Jump to content

Завишен разход


vesko_beka

Recommended Posts

Здравейте колеги. Много се извинявам темата 100% я има но не мога да я открия. Карам а6 2,5 180кс 2003 година автомат. Та въпроса ми е..гори ми над 11 л дизел на 100 км извънградско при условие че не съм вдигал повече от 140 и то рядко. Мисля че въпреки големия мотор си е доста. Благодаря и извинете отново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тооооо щот я караш бавно... :hilezh:

А  иначе може да  работи в намален състав на кобилиците....

Пък и други работи може.:2gunsfiring_v1::heul:

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е кода на мотора?

Къде ги засича тия 11/100 по колонка, по борд, маршрут? гуми размер,

А такава диагностика по телевизора, на дали ще се направи....

Трябва гледане на налягане на турбо количество гориво, компресия, дюзи, турбопътища турбина,  дебитомер,

При мен колкото и да съм го зорил извънградско  повече от 10.5 не е скачало... и то  със скорости доста над 140...

Може пък  да цепиш през някой проход и да се тътриш с 50км/час и да е нормално.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо гнило има в тая работа.....моята по борда показва 7-7.5 със 140 долу горе му вервам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход на гориво - извънградско 7 (7.5) Литра/100 км
Разход на гориво - комбинирано 8.9 (9.6) Литра/100 км

Извор за инфото - 

https://bg.autodata24.com/audi/allroad/allroad-4bc5/25-tdi-quattro-180-hp/details

Не съм много сигурен до колко може да им се вярва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих в сервиз вчера след обед. Имах пукнати маркучи на излишната нафта. И я закачих на комп. Показа че имам проблем с ...забравих му името. Нещо което връща част от отработените газове в двигателя. Не правило вакуум или нещо такова. След смяна на маркучите промяната е очевидна. Гумите ми са 17"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това другото дето... връща изгорелите газове е доста важно, щото като блокира, му е ...мамата на кисЛоРОда.

Затапва се  се с метални планки и се изолира софтуерно, катализаторите  изхвърлят и се прави рамап  на компа...и имаш  210 магарета по капка.  Можеш да се свържеш @krematop или с D-bros.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мислех да я чипосам но нз към кого да се обърна и дали е добре за тази кола. Пежото ми 607 се държеше мн добре след чипа, но нз как ще е с тази. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое дали е добре?!?! да работи с преебан EGR или да я отпушиш като махнеш катализаторите и изолираш EGR, а при премахването му софтуерно се прави и ремап за да се до-отпуши потенциала на двигателя.

Какво не ти е ясно?

Написал съм кой го прави @krematop и D-bros.  Идваш в София...не ти е далече и  в кв. Вреждебна са D-bros

  А за  krematop http://audibg.com/forum/index.php?/profile/14386-kpematop/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

210 магарета са мечта на всеки собственик на чипосан душегуб.За съжаление точно тоя двигател(АКЕ) вади от 5 до 10 коня с чип,и никои в света не е вадил над 210 коня.Просто не може да се накара помпата да пусне гориво.Чипосването е даване на грешни пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, doktorec написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Помпата ли реже?

Чета още в просъница...

BAU/BDH същата работа.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно така.Смяна на турбота,правене на хибриди и така нататък са грешни пари ако не се сменят разпръсквачите.Колкото и да надувате турбото няма да стане по мощна колата ако няма гориво :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.09.2016 г. at 17:14, vesko_beka написа:

Карам а6 2,5 180кс 2003 година автомат. Та въпроса ми е..гори ми над 11 л дизел на 100 км извънградско при условие че не съм вдигал повече от 140 и то рядко. 

 

Като бивш собственик на Душегуб, 180 коня, АКЕ, куатро, автомат, си спомням, че при постоянно поддържане на 140-150 по магистралите, ми даваше около 10 на 100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много, при мен е макс 8 с тая скорост на BAU куатро, автомат.

 

На ‎13‎.‎9‎.‎2016‎ г. at 15:11, doktorec написа:

точно така.Смяна на турбота,правене на хибриди и така нататък са грешни пари ако не се сменят разпръсквачите.Колкото и да надувате турбото няма да стане по мощна колата ако няма гориво :)

 

Май на олроудите разпръсквачите им вкарват повече гориво? При тях има разлика с ремап, при А6 (BAU) няма. Тествано на няколко коли. ГНП е еднакво на 100%, гледал съм парт номерата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/14/2016 at 21:34, ogip написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Как мога да разбера при олроуда...като и той е Бау и аке...или не са

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се бъркам, но ми се върти в главата, че и помпите са с два вида клапани 60мг и 80мг макс.  и разпръсквачите на по-старите душегуби са с  по-големи отвори.   По спомен. някой  беше изкарал 210кс. като не са могли да пуснат повече гориво колкото и да мъчат ...

А дали е наистина така...не мога да кажа.

 Ето какво говорят хората.

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значени модел/помпа/ разпръсквачи(старите са 5х180 новите са 6х160 и 6х150) което е долу горе еднакво като дебит.Повече от реални 200-205 коня по никакъв начин.Имаше някви дето бяха вадили 220кс ама на МНООГО оптимистично дино.Разхода при тунинг пада с около 2 литра при извънградско нормално каране до 140км/час.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...