Jump to content

Обслужване на А4


Rosen88

Recommended Posts

Здравейте!

Тъй като нямам много време да търся правилен раздел или съществуващи вече теми, правя една с всичките си въпроси.

 

1. Загуба на антифриз

2. Съединител

3. Термостат

4. Постоянно светещо предупреждение за накладки дори и когато са чисто нови.

 

Относно загубата на антифриз,има ли вероятност за пукнатина в главата ? Не установявам да е пресечено маслото, нито в антифриза да има масло.

Варианти за които мисля са или теч от някой маркуч, но тук в Англия е трудно да установя, постоянно вали и не мога да видя за течове. Прекалено зает съм да ходя на работа.

Друго предположение.. Гарнитура (съдейки по това че на бензинов двигател рядко се случва да се спука глава)

По външни признаци също не мога да установя, пуши бяло но то е свързано и с липса на термостат (англичаните винаги махат термостатите и работи на двата кръга, двигателя винаги е студен).

Относно съединителя.. Не знам дали да се притеснявам като от целия ход на педала работи само на последните 1 - 2 см. Не мога да видя дали е със жило или със хидравлика този съединител.

 

Всякакви предложения са добре дошли.

Audi A4 B5 2001 Facelift 1.6 102hp ALZ двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно 

 

1. Може да е от страшно много места, първо прегледай отвън та чак после глави и гарнитури, най-малкото ще ти надува системата ако е така.Но докато не я видиш на сухо ще си гадаеш предимно.

 

2. Включваш на 5та до някой бордюр или на ръчна и пускаш съединителя ако изгасне не бой се. Писано много пъти.

 

3.Относно термостата ако нямаш слагай...не е там по случайност. А ако имаш най-вероятно е скапан.

 

4.Има букси от където таблото директно проверява накладките, а датчика на накладките е просто един проводник който когато се прекъсне светват. Проблемни по принцип са буксите,  пръскаш ги с електрик спрей или ги шунтираш и така.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно съединителите се наплаших. От Англия имам две коли купени през годините преди това Ауди и двете гръмнаха за съединители. Едната за късмет в България, но другата в Германия, и още стои там.

Та ме притеснява на аудито.. Голям ход има педала а действа само най-горе.

Не си споменал с хидравлични помпи ли е съединителя?

За термостата съм убеден че са го скопили. Не е първата кола от Англия.

Правят го да не им прегряват колите при задръствания.

Та за спирачките.. Къде са буксите? Някъде в таблото предполагам става дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой някога те е заблудил доста подло и безсъвестно, НЕ съществува автомобил, прегравящ в задръстване(или изобщо на място), освен ако няма проблем в охладителната система(функционален/електрически/хардуерен).

Съединителят е с две помпи, условно наречени "горна" и "долна".

"Буксите на спирачките" са на спирачните накладки, ако изобщо ги има, понякога дори и при фейса първия купувач си  "спестява" тая "екстра", ако са налични се прозвънява окабеляването, често при клеясала букса, същата се дърпа и понякога кабела се къса вътре в бронята, а отвън е привидно цял.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за прегряването не е шега. Тук климата е много влажен, и лятото ако тук е 30 градуса е равностойно на 50 градуса в България.

Ситроена ми беше така със скопен термостат, Нисана също. Брат ми си взе Шкода която също е скопена в термостата. После и един миниван на Рено който също е със скопен термостат.

Та относно другите неща.. За съединителя знам че са две помпи, просто питах с помпи ли е.

Та от тези съединители с хидравлика се наплаших още от случая с нисана. До последно нямаше никакви признаци че е износен до 0. Никакво боксуване нямаше.

И съм решил да го сменям. Защото не знам дали ще оцелее до България, като пътувам.

Това със спирачките е досадно на дисплея нищо друго не показва заради датчика за накладките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах предвид мислени коли и такива, произведени съгласно климата, където ще се използват, често охладителната система има "усилен" вариант, който се справя с всякакви атмосферни девиации.

Една диагностика никога не вреди, особено в случай като твоя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че нямам излишно време.

А и не съм много на ти с колите.. Имам някои разбирания относно ВАГ защото само такива съм карал цял живот. Но Ауди е коренно различно по конструкция. И много от нещата просто не ги намирам.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

псувни дето знам са само на български и руски.

конкретния двигател е ALZ ако променя нещо.

Като че ли едно от местата дето предполагам се губи антифриза е гарнитура на термостата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а, тоя мотор ми е непознат, но при всички случаи ще се цапат ръце, пък и зависи какво разбираш под "много разглобяване".

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледайки из интернет... дават да се смъква генератор ремъци казана за антифриз маркучи и какво ли още не....

 

това е моят двигател. Пластмасови колектори е една от разликите с по-стария 1.6

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тройник пластмасов на който е температурния датчик. Не измислено конструктивно при vw, audi grup. И на аудито и на шарана ми през няколко години се сменят и о-пръстени по него и накрая нов. При аудито даже купих оригинален за 68 лв. И след две години му сменях о-пръстена.

 Погледни го особено сутрин на студено преди да запалиш с ръка провери за течове, особено около  бързата  връзка ако имаш такава.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/26/2016 at 9:48 PM, Rosen88 said:

Здравейте!

Тъй като нямам много време да търся правилен раздел или съществуващи вече теми, правя една с всичките си въпроси.

 

1. Загуба на антифриз

2. Съединител

3. Термостат

4. Постоянно светещо предупреждение за накладки дори и когато са чисто нови.

 

Относно загубата на антифриз,има ли вероятност за пукнатина в главата ? Не установявам да е пресечено маслото, нито в антифриза да има масло.

Варианти за които мисля са или теч от някой маркуч, но тук в Англия е трудно да установя, постоянно вали и не мога да видя за течове. Прекалено зает съм да ходя на работа.

Друго предположение.. Гарнитура (съдейки по това че на бензинов двигател рядко се случва да се спука глава)

По външни признаци също не мога да установя, пуши бяло но то е свързано и с липса на термостат (англичаните винаги махат термостатите и работи на двата кръга, двигателя винаги е студен).

Относно съединителя.. Не знам дали да се притеснявам като от целия ход на педала работи само на последните 1 - 2 см. Не мога да видя дали е със жило или със хидравлика този съединител.

 

Всякакви предложения са добре дошли.

Audi A4 B5 2001 Facelift 1.6 102hp ALZ двигател

Има няколко хубави отговора, аз ще дам моя, все пак.

Както описваш нещата, ми се струва, че нямаш основни познания по автомобили. Хората обикновено учат в училища, а не по форуми.

Но ако все пак искаш, пробвай и сам. 

1: преди години, си прегрях много яко колата, просто нямах възможност да спра. Губеше вода, но не я смеси с масло. Доливах. След като я свалихме, имаше кривина половин мм. Което е страшно много. 

В техниката не се съди по статистически методи: ако не се случва често, значи няма да се случи и на мен. Има си технически критерии.

2. Англичаните не си свалят термостатите редовно. Тези автомобили са тествани в сякакви условия и не би трябвали да заягряват. В Германия има stau навсякъде и се стои с часове. Включително и лятото.

Колата трябва да си има термостат, който да работи правилно.

Водата, може да влиза в цилиндъра, ако е прегрявана и главата е крива и от там да ти се губи/ или съответно антифриз/

За съединителя, теста ти е написан: включваш на скорост, отпускаш съединителя и натискаш спирачка едновременно /или ръчната/

и ако пребуксува/ замирише на феродо/, може и да не изкара до БГ. Може и да изкара. В Германия ремонта не е много скъп все пак. Около 500.

Накладките да не те притесняват.

Като си дойдеш в Бг. ще си я правиш.

Може би колата която си купил струва 500 GBP, и това е причината за всичките ти въпроси. Това може да ти струва доста повече, особено, ако решиш да прекосяваш Европа за към вкъщи, разчитайки само на късмета да не спре на пътя.

Другият път дай 2000 паунда за кола с ново MOT,  да ти е мирна главата.

Хайде, и карай внимателно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...