AuditoAud Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Колеги,предстои ми смяна хидросъединител.Някой сменял ли е с рециклиран такъв и къде? И как се държи оттогава. Колата е А6 3.0 TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Всички рециклират в http://www.midavto.com/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuditoAud Публикувано 3 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Имам оферта за нов и за рециклиран.Разликата е 900 кинта.Струва ли си тя , или да мина с рециклиран ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Не виждам смисъл от нов, при положение че тази кола едва ли ще я караш още 300-400хил.км. И с рециклиран, другите компоненти на кутията ще се предадат преди хидрото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Хехехехе къде ги тия рециклирани хидрота дето карат по 300-400 хиляди километра бе братчед, те оригинаните не карат толкова. Jass 3 пъти ги прави накрая сложи нов, пък не кара тир човека Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Аз за оригиналния говоря. Горе долу на толкова заминават. А за рециклиран в midavto имам наблюдения на една А8ца, за сега 140хил няма проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Сигурно и тези от МиД авто са се понаучили, все пак автоматиците на цялата скрап, която се кара по България минава през тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Уж доста доволни има. Въпреки че за тази 8ца човека каза, че направили някакви поразии при монтаж/демонтаж на кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 И аз съм чувал негативи относно работата им, ама все пак всички продължават при тях да ходят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Защото е по-евтино и се предполага, че за толкова години са се научили вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Наскоро видях как им пращат 3 кутии на куп за рекламация, така че все още явно има мегдан за подобрение, но и аз доколкото знам са най-доброто на пазара. 7 hours ago, AuditoAud said: Имам оферта за нов и за рециклиран.Разликата е 900 кинта.Струва ли си тя , или да мина с рециклиран ? Може ли да поясниш какви цени са ти цитирали за рециклаж и за нова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuditoAud Публикувано 3 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 1500 лв рециклаж и 2400 нова с труда и маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 (Редактирано) Това само за хидрото?! Редактирано 4 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuditoAud Публикувано 3 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 да и двете са с труда и маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Значи 600-700лв рециклажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 доколкото и аз знам рециклажа е около 700лв като си дадеш твоя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 То и аз знаех за 600-700лв и за това 1500лв ми се струва странно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuditoAud Публикувано 3 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 (Редактирано) 400 лв е маслото и труда е поне 300 лв Редактирано 4 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 900-1000лв е труда по рециклиране на хидрото със сваляне и качване на кутията и смяна на масло с цедка и гарнитура. Ако маслото е сменяно вече, около 750-800лв излиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chofy Публикувано 4 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2016 Преди 15 часа, AuditoAud написа: 400 лв е маслото и труда е поне 300 лв Я споделете какво масло ползвате за кутията, че на мен за оригиналното ми искат 130 лв./л., а 9л. х 130 лв. са си 1170 лв., доста далече от тези 400лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2016 FEBI ползват повечето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 4 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2016 преди 55 минути, Chofy написа: Я споделете какво масло ползвате за кутията, че на мен за оригиналното ми искат 130 лв./л., а 9л. х 130 лв. са си 1170 лв., доста далече от тези 400лв. това масло да не е с позлатени нишки вътре без никакви отстъпки оригиналното масло беше около 60лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chofy Публикувано 4 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2016 (Редактирано) Не знам какви нишки има, но за зеленото масло ми казаха че е 70лв./л, а за червеното 130лв./л Притискането на съединителя при новия софтуер за скоростната ми кутия е по - голямо и за това се ползва зеленото, а при стария софтуер който имам в момента - червено Редактирано 4 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2016 Времената за зацепване се намаляват и кутията стара по-бърза. На кутиите след 2006-та се появява времева адаптация на соленоидите, и почва да превключва много по-гладко. С жълто излизат първите кутии, после само със зелено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chofy Публикувано 4 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2016 преди 1 минута, kpematop написа: Времената за зацепване се намаляват и кутията стара по-бърза. На кутиите след 2006-та се появява времева адаптация на соленоидите, и почва да превключва много по-гладко. С жълто излизат първите кутии, после само със зелено. kpematop може ли да получа съвет от теб. Колата ми е 2004 с автоматична 6 степенна кутия. Не лашка, но я усещам като сменя скоростите и нагоре и надолу. Маслото е сменяно преди 30 000км. с нямам идея какво масло (уж за ZF, така я купих) Мислех си да сменям масло и софтуер. Предложиха ми първо да пробвам само адаптация. Ти каква идея би ми дал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване