Р с двойната решетка, към задния плафон отиват само два кабела, ако колата не е фабрично с светлинен пакет. Тоест, за да се смени и задния плафон с такъв със секции за четене, трябва да се прокарат още два кабела от предния плафон до задния. При 8Р МоделГодина 2006 и на горе, има инсталация и с 4-те кабела необходими за ретрофит на задния плафон, тоест, Plug&Play е. 

 

Ето ви една тема, която ще ви поизясни нещата. Доста изчерпателна стана:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя довечера да видя, но съм с двойна решетка и явно кабелите са ми само 2 до отзад.. За сега ще се оглеждам за преден щом пасва без преправяне пък натам ще го мисля.. Благодаря !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Плафоните съвместими ли са с фейслифта 2009г?

Моя изглежда така

20160812_150354-1.jpg

А този който искам да сложа така с допълнителното осветление така.

Имат голяма разлика в елемента който в единия край на плафона,където се включва малката букса.

20160812_162316-2.jpg

Редактирано от joro09
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идентични са плафоните. Разликата е, че твоята видно е с BOSE, а колата от която е свален плафонът е била с фабрична аларма. 

Купувай смело и само си прехвърли микрофонът за BOSE-то в другия, на мястото на обемния датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам - няма разлика в плафоните преди/след фейслифт. Единствено в конфигурацията вътре (алармени датчици, микрофон, BOSE микрофон). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По описания начин от Пламен предния плафон заработи,задния също.

Сега искам да сложа отпред в краката на шофьора и пасажера два плафона.Докъде трябва да се пусне инсталация,за да работят заедно с с големия плафон?

20160813_143123.jpg

20160816_193203.jpg

Редактирано от joro09
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се връзват към предния плафон. В темата за модификациите има постове:

http://audibg.com/forum/index.php?/topic/143444-модификации-по-нашите-а3/&page=98#comment-2569556

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как е най лесно да се прокара кабела от пасажерското място де central electric модула?

Къде точно се намира той?Доколкото разбирам от написаното при мен ще има опция осветлението да се димва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се димва кое? Нямаш тази опция (по спомени от лог, който си поствал).

Описанието е доста подробно (и моето и това на @Moonland на следващата страница). Ако имаш неясноти, по-лесно ще е да ми се обадиш по телефона и да ти обясня. Кабелът за пасажерското място се прокарва зад радиото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш жабката, сваляш кората под волана, сваляш и касеотофна за да ти е по-лесно и прекарваш кабел до контролера, който е над педалите вляво. 

Ако таблото/контролерът ти го поддържа може да е включено димнато на определен процент в движение (говорим само за това в краката). Иначе не. От личен опит на 20-30% е най-удачно. 20 може да е незабележимо лятно време, 30 може да идва с половин идея повече при дълъг път нощно време, въпрос и на вкус и предпочитания. Повече за мен е твърде натрапчиво. 

Както bsdnikolov те е посъветвал - прелисти първо постовете ни по темата и ако има нещо неясно - питай :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, Central electric модулът ти е 8P0 907 279 N. Той не поддържа амбиентно осветление в краката по време на движение. Когато дадеш контакт (със затворени врати), осветлението ще изгасне. Можеш да управляваш силата на светене или от адаптационния канал на Central electric, или от новото меню на таблото, което ще ти се появи (Lights => Interior => Footwell lights => Dimming resolution %). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

20160907_122113.jpg

Тук ли тярвба да се свърже буксата с номер A 01 8545 87 26  ?Единия от плафоните има четири кабела към буксата,може ли по двата да се захрене той,а по другите пасажерския?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега както си свалил кората, наведи се и погледни под релетата, които си снимал. От долу ще видиш сноп с кабели и около 10-тина букси. В една от 10-те трябва да поставиш пинът. Или за да съм точен, в 7-ми пин на букса В.

Screen_Shot446.png

 

Минусът за плафоните ще го хванеш от болтът на купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плафоните на вратите се захранват от компютъра на вратите. Всяка врата от съответния комп, който се намира на моторчето за джама. По спомени, предните врати бяха на 14-ти пин от 32 пиновата букса, а задните на 17-ти (тези номера са за МГ2008 и нагоре, другите колеги да не се подведат само).. Но като стигнеш и до там, пиши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента ми остана да намеря пина за 9 компютър и да се свърже.Плафоните и инсталацията съм я подготвил.След това ще пробвам да пусна и за задните седалки,мисля да ги свържа всяка една  задна съответно за плафона на предната.Става ли?

 Значи за вратите  ще е по лесно,само ще трябва да се реже отвор на кората за долния плафон.

Ако се снабдя с 4 червени и 4 прозрани плафона ще питам за насоки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, joro09 написа:

След това ще пробвам да пусна и за задните седалки, мисля да ги свържа всяка една  задна съответно за плафона на предната.Става ли?

Точно това съм направил и аз при мен. Ако не си чел описанието ми, ето го:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...