sandista Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Привет дружина, Наскоро се сдобих с А4 BEX 190 кс. Quattro. Всичко изглежда много добре с изключение на един зелен теч долу дясно. За сега имам съмнения за компресор на климатика, но като се загледам ми се струва,че теча идва някъде от скобата. Това компресора ли е или някакъв датчик към него? някой да се е сблъсквал с подобен проблем? Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Антифриз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 наи-вероятно оцветител за климатик,за откриване на теч по системата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 28 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 преди 48 минути, qskatavw написа: Антифриз Антифриза е G12 и е розов на цвят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 По принцип хидравличната течност май е такава зелена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 28 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 (Редактирано) Да, казаха ми,че на ел.рейките бил зелен. Забравих да спомена,че климатика не духа студено. Та навярно е от него. Върпоса е,че това което виждам на снимката май не е компресора, а някакъв датчик. Утре ако ми остане време ще я вкарам в сервиз да се види от майстор. Редактирано 29 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Свети ли ти бутона Econ на климатроника? Ако свети компресора не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 28 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 (Редактирано) Не, не съм забелязал да свети .... Редактирано 29 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Ако има проблем с компресора,теч/пробив/ на фреон по системата,ще го хване защита,т.е. Есоn ще свети винаги.Дори и да го натискаш. Карай я на сервиз да я погледнат,че от тая снимка не може да се определи много това петно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 28 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 (Редактирано) Съгласен съм. Един приятел прави климатици и каза,че е компресор според него. Тук идва въпроса защо не свети този Есоn. Утре ще я видим на диагностиката какво ще каже. Редактирано 29 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Преди 9 часа, sandista написа: Антифриза е G12 и е розов на цвят. Ако е g12 си прав,но като гледам това не е ли маркуча влиза в радиатора,а другото което се вижда е хидравликата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 1 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 Компресор на климатик. Ще се купува "нов" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 Какво точно му е разваленото на компресора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 1 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 Само установихме,че е от компресора. Не сме стигали до вдигане на колата. До колкота знам компресора или трудно или въобще не се ремонтира. Като се затопли ще я вдигнем и видим какво тече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 Питах,защото сменях такъв компресор/постоянно зацепен/ преди години на ФВ и беше цена. Неможеше да се ремонтира според майстора тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 Ремонтират се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 1 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2016 преди 14 минути, sandista написа: Само установихме,че е от компресора. Не сме стигали до вдигане на колата. До колкота знам компресора или трудно или въобще не се ремонтира. Като се затопли ще я вдигнем и видим какво тече. това е маслото от компресора,по принцип продават ремонтен комплект гарнитури и о пръстени,ако е върти на сухо без масло,със сигурност 6те го пре......еш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 2 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2016 Постоянно ли върти или само като включа на охлаждане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 2 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2016 Постоянно е зацепен и се върти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 2 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2016 Силно се съмнявам на тази кола компресора да е постоянно зацепен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2016 Постоянно зацепен е,управлява се от ел.клапан. Писах,че моя е сменен с нов,защото имаше проблем с оста и завхата на съединителя на компресора. Но това е различно от ситуацията на колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 4 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 тази седмица ще я вкарам да я вдигнем хубаво. За сега се оказва,че швейцареца много прилежно се е грижил за нея. Компресора и задните накладки са проблемите,които намерихме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 Да си я ползваш със здраве! Обслужи я като хората,мотор и т.н. и карай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 5 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Последен тъп въпрос. Трябва ли да има кора отдулу на капака? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Няма кора. А под мотора имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване