Jump to content

Губя акумулатор за една вечер!


Monceravelkos

Recommended Posts

Здравейте колеги,

препрочетох всички теми с акумулатори и губене на ток, та ето и моя филм:

ден 1: колата е нов внос , всичко си бачка перфектно..

ден 5: странно не успях да отключа с копчетата по ключа си централното, мислех че са батерии... на следващия ден вече работеха , мислех че батериите са на ръба.

ден 20: странно пак не успях да отключа и вече мислех да си взема нови батерии за ключа.

ден 30: монтираха ми аларма (100лв заради каското) на втори/трети ден макс след като стана сутрин и моята аларма пищеше , странно? , отивам на работа и след раб на паркинга пак моята кола пищи... абе викам ще ми скапе акумулатора. ютова продалжава 2-3дни. все едно и също след дълъг престой намирам колата си да пищи.

ден 35: обратно при алармаджията да я оправи. Ами оправи я. Каза че някав датчик на вратата сигнализирала че е отворено и затова пищяла (имам съмнения, че понякога си измислят само и само да не излезнат малоумни) оправи се в крайна сметка.

ден 37: забелязвам че след  повечко престой с вкл. аларма (2ч и нагоре), след като се кача не мога да си спуна ел стъклата. след 5 минутно цъкане , установих че ако натисна (копчето на ключа си за отключване) и ел стъклата тръгват, нека повторя: отключвам с алармата, качвам се в колата и ел стъклата не работят, натискам копчето на ключа за откл. и ел стъклата тръгват..)

ден 38: вече не ми работеха копчетата на ключа , сякаш "нямах батерии" , направо умряха , а алармата отключваше колата но при повторен опит, не от първия път. Давам пример: колата е заключена - натискам алрм офф (няма резултат) , натискам аларм он (без резултат), натискам аларм офф и проработва. Същото е и ако искам да я пусна.

ден 39: ставам за работа, въртя ключа да паля и се чува "чикррр чикррррр) ох мале пак тая аларма блокира нещо - казах си аз! , Викам алармаджията на място да провери кво става, при което забелязваме че всичко по негови думи е ОК , и акумулатора показва 7,5 ВОЛТА .... заминал е , не е от алармата - каза той. Отпратих го с някой лев за пътни човека. Големи благодарности на комшията за клещите и подаването на ток. Запалих и отидох да се поразходя до един сервиз. Момчето ми замери волтажа 12 и нещо колкото трябва да е . Направихме проверка на алтернатора дали зарежда - каза всичко е ОК (пусни климатроник фарове запали изгаси пусни и т.н.) Даде ми клещи и каза: -утре ми се обади.

ден 40: Събота прекрасна , бях оставил колата без да пускам аларма , просто я заключих с централното от ключа. Бяха минали 12-14часа общо и слизам аз до колата да видя пали ли (мултицета показа 12.04) въртя и..... ами пали, завъртях ключа и от ряз. навъртях през деня макс 5-10км , и решавам аз да пусна алрмата тази вечер да видя ще има ли разлика с и без аларма- ставам на другия ден, мултицета показва 12.38 (там някъде , смисал малко повече , поучудих се) въртя и запали ..... и филма започна.

ден 42: Понеделник: намирам се в сервиза (където бях и предния ден) за смяна на уговорен тампон (2бр) и обеснявам че не ми бачка ключа копчетата иначе централното си работи след дългата процедура с копчетата на алармата, момчето ми обясни че схемата е доста дълга и има 2 варианта : 1)модул и 2)проследяване на окабеляването и каза да му я оставя.

ден 43: момчето от сервиза ми звъни и каза че е рестартирал модула и се е оправило (не ми взе нито лев) имах централно всичко си бачкаше както трбва ел стъкла всичко ... сложил ми е негов сигурен акумулатор за да проверим какво ще стане следващите дни...... ами.... още на първата вечер , оставям аз колата , пускам си и алармата ... на сутринта ставам в 10 ... колата не пали .... ООООХ МАЙКОО МИЛА ...... подадоха ми ток.... този път почакахме 5-6мин за да зареди и тогава запали. Минах около 20км през деня да се позареди. Вечерта не пуснах алармата. И днес неделя... ставам ... въртя.... няма ток.... ОТНОВО!!! и сега обеснявам какво направих с мултицет в ръка:

-подадоха ми ток и колата поработи 15мин да зареди.

-загасих я, оставих я отключена, затворена с отворени прозорци и изчаках 10мин . вътре всичко изгасено точно както си я оставям вечер , но отключена сега.

-мултицета го настройх на 20м черен кабел в кома, червен кабел в най горната дупка както е обяснено тук там по форумите, и разкачих + на акумулатор и свързах с мултицета за да затворя веригата и да видя напрежението : 0.64 показа

-изкарах алармата и я разкачих всичко което има на нея... спада на 0.60

-закачам алармата отново кабели мабели: 0.64

-почнах да вадя бушони... номер 15 (осветление в купето) ми свали на 0.45 ( към 0.16-0.18 беше разликата)

- махнах абсолютно всички бушони -> 0.30 .... е тука нз това нормално ли е.

-сложих вички бушони -> 0.64..... 

-махнах пак вс бушони 0.30....сложих само номер 15 ...0.46 .....

-върнах вс бушони както и аларма -> 0.65

-почнах да откл закл с ключа или с алармата .... в момента на откл закл .. показанията се вдигаха до 3.00 , 5.00 ... то става за секунда и спада на 0.65

-почнах да удрям колата за да пищи от алармата и пак показваше към 3.50 - 5.00 и спада веднага щом спре.

-на отворена врата е към 1.50 заради двете крушки вътре в колата , затварям вратата и спада на 0.65

 

моля ви.... безпомощен съм , само не правете бързи заключения тип "мн ясно че е алармата" или "акумулатора е заминал" , cd то е оригинално на ауди момчето от сервиза каза че няма вариант на грешно свързване това сиди.

БЛАГОДАРЯ на отзовалите се !!!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

0.30, като стигнеш до такъв разходи в покой си ок,махни плюсовия кабел от алтернатора и премери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

привет,

сега слязох до колата да направя това което каза.

минали са около 1-2часа от последното ми човъркане, колата я оставих с разкачен плюс на акумулатора и заключена през централно преди това..

мултицета показва 0,47 не съм разкачвал алтернатор.

явно това е в пълен покой, но дори така и дори повече проблема остава...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка номер едно (и основна): ТАЗИ АЛАРМА НЕ Е ЗА ТАЗИ КОЛА. Прегледай темите назад. Не веднъж е дискутирано. Евтините аларми са за евтините коли. Тази кола иска CAN аларма. Твоята не може да общува с колата ти! 

Също така, консумацията при заключена кола се мери след 30 минути. Оставете модулите да заспт. След това време, консумацията НЕ трябва да превишава 0,01А (и това е много). Но, това се мери едва сред 30 минути. 

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/25/2016 at 15:58, bsdnikolov написа:

Цитиране на предходно мнение!

разбирам грешката с алармата но защо като я разкача и консумацията пада само с 0.05 , има ли нужда да я разкача алармата и да оставя отново колата за 1 час покой, при всички разкачени бушони и разкачена аларма 0.30 консумация остава, има ли смисъл да я карам на алармаджията за трети път, или на сервиз да ми проследят токовете или ...???

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Monceravelkos написа:

привет,

сега слязох до колата да направя това което каза.

минали са около 1-2часа от последното ми човъркане, колата я оставих с разкачен плюс на акумулатора и заключена през централно преди това..

мултицета показва 0,47 не съм разкачвал алтернатор.

явно това е в пълен покой, но дори така и дори повече проблема остава...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Това посЛедното не го разбрах. Нормалто е след закачане на акумулатора да събудиш CAN Gateway, а той да събуди всички модули. 

Пробвай, да закачиш минусовата клема през амхерметър. Заключваш колата (като цъкваш и на предния капак микрето да не отчита отворен капак) и отиваш да пиеш една бира. След половин час виждаш колко е консумацията. Упражнението може да го направиш и с махнат бушон на алармата (за сравтнение). Ако си от София, може да минеш да го направиме ухражнението заедно (в контролирана технически среда :D).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Половин час е прекалено много. Пет минути са предостатъчни, ама айде да кажем 10.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това посЛедното не го разбрах. Нормалто е след закачане на акумулатора да събудиш CAN Gateway, а той да събуди всички модули. 

Пробвай, да закачиш минусовата клема през амхерметър. Заключваш колата (като цъкваш и на предния капак микрето да не отчита отворен капак) и отиваш да пиеш една бира. След половин час виждаш колко е консумацията. Упражнението може да го направиш и с махнат бушон на алармата (за сравтнение). Ако си от София, може да минеш да го направиме ухражнението заедно (в контролирана технически среда [emoji3]).

започнах поста че съм изчакал 10мин и тогава показва 0.65 , но 2 часа по късно е 0.47 и явно това е в покой или вече нз, но което и от двете да е покоя - утре сутрин не мога да запаля...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 minutes ago, bsdnikolov said:

Ако си от София, може да минеш да го направим упражнението заедно (в контролирана технически среда)

По-добро предложение от това, здраве му кажи.

Хем ще си имаш компания за бирата, хем ще решите проблема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/25/2016 at 16:17, Rotkod написа:

Цитиране на предходно мнение!

от Варна съм за съжаление..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

5 minutes ago, Monceravelkos said:

започнах поста че съм изчакал 10мин и тогава показва 0.65 , но 2 часа по късно е 0.47 и явно това е в покой или вече нз, но което и от двете да е покоя - утре сутрин не мога да запаля...

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

640 (или 470) милиампера е доста сериозна утечка. Нормалната утечка в покой не трябва да е повече от 150 милиампера.

 

Обаче не е досатъчно голяма да изтощи един напълно зареден акумулатор за една вечер. Имаш и проблем с акумулатора.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни плюса от алтернатора и премери,надявам се да го направиш и да се успокоиш.След като не пада консумацията при извадени бушони остава алтернатора, под 0.30 си ок. С 0.20 консумация всяка сутрин паля печка на акумулатора през зимата,ако това не е критерий здраве му кажи.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не намериш кой да ти я излекува във Варна, защо не се разходиш до София преди да си скъсаш нервите?! Все ще си "намериш повод"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни плюса от алтернатора и премери,надявам се да го направиш и да се успокоиш.След като не пада консумацията при извадени бушони остава алтернатора, под 0.30 си ок. С 0.20 консумация всяка сутрин паля печка на акумулатора през зимата,ако това не е критерий здраве му кажи.

къде точно е плюса на алтернстора за да го разкача , съжалявам ако е глупав въпроса но не съм на ясно, колата трябва ли да е запалена, човек който разбира ми провери алтернстора и каза че е ок . На запалена колата пусках и спирах клима и светлини а той замерваше и каза че е ок всичко.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, CVT написа:

Половин час е прекалено много. Пет минути са предостатъчни, ама айде да кажем 10.

30 минути, защото не знам оборудването му. Например, RNS-E влиза в stand-by слез изключване, но заспива 30 минути след това.Заключването не го вкарва в sleep.

 

http://audibg.com/forum/index.php?/topic/167719-имам-ли-фабрична-аларма/&page=4#comment-2656786

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебелия кабел който е закачен на алтернатора,единствен е,с гайка 13,утечката не пречи на алтернатора да работи коректно,само ти скапва акумулатора, внимавай да не се усветкаш,разкачи акумулатора преди това.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има Андроид радио може да стои в стенд-бай и 2 часа. Ако се остави за половин час може да се пропусне голяма утечка която изчезва след половин час.

 

Това което аз правя е 5 или 10 минути, но записвам консумацията на клипче с телефона. Пазя си и старите клипчета, така че ако нещо се промени да разбера.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебелия кабел който е закачен на алтернатора,единствен е,с гайка 13,утечката не пречи на алтернатора да работи коректно,само ти скапва акумулатора, внимавай да не се усветкаш,разкачи акумулатора преди това.

видях го , нямам 13-ка а с тези клещи няма как да го развия ... ако все пак успея , каква е идята да го разкача? какво трябва да стане или показва след това мултицета

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разкачих алтернатора и консумацията си остана 0.47

при всички бушони вкарани и разкачена аларма

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, я сложи една снимка какво показва мултицета и точно какво е настроен да мери.

 

Като чета най-горния ти пост ми се струва че много не си наясно че трябва да мериш ток, а не напрежение. Извинявам се предварително ако съм в грешка, но става дума за това:

 

-мултицета го настройх на 20м черен кабел в кома, червен кабел в най горната дупка както е обяснено тук там по форумите, и разкачих + на акумулатор и свързах с мултицета за да затворя веригата и да видя напрежението : 0.64 показа

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, има вероятност да си си прецакал мултицета. Обхвата 20m означава 20 милиампера. Тока който приминава през него е в пъти по-голям (около 500 милиампера, може и повече). Трябвало да го сложиш на 10А обхват:

 

China_Digital_Multimeter_DT_838201112211

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: :hilezh: :hilezh:

Нека сега те попитам нещо. Ти за сефте ли работиш с мулти-метър?!? Я погледни на кое деление ти е "избирачът". На 20m, нали. Това значи, че консумацията е 0,47 милиАмпера, а не както ни представяш 470 милиАмпера!!!

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега в първия пост посочих че е на 20м мултицета, и това което показва е 0,47... трябва да го преместя на 10А и да повторя всички процедури ли?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...