Jump to content

Неработещо парно


blagovest matanov

Recommended Posts

Ако излиза топъл въздух от вентилацията към предното стъкло,а през всички останали "духалки" духа студено,дали дунапрена на клапите ще е причината или нещо друго.Доколкото знам,клапата за студен/топъл въздух е само една.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, оправих парното. След като качих нов джам заради кражбата, реших да се захвана и с парното. Направих промивка на радиатора така: извадих двата маркуча от радиатора, сипах оцет в съда за вода на чистачките (преди това изпразних съда от вода). Наденах по дебел маркуч на тънкия който отива към дюзите на пръскачките и го вкарах на изходната тръба на радиатора. На входящата, сложих маркуч обратно към съдчето за чистачките (важно е да си стой цедката отгоре) и почнах да пръскам оцетец в радиатора около 5-10 мин. Излязоха парчета ръждица, след това сложих маркуч към чешмата и промих радиаторчето с вода, оттам текна отново ръждива вода. Накрая обърнах и тръбите от мотора за да избутат ако има още нещо, сега на изхода влиза антифриза. Парното се появи и сега се возя на топло:-).
Остава да разбера защо уреда за темп. на мотора отива на 100 градуса, имам съмнения в датчика за темп.

Редактирано от S.Stoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурния датчик или таблото е проблемно, особено ако не е вдо. Закачи я на ваг и виж при 100 градуса колко дава на еку-то. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен духа лекичко топло само към стъклото. Навсякъде другаде е студ...Дунапренът замина още преди години, но сега ме гризе червеят на съмнението - дали не се е запушило и радиаторчето...Ама то за двайсет и две години - сигурно няма как да не се е запушило...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, nastradin2 написа:

..........Дунапренът замина още преди години, но сега ме гризе червеят........

няма червей тука, има "таблото долу, клапите облепени, топлото налично":lol:.

Ако не си я карал с чиста вода последните 10-тина годинки, кошничката не би трябвало да има проблем с радиаторчето, особено ако е оригиналното, затова почвай клапите и пей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...