Jump to content

Губя акумулатор за една вечер!


Monceravelkos

Recommended Posts

В програмата която имам за моя двигател  ми показва че съм с D а в колата имам B. Също така ми дава че с B е прекратена от прозиводство и си мисля, че индекса отговаря на партидата според годината.

Може ли някой колега да ми извади номера от системата колата е 1.6 FSI BAG двигател 2004г.

Редактирано от LTPetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(17)   1T0906093F control unit for fuelpump   1 petrol eng.+
PR-1A2,1A5
(17)   (1T0906093E) control unit for fuelpump no longer available 1 petrol eng.+
PR-1A2,1A5
(17)   (1K0906093E) control unit for fuelpump no longer available 1 petrol eng.+
PR-1A2,1A5
(17)   (1K0906093D) control unit for fuelpump no longer available 1

petrol eng.+
AXW,BMB,BAG,
AXX,BLY,BLX,
BLP

От тук взимам и аз номерата и тук номера ми е 1K0906093D а свалената помпа е 1K0906093B .

 

Колегата Николов ги изважда от друга програма и там си пише тази е прекратена и заместена от другата. Някаква подобна информация ми трябва.

Редактирано от LTPetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взема ги от по-новата етка. Аз нея на моят лаптоп не можах да я подкарам....не става по win.10 64 bit. Но щом знаеш коя ти я замества значи можеш да сложиш и нея.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

За да дам решение на моя проблем, смених контролера с 1K0906093D(старият ми беше с последна буква В)  след което имаше нужда от адаптация на самия модул, ЕГР клапан и дросел. Помпата втора ръка 80 лева от VW Golf, адаптацията и монтирането 60 лева. След което учудващи изчезна прословутото игране на оборотите при 1.6FSI двигателите на празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Привет отново колеги,

автор съм на темата и "уж" ми оправиха проблема.

- нов акумулатор

- нови свещи

- премахната утечка

... оставих колата 20дни без да я паля в най големия студ януари и след това колата нямаше силичка да запали..

заредиха ми акумулатора и след 4 дни сутринта отново не можах да запаля, обеснявам:

стояла е цяла вечер на -6 , въртя ключа и прави

врът...връъър...връъът...врът и запалва... , сякаш няма силичка и е на умиране.

паркирам на работа след 5км каране ... колата стои цял ден 9часа обаче на 5-6градуса, и пали от ряз... прибирам се пак 5км, оставям я цяла вечер на -5градуса.. сутринта въртя ключа.. врът врът врът и умря... давам на контакт... няма диличка да заърти дори.

Дадоха ми ток.. запалих , покарах 15-20км да се зареди,

и вечерта взех акумулатора вкъщи на топло, съответно сутринта пли от ряз. И така 6-7 дни пали от ряз.

Отидох в сервиза от където е новия акумулатор ...

- акумулатора е ок

- алтернатора зарежда

- утечка няма

...

тези дни карах 200км и май се позареди.

5-6 дни не съм го разкачвал и си нощува на 1-2 градуса понеже е топло .. и сутрин паля нормално.

днес запали от ряз но беше 10 градуса... и вече почвам доста да се обурквам какво съобще се случва.

Ако е студено -5градуса, главата си залагам че повече от 3-4 вечери няма да издържи и на третата сутрин няма да има сила да завърти и да запали.

Четох много, предвид че уж всичко ми е наред. И да кажем студа играе някаква роля... си мисля за фалшиви свещи, или замръзваща нафта и да му е трудно да качи нафта за да запали. Но не съм разбирач и нз дали съм на прав път. Моля ви за помощ и мнения !

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не , поне аз не съм, иначе е внос италия от преди 8 месеца

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да закачиш един амперметър между минуса на акумулатора и самата клема, да заключиш колата и да го оставиш за няколко часа като наблюдаваш какви ще са показанията. Много възможно е голямата консумация да се появява след по-дълъг престой. Преди време имах подобен проблем и се оказа, че едната от кутиите отпред под челното стъкло се е напълнила с вода и едно реле и предпазител плуваха вътре. Консумацията се повишаваше своеволно след известен престой, като понякога нямаше проблеми дни наред, а друг път акумулатора падаше до нула за една вечер - дори лампите на таблото не светеха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляй го и го закарай да му сменят всичко отвътре, за да върти свободн, дори да има и малко ток. Отделно инсталацията трябва да се провери по- обстойно, както те насочи VBI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вторник ще ходи за стартер + ел техник !

5 дни нямах проблем

днес за пръв път пренощува повечко и чак след 19-20 часа престой въртя и връъът връъът връъъът и запали, а досега от ряз, мн голям филм , дано се окаже стартера .

Сега се сетих ... днес като палих и бях отворил прозореца и след като дам на контакт се чуват разни неща като пукане прещракване дори и сякаш се чуват искри... изключвам и пак давам на контакт и пак същите неща едно след друго - прещракване почукване , чуват се и от самото табло дори на затворен прозорец , идеи?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеите са...че при всички коли втора ръка се кръстиш с двете ръце като ги купуваш. Кой знае кой си е оставил ръцете мъчейки се да направи чудо по количката.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте,

еладжията е открил проблема.

Модула на шофьорската врата прави консумацията голяма около половин ампер , трябва да бамеря този модул каза че вървял с моторчето за ел стъклото , бил точно там.. идея си нямам какво да търся , каза ми да внимавам да бъде точно за модела а3 2005/07 1.9 , идеи?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това комфорт модулът ли е? Ами нека ти извади номерът на твоят модул в момента...и ти си търси да го замениш...

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еладжията ти, провери ли за закъсани кабели в гофрето между купето и вратата. Това е слабото място на Driver door модулът (детска болежка им е).

@venomcorp, комфорт модулът е в багажника, не в шофьорската врата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предполагам е проверил, един от най добрите за Варна което твърдение винаги е съмнително.

Мога ли да го оставя изключен този door modul и да карам временно така, и как точно да открия нов/втора ръка, намерих обява но е за 4-вратка предполагам номера на моя и на ози от обяватаняма да е еднакъв , при това положение може ли да се рискува или няма да си паснат на 100%

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търся си

driver door module 8P0959 801F

и много ми се иска да разбера дали това е оригиналния заводски има ли начин?

колата е ауди а3 07/2005 2вратка 1.9 105к.с.

модула на шофьорската врата.

Намирам доста такива но завършват на 801Е а мен мо трябва 801F ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпитвам много силно съмнение (да не кажа направо убеден съм), че самия Driver door модул ти си е напълно наред. Как точно установихте консумацията му?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Човека ми звъни и ми каза така:

"можеш ли да намериш контрол модул на шофьорската врата , от него е проблема, дрън дрън дрън..."

казах му че да речем ще намеря но ще оправи ли това проблема с акумулатора?

- да, вече няма да имаш проблем с голяма консумация !Ако не намеришмога да измисля нещоно не съм мн сигурен, най добре ще е да намериш и да го сменим.

....

каза че като го сменим ще се види дали пада консумацията тоест аз да се уверя в това. Няма как да му звънна и да му кажа , ама ти сега сигурен ли си я провери кабелите само... Преди 2-3 месеца ми откриха УЖ утечка и я оправиха, сега той ми каза:

- нз преди време какво са ти открили но не са оправили проблема а са го замазали, трили са регистри и някак е сработило но проблема не е отстранен!!!

..

и така...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Monceravelkos написа:

трили са регистри и някак е сработило но проблема не е отстранен!!!

След такова изказване, бих задал въпросът: "Ти имаш ли представа, какво въобще изръси току що?!?"

Той си няма и на идея, какво предствляват регистрите в микроконтролерите. 

 

Къде ти е каското? Аз също имам повишена консумация при престой, но знам от какво е и за това са виновни застрахователите. Тази зима 3 пъти ми се налага да давам ток на колата, заради "простотията" която ми сложиха застрахователите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Армеец, но те не са слагали нищо, това с регистрите беше подхвърлено с идеята че незнае кой какво е оправял и как но не е отстранен проблема.

нз вече какво да правя .. аман от еладжии

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

първия се оказа такъв,

затади него смених акумулатор напразно и платих за труд който се оказа напразен

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...