Jump to content

Губя акумулатор за една вечер!


Monceravelkos

Recommended Posts

Ами понеже не пишеш в какви единици е тока, аз мислех че мериш в ампери. Ако пък е в милиампери, 0,47 милиампера е прекалено малко да е реално.

 

Нормалната консумация при закачена аларма би трябвало да е в порядъка на 100 - 150 милиампера. Не е възможно да е 0,47 милиампера!

 

И да, обхвата трябва да сложиш да е на 10А на този мултицет.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 1 минута, Monceravelkos написа:

колега в първия пост посочих че е на 20м мултицета, и това което показва е 0,47... трябва да го преместя на 10А и да повторя всички процедури ли?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Къде? В романът отгоре се е загубило. Когато казваш колко е консумацията, я съобщаваш в мерните и единици. Ампер, милиАмпер, микроАмпер. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се за което,

само да отмине градушката вадя мултицета слагам на 10А и ще пиша кво се случва,

.....ше се гръмна...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, CVT написа:

Нормалната консумация при закачена алрама би трябвало да е в порядъка на 100 - 150 милиампера. Не е възможно да е 0,47 милиампера!

Читавата аларма няма да добави повече от 5 милиАмпер-а консумация. За мен, всичко над 50 милиАмпера е убийствено за колата и говори за проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих посъветвал колегата за ни покаже и показания с мулти-метъра и при закачена и активирана аларма. Но, тогава задължително постави врътката на 10А да не изгориш мулти-метъра при поставянето на колата под охрана (заради консумацията на мигачите).

 

преди 4 минути, CVT написа:

Колега, на А4ката фабричната ми аларма е 100 милиампера.

Аз съм с афтърмаркет CAN аларма и консумацията ми е ~5 mA  на колата (светодиодът и не съм го вързал).

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвам ти, но това е само едната страна на спектъра. На баща ми Голфа алармата харчи над 130 милиампера. Мисля че е от най-евтините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за 100 лева, вярвам че са му сложили от най-евтините (тези дето ги продават по 27-28 лева на Илиенци) и там консумацията е често много голяма (както ти спомена по-горе). Нека видиме колегата какво ще даде като резултат и със закачена аларма и кола под охрана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С аларма или без. Изчака ли и алармата за влезне в режим готовност (над 1-2 минути). 

0,51 при деление 10А значи 510mA. Тази стойност при 20mA деление няма да излиза на дисплея, а ще го изгори (мултиметъра).

510mA след колко време след заключване и поставяне на колата под охрана. А също така симулирахте ли и затворен преден капак. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не ми изгоря милтиметъра цял ден си играя с него на 20м,

а сега стойноста е на разкачена аларма както на снимката по горе 1:1 само че мултиметъра е на 10А този път + всичко останало е нормално , затворена врата .. както я оставям вечер колата така я измерих сега ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така от далече явно няма да стане. Във Варна нямате ли авто електричари? 

Сега загледах, че червената сонда ти е на 10А Unfused. Явно на този мулти-метър, тя си е закачена винаги на 10А. Ако е така, 500мА е страшно много. Това си е една 6 ватова крушка. Или нещо ти не мериш като хората, или колата ти е сбъркана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

симулирах капака по рано когато ползвах 20м... тогава нямаше разлика, сега валеше и нямаше как да се заигравам ,

ще изчакам 1 час и ще сляза, сега е разкачен акумулатора .. като сляза ще отворя с ключ вратата за да отворя капака без електроника то така и така ток няма ... и директно ще замеря с мултиметъра 10А .. но съм сигурен че ще покаже 0.47 .... вече тотално се обърках... защо този мултиметър сложен ма 20м ми е показвал стойности които сега ми вади на 10А...???

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето къде бъркаш. Разкачаш акумулатора и тогава мериш. Така събждаш цялата кола. Правилния начин е, прекарваш плюса или минуса през амперметъра, заключваш колата и отиваш да пиеш една бира. След 30 минути минаваш да видиш показанията.

Така с откачане и закачане при всяко мерене, само си мислиш че правиш нещо ....

Аз за целта ползвам сонди със щипки на края. А самите сонди са с 1 квадрат кабел. Прекарвам минусът през тях, симулирам затворен капак и отивам за бирка (може и кафе, ако е рано сутрин). След 30 минути само поглеждам дисплея, без да пипам нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбирам но... утре ще оставя колата да я погледнат от къде какво се случва, надявам се поне да спася "разваления" акумулатор и да не се налага да се занимавам с китайската аларма ... както и алтернатора да е здрав ... и ако е така то какъв може да е проблема тогава... оголена жичка допряла се до ламарина... колко приятно звучи...... ужас

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мултицета който имаш струва 8 лева. Ако имаш достъп до друг не е лошо да провериш дали мери правилно на 10А обхвата. Не гледай изобщо какво е показвал когато е бил на 20 милиамперовия обхват - стойностите които е показвал не са били реални.

 

Не мога също да съм сигурен че не се е повредил когато си прекарвал половин ампер през него на 20 милиамперовя обхват. За 8 лева не знам какви защити би имал изобщо.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът според мен ти е в алармата и жичкаджиите, които ти мерят колата и консумацията и бърникат произволно из инсталацията. Тази кола има около 20-тина отделни компютъра в себе си (в зависимост от оборудването, броят варира), които са свързани помежду си с CarAreaNetwork (LAN мрежа но за колите) и се правляват от CAN gateway (рутер, но за кола, най-просто казано). Не можеш да очакваш от жичкаджия, който едвам бърника из 8L-ки и В5-ци да вдене що е това CAN, как и кога се подават команди standby и sleep, как един модул по цифров път "събжда " друг и му поддава команда за изпълнение. 

А и ти като гледам не си в час, щом мериш консумация на заспала кола, изваждайки клемата и забучвайки директно мулти-метър. То е пределно ясно че така я събуждаш и само си мислиш че мериш нещж. Ако този похват си го видял от някой "майстор" на живо по твойта кола, съвет: не стъпвай повеме при него!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имам два варианта:

1) карам я в сервиз да ми открият проблема ...

2) директно отивам при алармаджията и казвам да маха алармата и да ми връща парите а дали ще ги върне..?? ще бъдат големи разправии, дори да ги върне тия 100лв за къде ще стигнат за аларма по CAN .. знам че евтините не са хубави но от каското ги искат..

та какво да правя утре сутрин преди работа, къде да отида да си хвърля нервите, времето и парите ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало, покарай около час извънградско да дозаредиш акумулатора. След това махни модулът на допълнителната аларма. Паркирай колата и след два дни от паркирането запали. Ако всичко е ОК, значи в алармата ти е проблемът и отиваш да се разправяш. 

 

То така или иначе тази аларма за 100 лева е "мижим да те лажим". Носиш две дистанционни. Отключваш с едното, после с оригиналното за да отключи и другите врати освен шофьорската. Интеграция с колата нулева.  

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да отбележа на автора на темата ,че тези мултицети са доста ментеливи. Че има проблем има ,но по добре да отидеш при някой който разбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/26/2016 at 10:15, kenwood2 написа:

Цитиране на предходно мнение!

така е колега,

просто беше събота и неделя...

колата вече е в сервиза и чакам да ми кажат какво е.

Моля се да е сидито , да е от друго а3 и нещо да се е прецакало връзването.

Имам познат който си поръча оригинално на шкодата и то му прецака акумулатора, по точно радиото.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е от него. При  Шкода и Фолксваген е широко известен проблемът с преминаването към навигация без смяна на CAN gateway. Но при Ауди такива проблеми няма. 

Успех с майсторите :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а някой да ме ориентира ако се наложи да махам алармата и да слагам CAN , какви цени и за какво да внимавам този път?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените с монтаж започват от около 200 (за китайска) и вървят на горе. За сравнение, аз съм с немска аларма, чиято продажна  цена в сайта на производителя е 240 евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за сега новините от сервиза са, че не е от алармата ... продалжават да проверяват всичко едно по едно .. по късно или утре се надявам да стане ясно. И все пак чак когато се открие и реши проблема, ще е на 100% какво не е и какво е.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...