Jump to content

Теч зелена течност 1.8Т


sandista

Recommended Posts

Привет дружина, 
Наскоро се сдобих с А4 BEX 190 кс. Quattro. Всичко изглежда много добре с изключение на един зелен теч долу дясно. За сега имам съмнения за компресор на климатика, но като се загледам ми се струва,че теча идва някъде от скобата. Това компресора ли е или някакъв датчик към него?
IMG_3583.JPG

някой да се е сблъсквал с подобен проблем?

Поздрави!  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 48 минути, qskatavw написа:

Антифриз

Антифриза е G12 и е розов на цвят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, казаха ми,че на ел.рейките бил зелен. 

Забравих да спомена,че климатика не духа студено. Та навярно е от него. Върпоса е,че това което виждам на снимката май не е компресора, а някакъв датчик. 
Утре ако ми остане време ще я вкарам в сервиз да се види от майстор.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не съм забелязал да свети .... 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има проблем с компресора,теч/пробив/ на фреон по системата,ще го хване защита,т.е. Есоn ще свети винаги.Дори и да го натискаш.

Карай я на сервиз да я погледнат,че от тая снимка не може да се определи много това петно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм. Един приятел прави климатици и каза,че е компресор според него. Тук идва въпроса защо не свети този Есоn. Утре ще я видим на диагностиката какво ще каже. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, sandista написа:

Антифриза е G12 и е розов на цвят.

Ако е g12 си прав,но като гледам това не е ли маркуча влиза в радиатора,а другото което се вижда е хидравликата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само установихме,че е от компресора. Не сме стигали до вдигане на колата. До колкота знам компресора или трудно или въобще не се ремонтира. Като се затопли ще я вдигнем и видим какво тече. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах,защото сменях такъв компресор/постоянно зацепен/ преди години на ФВ и беше цена.

Неможеше да се ремонтира според майстора тогава.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, sandista написа:

Само установихме,че е от компресора. Не сме стигали до вдигане на колата. До колкота знам компресора или трудно или въобще не се ремонтира. Като се затопли ще я вдигнем и видим какво тече. :)

това е маслото от компресора,по принцип продават ремонтен комплект гарнитури и о пръстени,ако е върти на сухо без масло,със сигурност 6те го пре......еш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постоянно зацепен е,управлява се от ел.клапан.

Писах,че моя е сменен с нов,защото имаше проблем с оста и завхата на съединителя на компресора.

Но това е различно от ситуацията на колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази седмица ще я вкарам да я вдигнем хубаво. За сега се оказва,че швейцареца много прилежно се е грижил за нея. Компресора и задните накладки са проблемите,които намерихме. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...