momchil199502 Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Здравейте колеги, някой може ли да ми помогне със следния проблем: Колата е ауди б4 2.0абк 115 коня. От няколко месеца започна да работи нестабилно на празен ход, оборотите играят можду 800 1000 и тресе. Сменях какво ли не свещи кабели капачка , на диагностика ходих, центровката е супер а проблема стои. Тези дни сменях вдно маркучи и се натъкнах на един проблем. В тръбите от картера към псв клапана (за картерноте газове) има пребито масло, сякаш омешено масло и антифриз. Но не е антифриз а вода, защото няма сладникъв вкус. След изчистване на системата колкото е възможно колата заработи като часовник. Но след седмица същата работа. Отварям тръбите и вътре в клапана същитв жълти парцали. Като ги изчистя се оправя, но защо изобщо се появяват и какво прави тая вода там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Така се получава ако се кара на къси разтояния. Незнам как се лекува, аз правя такова профилактично почистване със смяната на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Колегата, нека си провери дали изобщо клапана му е читав все още. Как става може да прочете тук: http://audibg.com/forum/index.php?/topic/120902-клапан-за-картерните-газове-на-абк-мотор/ Но първо да си го промие с Мегльо и гореща вода. Ако е избушил - нов срещу 70-80 лв и поне известно врем няма да има проблем. Инак Sklepi както го е казал и и аз така знам, че при къси растояния се получавала тази "боза" и да клапна, стъпковото а и дросела е добре да се почистват периодично - не е нещо сложно А е в тая тема и аз каква съм я "играл" с този клапан http://audibg.com/forum/index.php?/topic/153469-клапан-маслени-пари-20е-абк/&page=2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momchil199502 Публикувано 24 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 благодаря ви момчета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Аз на моята само веднъж до сега съм забелязвал такова нещо. Стреснах се и веднага източих маслото, свалих капака на клапаните, промих двигателя с нафта и сложих ново масло. После разбрах, че било нормално зимата да прави конденз и да става така Но пък от тогава не се е получавало, а карам колата почти само на къси разстояния. Клатана на картерната вентилация ми е заминал отдавна, не е в него причината. Дали не е от старо или некачествено масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momchil199502 Публикувано 27 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 амо колега може и да е от маслото, защото тубата с масло седя 2 години вкъщи, а и незнам колко е седяла в магазина. Маслото е хилбер 10 40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Така става зимата като се кара на къси разстояния.Таман загрее двигателя и го угасиш топлия въздух кондензира по стените на цилиндрите и водата се стича в картера.После пак палиш и водата започва да се изпарява,смесва се с маслените пари и става майонеза по картерната вентилация.Виж си и на капачката за маслото,щото и там ще я има тази гняс.Възможно е и по щеката за маслото да има.Няма страшно,на лято ще се махне.За да я махнеш сега просто покарай 100-150 км. ако имаш възможност и ще се махнат сополите.Не е от маслото.И аз съм така.Няма отърване.Гледам,че имаш газово,което също спомага за тази гадост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momchil199502 Публикувано 28 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 няма го никъде другъде това нито по капачки каанчета щеки сичко е чисто. Само тук го има ии дали е жвъзможно това да оказва влияние на проблема ми с оборотите които на място играят между 800/900? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho74 Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 Що не изкараш картерните газове извън мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 2 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2016 И аз се чудех дали картерните газове могат да се извадя и по-точно как? Sent from my LG-K550 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 2 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2016 Данчо (jordanik) няколко пъти във форума го е обяснявал как Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 2 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2016 Запушва се отвора в маркуча и тръбата се закарва зад скоростната кутия. При АБК се удължава при клапана, защото събира и от капака на клапаните. Чел съм из нета, че най-хубаво ставало с "кеч-кен" и махаме клапана. Всички искате да ги изкарате тези газове навън - май само аз искам да ги върна обратно в маркуча Бърка ли се нещо работата на двигателя като са изкарани навън тези газове или просто замърсяваме околната среда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 2 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2016 При кеч-кена има опасност от запушване зимата, когато "пяната" замръзне. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 2 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2016 преди 48 минути, Sklepi написа: ... Всички искате да ги изкарате тези газове навън - май само аз искам да ги върна обратно в маркуча Бърка ли се нещо работата на двигателя като са изкарани навън тези газове или просто замърсяваме околната среда? Ааа не си само ти 2-ма сме Чак нов клапан купих за целта. А дали се бърка не знам Гюнтер и Шванц трябва да кажат що са я засадили тая гъба там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 Това е пресечено масло. Според мен не е от каране на къси разстояния, а от лошо масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване