Jump to content

Проблем с токовете а4 1.6 95г


Icku87

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Имам следния проблем с гореспоменатия автомобил,

Плафона в купето не свети в режим отворена врата, също така на CDто липсва 12волта от контактния ключ (има два свободни кабела но на никой от тях няма ток) искам да уточня че поразбирвам от токове :) така че съм проверил добре. Има едно управление в багажника което е свързано с вакум помпата и с много кабели in.pro 320m/98 което ми изглежда че не работи и от там идват проблемите с токовете. Да уточня че помпата си бачка и нямам проблеми със заключване и отключване  с ключа, нямам дистанционно за откл./закл. а май този модул трябва да има. 

Та въпроса ми е този модул ли управлява релето за забавено угасване на плафона в купето и тока на cd-то или да ровя другаде из колата.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В аутодатата пише че управлява май и тока към cd-то. И при изкаран и при вкаран ключ няма разлика. И след като тоя модул е сдал багажа има ли такива заместители с дистанционно които да имат реле за плафона защото същия го намерих но е без дистанционно. А също така и къде е зумера за забравени светлини

Редактирано от Icku87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя модул обикновено след презапояване на спойките по платката тръгва да работи,дистанционно имат след фейслифта(ако питаш за сгъваем ключ)зумера се намира в таблото може да се провери с ВАГ-КОМ дали работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всяка врата ли като се отвори не свити или само от една определена? 

Относно плюса през контакт за CD-то и при мене няма такъв. Мерих търсех и няма и няма. Но това не ми е проблем. 

Имах подобен на твоя проблем с плафоните. Той беше, че като угасиш колата и като извадиш ключа плафоните в купето трябва да светнат, а те светваха като угася колата преди да съм извадил ключа. 

Проблема беше в клемореда (таралежчето). Смених го и се оправи. 

Може да си имаш едно на ум за него. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ksi1 написа:

Тоя модул обикновено след презапояване на спойките по платката тръгва да работи,дистанционно имат след фейслифта(ако питаш за сгъваем ключ)зумера се намира в таблото може да се провери с ВАГ-КОМ дали работи.

Не съм го отварял модула но ми се струва малко мокър ;). Ще го отворя да проверя. Не става въпрос за сгъваем ключ, на модула пише "remote controled" за това ми се струва че трябва да има дистанционно. А относно зумера ми се струва че ако се оправи проблема със плафона би трябвало и той да тръгне...относно ВАГ КОМ нямам представа какво е ако може да ме просветлите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, leo написа:

От всяка врата ли като се отвори не свити или само от една определена? 

Относно плюса през контакт за CD-то и при мене няма такъв. Мерих търсех и няма и няма. Но това не ми е проблем. 

Имах подобен на твоя проблем с плафоните. Той беше, че като угасиш колата и като извадиш ключа плафоните в купето трябва да светнат, а те светваха като угася колата преди да съм извадил ключа. 

Проблема беше в клемореда (таралежчето). Смених го и се оправи. 

Може да си имаш едно на ум за него. 

Плафона свети единствено в режим постоянно светнат в другия режим не работи 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да ъпдейтна темата

Значи проблема с плафона се оправи и сега свети както трябва. Зумера не свири, намерих го къде се намира замерих го с уред и излезе че работи, дали може да е изключен софтуерно защото четох че той пищи и когато бензина е на резерва или някъде да има реле за него?

Проблемът със CD-то обаче остана а именно, че не мога да намеря плюс от контакт (вкаран ключ) в аутодата на схемата пише че въпросния плюс идва от вакуум помпата... Дали там е проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато слагах сд-то и аз като теб търсех + от контакт(т.е.при изваждане на ключа да прекъсва червения + на сд-то)но не намерих.Виждам че и при други колеги е така и мисля че така е направено.Иначе + след контакт може да се пусне,но сд-то ще работи само при работещ двигател(контакт)което лично мен не ме устройва.За пример на жената корсата го има този + и сонито гасне при вадене на ключа придружено със звуков сигнал(както трябва да е).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...