Jump to content

Неравномерно изтъркани накладки


lycho

Recommended Posts

Здравейте, колеги. 

Колата е а4 б5 1.8 адр 1996г

Като си сменяеах заден лагер, видях че едната накладка е изтъркана под ъгал(външната) а другата е като нова.

Апарата е рециклиран преди три месеца, водачите се движат свободно. От другата страна всичко е ок.

По външната страна на диска има доста ръжда и не е спирало както трябва..

Тези дни ще сменям дискове и накладки, но ме интересува какво може да е довело да това неравномерно търкане..

Възможно ли е при смяната да съм сложил накладката накриво и да не е легнала по супорта? или например като съм правел апарата нещо да съм объркал??

Кажете според вас от какво може да е станала?

Благодаря предварително :)

20161118_160140.jpg

20161118_160128.jpg

Редактирано от lycho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен също имаше неравномерно износване, но се оказа блокирал водач. Тая накладка, толкова износена и под такъв ъгъл би трябвало да е от неправилен монтаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше луфт лагера, просто виеше...

Единствено което на мен ми е логично, е че като съм сменявал наклафките съм я сложил някак си накриво..., но пак не се връзва защото апарата не е задържал, помна че си влезна нормално....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъм буталото ли беше кривата?

 

Даже и да ти се срува, че се движат добре, ако имат луфт може да заклинват под напрежение, защото дискът ги тегли.

 

Но пък чак толкова криво не мога да си представя как ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, lycho написа:

Нямаше луфт лагера, просто виеше...

Единствено което на мен ми е логично, е че като съм сменявал наклафките съм я сложил някак си накриво..., но пак не се връзва защото апарата не е задържал, помна че си влезна нормално....

Апарата не е задържал, защото буталото се движи и се връща.. Блокирал е водач/и. Личи заради другата не износена накладка. Водачите може да се движат, ама ако има луфт заклинват при натиск. Както е обяснено по-горе. И работи само едната накладка, а супорта не се движи. Та затова се износва така неравномерно. Самото бутало има технологичен луфт в цилиндъра, който позволява да седи малко криво и въпреки това да работи и да не тече. Но предполагам вече е силно наранено и плаче за смяна, също трябва да се прегледа цилиндъра за надиране. 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апарата е рециклиран преди 3 месеца, с ново буталце е всичко....

Гледах водачите внимателно и те също са добре, движат се свободно, нямат луфт....

Изтърканата накладка е външната

Май остава варянта да съм я сложил някак си накриво и така да си е седяла, колкото и да не мога да си го обесня.....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава да е ръждясало леглото на накладката в супорта и да не е легнала....не ми се вярва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти леглата на супорта, имаш ръжда която е оформила ръб,обърни накладки преди монтаж с феродото навън и виж дали се движи леко по цялата дължина на леглото,ако е ок монтиран и  карай.Прегледай за остатък от метал по ръбовете на накладката, по евтините модели често не са зачистени достатъчно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...