lz1kka Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Колеги, превантивно си сменям двата възвратни клапана на маслото под всмукателния колектор и попаднах на този отвор с резбовани дупки от двете му страни в задната част на шофьорската страна. Нямаше нищо закачено там (поне доколкото си спомням), а ми се струва, че трябва да има. Някакви идеи за какво е и дали липсва нещо? Разгледах всички .pdf документи, с които разполагам, но нищо по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 25 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Айде, айде, по-смело, не се срамувайте, че утре трябва да я събирам четириколката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Причини за смяната имаш ли тракане ори пакене примерно? Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 25 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 (Редактирано) На студен двигател притраква като на без масло за 1-2 секунди и после се оправя. О пръстените на старите клапани изглеждат наред, така че е много вероятно проблемът да е другаде. Сега ми предстои и смяна на третия, който е отпред ако се не лъжа. Двата обтегача на веригите също са чисто нови. Редактирано 25 Септември 2016 от lz1kka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 И при мене я има тая работа та сега и аз ще сменям клапаните. Оригинални ли взе и колко ти излязоха? Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 тва притракване и аз го имам, ама не всеки път?? вчера го чух, а не знам откога не съм го чувал....и е само на студен двигател я кажете малко за тия клапани? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 26 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 (Редактирано) Представляват два маслени възвратни клапана (по един за всяка глава) и се намират под всмукателния колектор. Или по-конкретно под капачето, чиито ъгълче се вижда долу в ляво на снимката. Служат за да държат масло в главите, когато двигателят е загасен и няма налягане на помпата. Проблемът им идва от това, че с годините явно О пръстените се спичат и започват да не задържат масло в главите, а по предписание на колегата tvard е хубаво да се сменят, понеже явно са слабо място. Вариантите са два... Или оригинални срещу 40-50 лв. бройката или замяна само на О пръстените. Има и трети клапан, който аз все още не съм сменил, но локацията му е някъде отпред и отдолу в района на ангренажния ремък. За съжаление, както казах, проблемът при мен не е в горните две клапи, а относно тракането, не малък брой хора се опитват да ме убедят, че първоизточникът няма начин да се е скрил в маслените повдигачи, понеже не били слабо място на тоя мотор. Но да си дойдем на темата... Никой ли няма ElsaWin или Bentley manual под ръка да ми направи справка за тоя отвор? Много мистериозно ми седи така, а съм на 99% сигурен, че нямаше нищо там като разглабях. Редактирано 26 Септември 2016 от lz1kka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 Тия оригиналните сигурен ли си в цената им? Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 26 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 (Редактирано) Сигурен съм, но в момента не мога да посоча цена с точност. Имай на предвид, че оригинални части си пазарувам от Влади (BParts) в Пловдив, който ми ги вкарва от Германия с добра отстъпка. В Порше не знам колко струват. Общо за трите възвратни клапана и двете гарнитури под всмукателния колектор платих 180 лв. Гарнитурите не е задължително да ги сменяш, тоест мисля, че можеш да минеш и със старите, мазнати със силиконче. Редактирано 11 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 26 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 6 часа прекарах в опити да си инсталирам ElsaWin на старото PC... Не става и това е. Отказвам се и утре я събирам без да му мисля, щото 5 дена в 4 форума нито един отговор по въпроса. Дано не започне да повръща през дупката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 28 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 Пробвах да установя накъде води въпросния отвор с помощта на тел и се оказа, че не води никъде. Интересно какво е предназначението. Все едно... Колата е събрана успешно и работи безупречно. Темата може да се заключва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 28 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 Спря ли тракането? Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 29 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2016 Със сменени горни два клапана - категорично не. Остава да сменя третия и ако това не донесе резултат остава най-неприятния вариант. Всъщност някой с други предположения различни от маслени възвратни клапани и хидравлични обтегачи на веригите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2016 Това пробито нещо с двете дупки дека се навиват бурми...прилича на технологичен отвор за отичне на маслото от турбото. Ама такова май няма монтирано заводски на мотора... Та според мен за нищо не служи. Пък, може и да се бъркам.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 29 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2016 Обтегачите с оригинални ли са заменени ? Нали каза ,че са нови... Освен тях вериги сменя ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 29 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2016 При мене също трака със сменени оптегачи. Сега ще сменям и тия клапани пък да видим ше спре ли да лопа. Интересното е че със старите оптегачи ми хлопаше доста по рядко, а сега на всеки престой по голям от 15м изтраква като запаля. Оптегачите са ми оригинални чисто нови от порше и разликата е че сложих едно масло шел дето май е ташак. Сега като сменя и клапаните ше сложа пак оригиналното с което беше колата като я купих. Дай боже да приключат тия траканици че ме дразнят супер много.... Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 29 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2016 Същата работа и при мен... След всеки престой по-дълъг от 15-30 минути паля, изфорсирва се за бързо до към 1500 оборота, изтраква леко за секунда и после всичко окей. Обтегачите заедно с веригите са чисто нови, оригинални, сложени преди два месеца. Двата възвратни клапана горе също са оригинални, чисто нови на три дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 29 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2016 Ся като сменя мойте ше видим кво се случва, ама като те чета не съм оптимист.... Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 След смяната странното е че поне засега на първите няколко студени старта няма тракане а на междинните си остана.... Има ли някой който да е излекувал напълно това притракване само със смяна на оптегачи и изобщо има ли някой който да го е излекувал напълно? Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 8 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Ето схема на маслените магистрали, току виж някой изскочи с читаво предположение. Виждат се и трите клапана на нея. Между другото някой модератор да смени заглавието на темата, че това не е особено релевантно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 в крайна сметка, имаш ли ефект от смяна на тия клапани или беше излишна разправия? на мен само първото палене сутрин е съпроводено с 2 сек тракане и това е!? п.п. скилс, стига с тия оПтегачи ве, казва се оБтегачи, да те опнем и тебе а най-интересното е, че когато запалих колата в контейнера (като пристигна), когато не е била палена от поне 45дни, такова тракане нямаше!?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 8 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Всички сме в кюпа с две секундното тракане. За момента и аз и @mityo сме със сменени само горни два клапана без резултат. Третият ми е в багажника, но вероятно ще го сменяме поне след 20-тина дена, че сега имам други работи на главата. Демек изчакайте да видим ще се реши ли проблемът при мен, че да видим има ли смисъл да предприемате и вие подобни действия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Не ми обръщай внимание аз съм си неграмот.... Имам подозрение че ключа може да се окаже в третия клапан, то просто не остава вече друго което да е виновника, всичко ми е чисто ново... Чакаме Коко да смени неговия и да докладва... Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 всъщност, кой е третия клапан? тоя долу до помпата ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Да намира се между ролките на ремъка при нас, при тебе сигурно е пак някъдв там. Така като гледам схемата логично ми се струва ако той е умрял да се изпразват магистралите и да пада налягането. При някой по бързо като при мен и коко, при тебе може да е по жив и да се усеща на студен старт след повече време. Веригата е опъната и натиска оБтегачите съответно като няма кво да държи налягането постепенно почва да избутва маслото от обтегача и да го отпуска. И като запалиш докато помпата направи налягане и обтегача отново се опъне има няколкосекундно тракане. Това ми е елементарната логика а дали е вярна ше се види като коко смени клапана.... Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване