ektelion Публикувано 19 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2016 Здравейте колеги, Трудно пали сутрин колата (А6 C5 ARH 1.8 без турбо) - сменил съм свещи, акумулатор, бензинов клапан, бензинова помпа, дебитомер. Полза - нулева. Чистих и дюзите на ултразвук - пак без полза. Като четох из форума, има хора писали, че уплътненията на дюзите се прецаквали, и самите дюзи - та искам да ги сменя. Някой може ли да ме посъветва откъде да си купя и какви? Нещо из нета не намерих... Поздрави, Георги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Грешка е дюзите да се чистят с ултразвук. Видяхте ли ги на ултразвуща дали "пикаят" .....? Проверихте ли датчиците на антифриза и вх. въздух какви стойности за темп. отчитат? Грешки ва ваг-ком? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Колата има ли газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ektelion Публикувано 20 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Здравейте, 1. Казаха ми, че са ги гледали на стенд дали "пикаят" и са били добре. 2. Температурите в група 4 бяха 0 и -2 като ги гледах - което според мен е приемливо. 3. Имах една грешка - system too lean, която я имаше и преди 7 години след като купих колата. Тогава смених и ламбдата - без да се промени нещо. 4. Колата има газ, но никога не пали на газ. Не знам това до колко влияе на паленето на студено. Благодаря за отговорите :)... Поздрави, Георги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Като всичко е наред с дюзите защо искаш да ги подмениш? Тази грешка ако след смяна на ламбдата е останала говори за: - засмукване на въздух след дебитомера ....... картерна вентилация, уплътнения на вх колектор и т.н.; - не коректно работещ дебитомер; - не настоена газова. Вижте как са тримовете ( дали са в необходимите граници). Ревизирайте релетата за захранване на бенз. помпа и инжекциона на ecu-то. Замерете налягането в бензиновата магистрала при студен старт. И като последен вариант датчик на разпределителния вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Трябва да се видях клапаните на газовата да не изпускат в колектора и да задавя мотора при палене. Най-лесно се проверява като се затвори бутилката отзад и няколко дни се кара на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spidar Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Здравейте колеги И аз имам подобен проблем но установих че ако нивото на бензин е в червения сектор колата не пали от първия път сутрин, но ако горивото е над първата бяла няма проблем на какво се дължи не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 преди 1 минута, spidar написа: Здравейте колеги И аз имам подобен проблем но установих че ако нивото на бензин е в червения сектор колата не пали от първия път сутрин, но ако горивото е над първата бяла няма проблем на какво се дължи не знам. На амортизирани елементи от горивната система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ektelion Публикувано 20 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Здравейте, Ето още малко инфо: 1. Газовата я настройвах преди няколко седмици. 2. Датчика на коляновия вал е сменян преди 2-3 месеца 3. Бенз. помпа и клапана на рейката са сменяни преди 1-2 седмици, та не вярвам проблема да е от налягането на горивото. Помпата се чува, че върти при подаване на контакт, преди да запаля. 4. Със стария и с новия дебитомер - разлика няма. Така че не вярвам да е от него проблема. Ето това остана и ще го направя да видим какво ще излезе: 1. Засмукване на въздух след дебитомера - от картерната вентилация, уплътнения на входния колектор и т.н. 2. Ревизирайте релетата за захранване на бенз. помпа и инжекциона на ecu-то. - за съжаление не знам как се прави това. Можете ли да дадете малко съвет? 3. Трябва да се видях клапаните на газовата да не изпускат в колектора и да задавя мотора при палене. Най-лесно се проверява като се затвори бутилката отзад и няколко дни се кара на бензин. - това ще го направя още днес :)... И все пак, може ли да е от уплътненията на дюзите? И ако да - има ли някакъв начин да го проверя без да ги сменя? ПС: Много съм ви благодарен за помощта ;)! Поздрави, Георги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spidar Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Преди 4 часа, Marian_Georgiev написа: На амортизирани елементи от горивната система. Например? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Уморена помпа, задръстена вентилация на резервоара, неправилно работещ нивомер, не монтирана правилно кошница в ризервоара, замърсени дюзи..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pacidi Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Преди 5 часа, spidar написа: Здравейте колеги И аз имам подобен проблем но установих че ако нивото на бензин е в червения сектор колата не пали от първия път сутрин, но ако горивото е над първата бяла няма проблем на какво се дължи не знам. И при мен ситуацията е сходна.Пали си от четвърт ,но в началото малко играят оборотите и се опитва да угасне и след минута се нормализират.Когато резервоара е до и над половината се подобри работата на мотора и паленето.Може и от по-продължителното каране на бензин ,до обръщане на газ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ektelion Публикувано 21 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Здравейте, Спрях газта вчера и покарах малко за да се изпразнят тръбичките след бутилката. Днес сутринта запали лесно, но след това претрисаше - както и преди. Възможно е лесното палене да е заради това, че беше сравнително топло сутринта - така че, ще я оставя пак навън и ще опитам и утре. Останаха два въпроса: 1. Как се ревизира работата на реле? 2. Възможно ли е проблема да е от дюзите? Поздрави, Георги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Огледал ли си всички маркучета (вакууми) по мотора? При мен едно се беше пукнало едвам забележимо, но като го смених този проблем ми изчезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ektelion Публикувано 21 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Ами поогледах ги отгоре отгоре. За да стане добре тая работа, трябва да си играя 2-3 часа да ги сваля и да ги огледам на спокойствие :)...Като че ли на пластмасовите тръби имаше пукнатини дето са лепени. Но не знам дали може да е от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 (Редактирано) Пишете си тука, а проблема при ADR е все един и същ. Замерете си налягането на горивото в покой. Пада налягането и няма първо палене , защото помпата сработва когато върти стартера, а не преди това. Това не се мери с ВАГКОМ. Редактирано 23 Декември 2016 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 25 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2016 На 21.12.2016 г. at 15:20, ektelion написа: 1. Как се ревизира работата на реле? Обърни внимание на реле 30 (165 906 381), то служи за захранване на ECU-то. В него има платка чийто спойки често се напукват и там се получават необясними проблеми с трудно палене, внезапно изгасяне на мотора и т.н. : http://www.1600i.de/1600i-elektronik/relais-steuergeraet/CheckingandrepairingtheECUrelay.htm При мен се намира в кутията на ecu-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ektelion Публикувано 26 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2016 Коста, Благодаря за съвета, за съжаление моята помпа върти когато подам контакт, дори и да не върти стартера. Поне по звука изглежда така. Двигателя ми е ARH, не е ADR. Марияне, благодаря за информацията, ще го погледна и това реле. Направи ми впечетление днес клапана за бензиновите пари, че като ли не работеше - ще го погледна и него утре на светло. Поздрави, Георги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pacidi Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 На 26.12.2016 г. at 22:56, ektelion написа: Направи ми впечетление днес клапана за бензиновите пари, че като ли не работеше - ще го погледна и него утре на светло. Как се разбира дали работи или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ektelion Публикувано 29 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Когато двг е студен, трябва да не цъка. Като се затопли, трябва да започне да цъка А вече за повече детайли дали и как работи виж тази тема: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване