BikerBoy Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Здравейте колеги, карам Ауди А4 1,8Т Quattro, '98 година с ръчна скоростна кутия и от известно време превключването на запален двигател е мъка. Става въпрос от неутрална на първа, от първа на втора и от неутрална на задна скорости. Направи ми впечатление че ако се налага няколко пъти да превключвам от първа на задна, в началото сработва добре, но после не може. Сякаш зависи от усукването на колата. При потегляне, на светофар примерно, за да мога да включа на първа понякога се налага да завъртя волана на дясно, за да може да мога да я включа нормално. Обратно на очакванията ако съм имал проблеми с включването на предавка на място, ако изключа двигателя включването е абсолютно безпроблемно. Питането ми е, това на какво се дължи. Не е сменяно маслото на кутията, в началото като я взех го нямаше така изразен този проблем. Пробвах със смяна на ябълката на скоростния лост, но нямаше ефект. Имам известен луфт в механизъма за превключването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Прегледай тампоните на кутията и двигателя,така както си го описал има някакво усукване вероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 31 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Добре ks1, ще ги погледна. Имаш ли представа как се установява заминал тампон на кутията или двигателя. Ако надигна кутията, трябва ли или не да се мърда, и как ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 1 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 Немога да ти кажа че проблема е 100% там,но това бих проверил аз първо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 1 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 Благодаря ти за насоката ks1, ще я направя при първа възможност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 1 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 (Редактирано) Съединителят ти не се отделя напълно от маховика. Причината може да бъде и от горната помпа на съединителя. Първо с къса една пружинка,която движи буталцето с гумичките и педала си променя позицията,като слиза по-надолу. Няма нужда да се оглеждат тампони,защото кутията е фиксирана плътно към блока на двигателя Редактирано 1 Септември 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 1 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 Това как може да се тества, без смяна на горната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 1 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 Ако не се отделя на свободна ще увлича и колата леко ще се мести. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 1 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 Не увлича това е сигурно, просто трудно се оцелва правилното положение на лоста на скоростите и скоростната кутия. За да включа трябва да го натисна с повече усилие лоста и да се наместят двата механизъма. А когато е изключен двигателя, включването и изключването е с два пръста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 1 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 (Редактирано) В кое положение на педала на съединителя колата потегля,"горе"-когато е натиснат или "долу"-когато пече е почти пуснат. Двата педала,на спирачката и на съединителя успоредно ли стоят в свободно положение? Редактирано 1 Септември 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 2 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 Колата потегля, когато педала на съединителя е почти освободен (пуснат), за това дали педалите са успоредни не мога да кажа, ще гледам довечера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 2 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 Не трябва да зацепва чак тогава,педала ако е твърд-най вероятно заминал феродов диск,трябва да зацепва ниско и педала да е мек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 2 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 (Редактирано) Педалите на спирачката и съединения са равни, това сега проверих. За съединител съм правил тест на бордюр на трета предавка и загасна колата, също и при рязко потегляне не пребуксува. Спрямо тези показатели смятам че съединителя е не е заминал още, а и педала на съединителя не е твърд при натискане. Редактирано 2 Септември 2016 от BikerBoy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 2 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 (Редактирано) При мен го има същия проблем, но мотора е без турбо. И аз имам проблем с луфт на скоростния лост най-вече на ляво и на дясно <-----> ! Според мен е или от него, /от луфта/ или някоя помпа /горна или долна/ не сработва. Но за момента нямам решение, и карам така. Редактирано 2 Септември 2016 от IceHeart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 4 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 Теста от клипа го направих и тъй като съм с механична скоростна кутия, включвам на първа и с дръпната ръчна и натисната спирачка отпускам съединителя. Двигателя загасва почти и като го погледнах през отворения капак се движеше малко. Същото направих и с включена задна и двигателя се премести в другата посока. Общо да се е преместил 1 пръст двигателя нагоре надолу. Който разбира да каже дали е добре това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 4 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 Проблем с тампоните на мотора се разбират с рязко тръгване, /без въртене на гуми/ и с отворен преден капак, както си направил. Но за целта си намери широко място, без трафик. Бързо пускане на съединителя и газ, но не с въртене на гуми, и гледаш двигателя. При спиране рязко пак гледай. Не трябва да има блъскане. Ако не чука, няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 Защо занимаваш човека с безмислени тестове. Няма нищо общо с неговия проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Проверете ябълката на селектора на скоростите , пластмасови са и с годините се разчекват , трябва да се свали целия лост и ябълката е набита в дългата щанга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 5 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Цитат Ако за тази ябълка става въпрос съм я сменял и нямаше голяма разлика, дори майстора сложи течна грес около ябълката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Проблема ми е същият, със смяна на съединителя се оправя! Но не е проблем и да караш така, аз вече 40х.км съм така и е досадно понякога, ама се свиква, аз имам проблеми само с 1-ва и задна, понякога! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Ще се износят синхронизаторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 (Редактирано) Какво стана? Скоро имахме същия случай. Притискателя беше омекнал и не можеше да отлепи феродовия диск. Сменихме ги и нещата се оправиха Редактирано 18 Февруари 2017 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 18 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Как може да бъде тествано дали е омекнал притискателя без да се подменя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Ами при нас влизаха само 3,4 и 5 предавка,с лека трудност.При опит да се вкара 1 и 2 ,колата се опитваше да се измести леко напред.При угасен двигател влизаше първа или задна скорост и като пусна педала на съединителя потегляше нормално.Ако имаш същите симптоми,значи си за смяна на съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 19 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 При мен никога, при опит да включа на първа или задна скорост, колата не се е опитвала да се премества. Благодаря ти за интереса @integrale45 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване