Donov Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 Здравейте. Пътувам сега и на таблото ми излязоха жълтите реотанчета и започнаха да мигат в следствив на което колата влезе в авариен режим и повече от 2 хиляди обората и над 100 не вдига. Мога ли така да се прибера и какъв може да е проблема. Моля помогнете. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 Колега, многократно е споменавано във форума - без диагностика и изчитане на грешките може само да гадаем с кристалната топка Виж някой приятел с VCDS да ти сканира компа за записани грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donov Публикувано 16 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 След като спрях и изгаих колата за около 20 мин че хапвах това беше изчезнало и после не ми се е появяло цял ден. Много странно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Все пак закачи колата да видиш какво е. Щом го направила веднъж ше го направи и пак. Ако искаш заповядай да я погледнем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donov Публикувано 20 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Вече ходих на диагностика. Излезе че ми е филтъра за твърди частици. Но тъй като колата не е кара а от 5-6 месеца ми казаха в ауди че трябва да продухам малко филтъра в по-високи обороти. Изчистихме грешката и досега вече 500 км никакъв проблем. Това е проблема и ано успея да го реша само с даването на газ ще е най-готиния ремонт който съм си правил на колата. Благодаря на всички за съветите и помоща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Щом е светнал подгрева, а не dpf-a значи нещо е предизвикало запушването на филтъра. В 99% от случаите е датчикът за диференциално налягане на dpf-a. Този датчик дава грешка чак като замине напълно, но ако работи на 50-60% примерно хем не работи коректно и пълни филтъра, хем не дава грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Райно, а при мен вече една година, през която съм минал 20 хил.км. от време на време ми светва чека, примерно на около 800-1000км и след това изгасва, но не мога да разбера на определени километри или на изгасвания на колата. Грешката е винаги слаб поток от егр-а /Р0401. Няма никаква промяна в движението на автомобила. Нито пуши, нито играят оборотите. Винаги светва чека в движение, но никога не е угасвал в движение. Възможно ли е да е нещо от дебитомера, а не точно в егр-а? Автомобила е А6 3.0 TDI от фейслифта 2010г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване