ni19782005 Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Здравейте колеги,имам странен проблем с колата А4 1,9 тди афн. Сутрин запалвам колата да се стопли,работи 5-6мин.и изгасва,след това голямо въртене докато запали(все едно и е свършила нафтата)след това няма грижи.Това го прави СУТРИН КОГАТО Е МНОГО СТУДЕНО,но не всяка сутрин.За седмица да изгасне 2-3пъти.Може ли да замръзва нафтата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Зависи къде живееш, ако нощем пада близо до или под - 15, е много вероятно. Има ли записани грешки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 По - скоро ти връща горивото обратно в резервоара,прегледай си маркучите и скобите които ги стягат,,,нормално е стар маркуч да се удърви на студа и резултата е като твоя,въртиш да запалиш много защото филтъра ти е останал без гориво,на някои горивни филтри има отдолу пробка за източване,при мен точно гумичката на тази пробка ми причини проблем като твоя,но докато я открия смених всички маркучи на горивопровода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Той пали и гасне и след това идва въртенето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Точно така-пали.работи малко и гасне.........ако са прозрачни маркучите за гориво които отиват към помпата ,ще види че са празни още преди да е запалил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ni19782005 Публикувано 20 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 (Редактирано) Мислих си,че ако дърпа въздух ще го прави постоянно.Но може би само като се удървят маркучите.Ще ги сменя и ще видим.Между другото какъв вътрешен диаметър са? Редактирано 20 Декември 2016 от ni19782005 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 това ми изгледа на симптом нафта желе на ниски температури, източи утайката от нафтовия филтър и сложи добавка против замръзване. Пали защото има гориво в помпата след това гасне защото идва желето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване