Jump to content

Губя акумулатор за една вечер!


Monceravelkos

Recommended Posts

Аз ложих аларма на J&Jco в София. Дълго време издирвах фирма с качествена аларма, без да влизам в цени над 500 лева. Алармата + монтажа ми излезе 300 лева. Не съм слагал шокови датчици, което опрости нещата. Работя само с дистанционното на колата и всичко е перфектно. Горещо ти препоръчвам да смениш китайската аларма, защото дори сега да не е проблема в нея, на 100% в бъдеще ще имаш. 

Колите са ни с многокомпонентна ел. система, която е адски деликатна и трябва да се пази

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И на двете Аудита имаме български аларми и няма пробеми.На купето консумацията при покой е 10мА,а на А3-та е 20мА.Между другото автора на темата никъде не сподели на колко волта пада акумулатора когато върти на стартер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интериорното осветление е захранено от Terminal 30s. И да остави нещо да свети, колата ще го изгаси след 30 минути или при заключване (с оригиналното дистанционно).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на двете Аудита имаме български аларми и няма пробеми.На купето консумацията при покой е 10мА,а на А3-та е 20мА.Между другото автора на темата никъде не сподели на колко волта пада акумулатора когато върти на стартер.

на моя акумулатор от 5-6 въртенета падна на 7.5волта... след още 10 въртената падна на 4.5 волта ... , затова от сервиза ми дадоха техен сигурен акумулатор .. който мисля падна на 11.5 след 2-3 въртрнета

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен голяма утечка се появи след наводнен комфорт модул и смяна с различен.

При премахване на предпазителя за централното заключване утечката намаля.

Съмнявам се и в микроключе което не винаги сработва .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Monceravelkos написа:

на моя акумулатор от 5-6 въртенета падна на 7.5волта... след още 10 въртената падна на 4.5 волта ... , затова от сервиза ми дадоха техен сигурен акумулатор .. който мисля падна на 11.5 след 2-3 въртрнета

Sent from my iPhone using Tapatalk

Чакай малко. Не ти ли пали колата от първия път, когато акумулатора е напълно зареден? Ако е така, значи нещата придобиват друг облик. При напълно зареден акумулатор (дори и на 11.5 волта да е пак ок) колата трябва да пали от първия път, независимо какво. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай малко. Не ти ли пали колата от първия път, когато акумулатора е напълно зареден? Ако е така, значи нещата придобиват друг облик. При напълно зареден акумулатор (дори и на 11.5 волта да е пак ок) колата трябва да пали от първия път, независимо какво. 

да , пали като е зареден от ряз.Това което обеснявах с въртенетата беше след като акумулатора е дроб.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

update:

всичко по колата е раскачено и продължава да дърпа ток.

Следват модули за проверка и т.н.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че всички бушони и всички релета за измъкнати, колко ток дърпа в момента?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че всички бушони и всички релета за измъкнати, колко ток дърпа в момента?

От сервиза това ми казаха , после ще ги разпитвам по подробно. Сега като се сетя за първите ми дни с колата и проблема с отключването от ключа когато още нямах аларма , както и ел стъклата които спираха да работят когато ползвам алармата която контактува с разни модули, си мисля че комфорт модула ще де окаже най логичния проблем... но да видим.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че всички бушони и всички релета за измъкнати, колко ток дърпа в момента?

близо 1 ампер, мн бавно става всичко ... чакам и чакам и чакам...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и чакането свърши...

колата имаше проблем в инсталацията под волана, така е била докарана най-вероятно в България (нов внос е на 1 месец) взеха ми 150лв , 8 дни общо беше в сервиза и беше разглобена от главата до петите.

Благодаря на всички колеги за съпорта , умната и безаварийно ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчетата от сервиза са извикали авто ел техник работил 15 години в ситроен по техни думи, понеже след като проблема не е бил в аларма , касетофон, осветление купе... е трябвало някой спец. Казаха ми че не обеснявал в детайли , едва ли не просто крие занаята си...донякъде разбираемо.

Нямам идея какво е клеморед колега. Сега ще проверя. Но грешките ми ги изчистиха и рестсртираха модула за ел стъкла и централно. Предполагам щяха да забележат ако имаше и др грешки.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оффф, Господ да ни пази от такива 'можещи' техници, дето си пазят занаята.Значииии....щом си плащаш е длъжен да ти даде подробно обяснение, какво и как.В крайна сметка от това зависи и цената.И не знам кое му е толкова сложното да се открие електрически проблем....в пъти по лесно е от механичните такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна случка, дано да е последното нещо което правиш по колата си както ремонт. Но много ми се струва, че този който не ти казва какво е имало на колата не е оправил нищо. Стискам ти палци дано да я е оправил.

 

 

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това е хубаво да си имате кабел за колата, поне да си четете грешките. Преродих се откакто го купих януари месец. Доста главоболия и разкарване по майстори ми е спестил. Дори си е избил парите вече.

Редактирано от Тома
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,

Имам подобен проблем в момента. Колата е 1.6FSI не са слагани никакви допълнителни аларми и подобни истории. От 2 години я карам и не съм имал проблеми до сега с акумулатора.

За 2 часа акумулатора пада до положение да не могат да се отключат вратите. Сложих друг акумулатор и оставих моя да се зарежда и ги редувам. Днес си карах без ядове почти цял ден но с прекъсвания по час максимум.

На компютъра ми показва следните грешки:

2 Faults Found:

18974 - Low Pressure Fuel Sensor (G410)
            P2542 - 002 - Short to Plus
16475 - Valve for Fuel Metering (N290)
            P0091 - 002 - Short to Ground - Intermittent

След изтриване и двете се показват веднага (не се изтриват)

И двете са насочени към горивна помпа, и май към окабеляването и контролера.
Възможно ли е те да ми свалят акумулатора, по моята логика ДА.

Дайте съвети, че така без кола е зор. През седмицата ще ходя на сервиз но обичам да съм подготвен, поне теоритично.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След консултация направих следните измервания. Разкачих акумулатора и замерих съпротивлението на клемите които се закачват към него и резултата е.

8936388w.jpg

 

След което започнах да откачвам едно по едно релетата и бушоните.

8936384o.jpg

8936386c.jpg

Единствено при свалянето на предпазител номер 27 ограден на снимката 15А отговарящ за горивната помпа се случи нещо странно.

8936387D.jpg

 

Съпротивлението се покачи. Нормално ли е (не би ли трябвало да спадне ако имам oкъсяване там)?

Колко е нормалното съпротивление на клемите за акумулатора при изключен акумулатор?

Възможно ли е да е от радиото ? Кой е бушона за него? От къде мога да го разкача ?

Ако се прецени може да се преместят постовете и в нова тема за моя случай.

Редактирано от LTPetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си блъсках главата дни наред , мерех замервах вадих слагах бушони... препоръчвам ти да оставиш колата на човек който разбира и имаш доверие , оправят ти я плащаш и си готов. Разбира се така може всеки , но след цялата въртележка през която минах аз , би ми се искало да си я бях спестил и от първия ден да я бях оставил в сервиза.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 minutes ago, LTPetrov said:

След консултация направих следните измервания. Разкачих акумулатора и замерих съпротивлението на клемите които се закачват към него и резултата е.

 

 

След което започнах да откачвам едно по едно релетата и бушоните.

 

 

Единствено при свалянето на предпазител номер 27 ограден на снимката 15А отговарящ за горивната помпа се случи нещо странно.

 

 

Съпротивлението се покачи. Нормално ли е (не би ли трябвало да спадне ако имам oкъсяване там)?

Колко е нормалното съпротивление на клемите за акумулатора при изключен акумулатор?

Възможно ли е да е от радиото ? Кой е бушона за него? От къде мога да го разкача ?

Ако се прецени може да се преместят постовете и в нова тема за моя случай.

 

Колега, мери ток а не съпротивление. Съпротивлението заблуждава много, заради различни релета и контролери. Другото е че съпротивлението е обратно-пропорционално на тока, така че колкото е по-ниско толкова по-голям ток минава, но както и да е - не го мери него, мери тока.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема се оказа модул за горивна помпа 1k0906093B колата когато е изключена се чува едно съскане, и това сваля акумулатора.

На този номер ми излизат доста обяви за различни автомобили, въпросът ми е с друго окончание накрая примерно 1k0906093Е дали ще работи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...