Jump to content

бучене във въздушния филтър


kraskko

Recommended Posts

здравейте!

колата е ауди а4 AFN,от 3-4дена чувам  странно буботене във въз.филтър.все едно има пробито гърне или запушено....двигателя при форсиране на място и в движение бучи от към кутията на филтъра.

свалих маркуча на входа на турбото и при връщане на газта,от студения охлюв върна налягане...все едно нещо е запушен всмукателния колектор...

колата не забива върви си нормално ...разхода е малко завишен към 10-11л на 100 в града...преди 4месеца е ремонтирана главата,почистено турбо и всмукателен колектор.

колата не изпушва пали си перфектно.

 

за смяна е меката връзка.

 

 

някой ако се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели малко опит.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не изкормен е....мисля,че налягането от турбината не може да влезе в цилиндрите....и като върна газта част от него  се връща през кулера към въз. филтър....

нещо в главата май не е  в ред....

наредена е с нави клапани,водачи и гумички...шлайфана е и са пасвани клапаните.

утре ще сваля генерацията от турбината да видя дали нещо по изпускателната с-ма не е запушено...въпреки ,че днес ходих при  майстори на гърнета....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да върне но може да забави,ако е правена глава едва ли е пропуснат колектора,връща  от лошо газоразпределяне,повдигачите, колегата горе е споменал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за повдигачи.Не затварят плътно клапани и то всмукателни,точно това се чува все едно тъпан бие във въздушния филтър.Повдигачите разглобихте ли ги,изпразнихте,измихте от  маслото?При всяко сваляне на разпределителния вал е задължително да се разглобят и изпразнят повдигачите.Предполагам не са ти пробутали водачи менте и да са задрали.Нормално е разхода да е голям,като не затварят плътно клапаните.5.5 с климатик 6 повече не трябва да гори в тез жеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При душегубите като падне кобилица така думка в кутията. Според мен проблема ти е в главата, едва ли ще думка в кутията ако имаш запушен катализатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре ще измеря компресията и ще видя на къде ще отива работата....

 

при разголбяването , клапаните бяха с по една пружина...на други AFN мотори съм виждал с по две...не знам дали и тук не трябва да са две

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...