Jump to content

Хидросъединител А6 3.0 TDI


AuditoAud

Recommended Posts

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не виждам смисъл от нов, при положение че тази кола едва ли ще я караш още 300-400хил.км. И с рециклиран, другите компоненти на кутията ще се предадат преди хидрото :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехехехе къде ги тия рециклирани хидрота дето карат по 300-400 хиляди километра бе братчед, те оригинаните не карат толкова. Jass 3 пъти ги прави накрая сложи нов, пък не кара тир човека :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за оригиналния говоря. Горе долу на толкова заминават.

А за рециклиран в midavto имам наблюдения на една А8ца, за сега 140хил няма проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно и тези от МиД авто са се понаучили, все пак автоматиците на цялата скрап, която се кара по България минава през тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж доста доволни има. Въпреки че за тази 8ца човека каза, че направили някакви поразии при монтаж/демонтаж на кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро видях как им пращат 3 кутии на куп за рекламация, така че все още явно има мегдан за подобрение, но и аз доколкото знам са най-доброто на пазара.

7 hours ago, AuditoAud said:

Имам оферта за нов и за рециклиран.Разликата е 900 кинта.Струва ли си тя , или да мина с рециклиран ?

 

Може ли да поясниш какви цени са ти цитирали за рециклаж и за нова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

900-1000лв е труда по рециклиране на хидрото със сваляне и качване на кутията и смяна на масло с цедка и гарнитура. Ако маслото е сменяно вече, около 750-800лв излиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, AuditoAud написа:

400 лв е маслото и труда е поне 300 лв


Я споделете какво масло ползвате за кутията, че на мен за оригиналното ми искат 130 лв./л., а 9л. х 130 лв. са си 1170 лв., доста далече от тези 400лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 55 минути, Chofy написа:


Я споделете какво масло ползвате за кутията, че на мен за оригиналното ми искат 130 лв./л., а 9л. х 130 лв. са си 1170 лв., доста далече от тези 400лв.

това масло да не е с позлатени нишки вътре :) без никакви отстъпки оригиналното масло беше около 60лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не знам какви нишки има, но за зеленото масло ми казаха че е 70лв./л, а за червеното 130лв./л
Притискането на съединителя при новия софтуер за скоростната ми кутия е по - голямо и за това се ползва зеленото, а при стария софтуер който имам в момента - червено

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Времената за зацепване  се намаляват и кутията стара по-бърза. На кутиите след 2006-та се появява времева адаптация на соленоидите, и почва да превключва много по-гладко.

С жълто излизат първите кутии, после само със зелено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, kpematop написа:

Времената за зацепване  се намаляват и кутията стара по-бърза. На кутиите след 2006-та се появява времева адаптация на соленоидите, и почва да превключва много по-гладко.

С жълто излизат първите кутии, после само със зелено.


kpematop може ли да получа съвет от теб.
Колата ми е 2004 с автоматична 6 степенна кутия.

Не лашка, но я усещам като сменя скоростите и нагоре и надолу.
Маслото е сменяно преди 30 000км. с нямам идея какво масло (уж за ZF, така я купих)
Мислех си да сменям масло и софтуер.
Предложиха ми първо да пробвам само адаптация.
Ти каква идея би ми дал?
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...