Jump to content

Въпроси относно модела (S3/8L)


Recommended Posts

Здравейте на всички. Като отчаян собственик на "Alfa Romeo" търпението ми се изчерпа и реших, че времето да подкарам любимата ми марка настъпи. 

Като цяло искам първо да кажа, че месечната ми заплата е около 800-900лв и нямам странични разходи. 

Насочил съм се към Audi S3 [8L] 209hp

Но преди всичко имам някои важни въпроси относно автомобила, интересува ме основно поддръжката, цени, окачване. 

Какви са средните разходи на колата за година от към поддръжка, не само консумативи.

Изобщо всички +ве и -си на колата. 

 

Също така искам да добавя, че имам намерение да сложа и газова уредба, но от висок клас. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако приемем че имаш на разположение за лигавщини 800-900лв, бъди готов от тях едно срядно 400-500лв месечно да заминават по колата. Изключително невероятно би било някой който е стегнал такъв автомобил да го продаде.
Казвам ти го от опит на собственик на 3 аудита (А4 1.8Т и А6 2.7Т и А6 2.8).

Първата година ще ти се наложи да купиш гуми, най-вероятно 2 чифта, летни и зимни. Тая кола идва със 17ки 225, което означава, че имаш грубо около 2000лв разход само за гуми, ако искаш Sката да те радва. Не че не можеш да сложиш Матадор/Нексен или нещо подобно, но аз не бих пестил от гуми, след като съм купил кола за даване на газ с която вероятно ще спирам често здраво, щото ще съм я ръчкал.
Едни Дънлоп Спорт МАХ РТ2 са ти по 200-230лв бройката.
Зимни Конти ТС850 са ти по 200лв бройката също.
Обслужването с масла за диференцял, скорости, мотор, прилежащите им филтри, филтър купе, ако нямаш отстъпки, а пазаруваш на клиентска цена, с хубави части отива на 1000-1200лв.

Газов инжекцион ти е 1500лв хубав

На тая кола ще и трябва каско, винетка, технически - дори да са на разсрочено плащане, за една година са ти пак към 600лв

Силно вероятно е да има нужда от някое дребно ремонтче, някой Н75 или 710н умрял - сложи едни 300-400лв за "ей така". Аз до сега нито една от 5те коли дето съм поддържал не е минала без да и има нещо дребно за оправяне.

Много вероятно е да е с ксенон, което значи, че за да се възползваш от него, ще ти трябва едно рециклиране на фаровете - ей ти едни 250лв.

 

Накратко, за първата година е много вероятно да ти хвръкнат грубо едно 5-6хил, за да можеш да кажеш че после колата е готова за последващи 3-4-5 години употреба (гуми, фарове, спирачки, двигател)

Не го казвам, за да те плаша и откажа, а ти казвам реалистично какво струва да поддържаш ДОБРЕ една кола такъв тип.

 

Ако ти е проблем да извадиш парите на куп за самата кола, а теглиш кредит, поддръжката и ще те кара да мизерстваш с месеци.

Също имай предвид, че разход от 15/100 си е съвсем в реда на нещата, а ако настъпваш често и повече. (т'ва градско София).
Като сложиш бензин за загряване, грубо можеш да го пишеш че ще ти е 20лв/100км разхода за гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата НЕРВАКА доста точно е описал нещата. Бих казал с точно 90% същите цени за обслужване и поддръжка.

А да добавим и чип 300-600лв според зависи къде се прави, защото си е малко грехота да се кара сток тая кола според мен. 

Редактирано от danson
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук може би е добър момент да се спомене подмяна на съединител, който е също сериозна сума до колкото знам. Трябва да се обърне внимание и на Халдекса, защото тези коли не се карат до Кауфланд и обратно с 20км/ч :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...