ivo totev Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Здравейте колеги. Малко предистория. От март месец съм собственик на въпросното возило, купих го от часно лице. Колата е добре поддържана всичко което ми каза човека като забележки и подменени части наистина беше така подкрепено с необходимите документи. Предупреди ме, че колата е за обслужване след около 5к км и има малък теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните. Карах колата около месец, като междувременно набавих всички части и консумативи за обслужването. Бяха подменени всички флуиди, ремъци и ролки + въпросната гарнитура. Когато свалих капака на клапаните забелязах, че има леки сенки на повдигачите. С цел протекция на вала насрочих подмяната има за следващия месец. И може би тук започна проблема с пушека на студен мотор, казвам може би защото не съм обърнал внимание дали го е имало преди смяната на повдигачите. При първи старт за деня или след 3-4ч престои колата изкарва сериозно количесто сиво-синкав пушек с остра миризма на неизгорял дизел, пушека изчезва след 10-20 сек на празен ход или веднага след потегляне.Дори и в сегашните студове мотора стартира много лесно, без вибраии. Няма значение околната температура, лятото беше същото. До тук са проверени и подменени следните неща : - компресия 26, 27 на всички цилиндри - подменен температурен сензор - подменени 4бр подгевни свещи - проверка на горивопроводите и почистване на сондата - подменени уплътнения на помпа дюзите, болтове на петите и реглажни винтове - синхронизация на валовете 0 - тандем помпата няма течове - корекциите на дюзите са добре - почистен клектор, ЕГР и турбо пътища Мотора не гори масло, за 20к км и две смени на масло не съм доливал,от разхода на гориво и динамиката също нямам оплаквания. Моля за насоки на какво друго може да се дължи въпросния пушек и какво пропускам Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Колко е нормата за компресията? Неизгорялата нафта не мирише лютиво и дима не е син.....бял или черен е. Обикновенно е сладникаво задушливо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 22 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Компресията мисля, че трябва да бъде м-ду 25 и 30 по спомени от Аутодата. За острата миризма съм се изразил грешно, имах предвид силна, а пушека си е точно сиво-синкав. За 20к км нямам загуба на масло и антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 (Редактирано) От 25 до 30 има точно един балон с пушек. Карай си колата, ако не ти се влиза във филми. 3бара е границата за пад на компресията( по спомен от училище). Ако почне да харчи и масло ще я мислиш. А ако искаш да си сигурен, че не е от дюзи...сваляш и на проверка. Тогава остава единственото вероятно...ниска температура в цилиндъра поради намаляла компресия. Но ако дима е от масло. Тогава отиваш на гумички и вероятно водачи на клапаните. Това е моето мнение...не си длъжен да се съобразяваш с него. И да ме кълнеш после. Редактирано 22 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 22 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Колега няма да кълна никого . Така или иначе ако не се справя с проблема до пролетта, двигателя ще се отваря, но пак си мисля, че проблема започна точно след смяната на повдигачите. Какво може да се обърка по газоразпределението след смяна на повдигачи при положение, че компресията е еднаква във всички цилиндри ? Също така след смяната им се долавя леко "цъкане" което съм сигурен, че със старите го нямаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Пробвал ли си да закачиш да гледаш дюзите сутрин точно когато изпушва. Не че ще покаже...ама поне ще те насочи дали всички цилиндри са проблемни или само определени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 22 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Не съм ги гледал сутрин, защото навсякъде пише, че се гледат на напълно загрял мотор. Но нищо не пречи тези дни да ги погледна и студени. Другото което пробвах преди няколко дни, преди да запаля колата откачих буксата на температурния сензор. Колата запали без никакви пушеци и миризми, подгрева работи доста дълго и държе по-високи обороти, но това мисля, че се дължи на променената работа на ЕКУто вследсвие на откачения сензор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 (Редактирано) Можеш ли да видиш какво показва този сензор през компа? Сутрин точно преди да запалиш. От лоша центровка също може да пуши, аванса също има температурна корекция. Искам да кажа, че е възможно да се лъже колата от този сензор за температурата. Или от друг. Тя знае температура на антифриза, горивото и входящият въздух. Ако има разминаване в реалното и това, което чете от сензорите е възможно да пропушва. Прегледай сутрин тия температури гориво въздух и антифриз. Може пък да изкочи заека. Минава ми мисъл и за ремапвана кола. Редактирано 22 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 22 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Ще ги погледна, най вероятно събота. За центровката, синхронизацията на валовете при смяната на ангр. ремък беше направена на 0. Преди няколко седмици я погледнах не беше мръднала. Сигурен съм, че колата не е ремапвана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 24 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Първо весело изкарване на празниците колеги. Сега за моя проблем. Сутринта преди да запаля прегледах стоиностите на всички темп. сензори. Мисля, че показанията са си добре. Околна т. -2.5, гориво - 5, охлд. течност -5.5, темп. на входящия въздух -3. Показанията на дюзите на студен мотор са много близки до тези на напълно загрял. Така, че търсененто на проблема продължава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata 74 Публикувано 4 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 здр. колега .Какви повдигачи си сложил ,защото имало някакви подсилени (подобрени - черни) ,другите не били за този мотор. имал ли си проблем със старите за да ги сменяш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 5 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Оригинално вгражданите мисля, че са Ина и АЕ. Старите ми бяха Ина с такива ги и замених. Друг проблем освен, че имаха малко износване на контактната повърхност не е имало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Като стана дума за тия черни повдигачи на Ина и аз съм си взел едни такива нови за да сменя моите че ми се вижда вала малко поизносен съответно и повдигачите ще са надрани та може и с дупки да са вече Става дума за avf мотор Повдигачите които купих са с номер 420 0209 10 inna Въпроса е някой слагал ли е такива на avf и такива ли ги дават по каталог? Скоро един познат каза че е сложил такива пак на avf B6 и е имал проблеми с вървежа на колата, върнал си е пак старите и всичко си е дошло на мястото Някой ако е слагал такива чернилки нека сподели впечатления Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Здравейте , аз съм човека кадето върнах старите повдигачи и всичко се оправи , само кадето 200 лв съм назад и пак съм си с старите повдигачи, поръчах си ги от Автоплюс по номер на Рама , взех ги Ина от черните казват че са били по добри,но при изваждането на старите не сравнихме с новите повдигачи , дават разлика вътре в буталцето а външно са еднакви ,сменихме ги при мен Вала си беше добре просто колата ми работеше по шумно от нормалното и затова реших да ги сменя AVF -е мотора , едвам запали и то с Спреи старт газ , тръгнах си и не искаше да върви повече от 90-100 км. И пушеше гадно , на другият ден решихме пак да сложим старите и всичко си дойде на мястото така че внимавайте Какво слагате . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata 74 Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 На 5.01.2017 г. at 12:17, ivo totev написа: Оригинално вгражданите мисля, че са Ина и АЕ. Старите ми бяха Ина с такива ги и замених. Друг проблем освен, че имаха малко износване на контактната повърхност не е имало. Здравейте, аз имам едно леко бучене в въздушният филтър. Ходих по майстори и все ми говорят за смяна на вала. Свалих капака за да видя какво иде реч и вала ми е като нов никакви следи от работа . Има нитове на малките валове които падали - моите са там. Колега от форума ми каза че може да е от повдигачите , има логика ! Същото бучене но по осезаемо го чувам на 1800-2000 оборота. За това питам имал ли си подобно буботене на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 8 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 5 minutes ago, чоко said: Здравейте , аз съм човека кадето върнах старите повдигачи и всичко се оправи , само кадето 200 лв съм назад и пак съм си с старите повдигачи, поръчах си ги от Автоплюс по номер на Рама , взех ги Ина от черните казват че са били по добри,но при изваждането на старите не сравнихме с новите повдигачи , дават разлика вътре в буталцето а външно са еднакви ,сменихме ги при мен Вала си беше добре просто колата ми работеше по шумно от нормалното и затова реших да ги сменя AVF -е мотора , едвам запали и то с Спреи старт газ , тръгнах си и не искаше да върви повече от 90-100 км. И пушеше гадно , на другият ден решихме пак да сложим старите и всичко си дойде на мястото така че внимавайте Какво слагате . Колега какво имаш предвид под "пушеше гадно" защото мисля, че и при мен проблема с първия старт се появи точно след смяната на повдигачите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata 74 Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 преди 7 минути, чоко написа: Здравейте , аз съм човека кадето върнах старите повдигачи и всичко се оправи , само кадето 200 лв съм назад и пак съм си с старите повдигачи, поръчах си ги от Автоплюс по номер на Рама , взех ги Ина от черните казват че са били по добри,но при изваждането на старите не сравнихме с новите повдигачи , дават разлика вътре в буталцето а външно са еднакви ,сменихме ги при мен Вала си беше добре просто колата ми работеше по шумно от нормалното и затова реших да ги сменя AVF -е мотора , едвам запали и то с Спреи старт газ , тръгнах си и не искаше да върви повече от 90-100 км. И пушеше гадно , на другият ден решихме пак да сложим старите и всичко си дойде на мястото така че внимавайте Какво слагате . здр. колега. имаш ли леко буботене в въздушният филтър , като смени с новите стана ли по тих мотора (без значение че не върви) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 8 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 5 minutes ago, dakata 74 said: Здравейте, аз имам едно леко бучене в въздушният филтър. Ходих по майстори и все ми говорят за смяна на вала. Свалих капака за да видя какво иде реч и вала ми е като нов никакви следи от работа . Има нитове на малките валове които падали - моите са там. Колега от форума ми каза че може да е от повдигачите , има логика ! Същото бучене но по осезаемо го чувам на 1800-2000 оборота. За това питам имал ли си подобно буботене на мотора. Не колега при мен не е имало такъв шум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 Това за буботене в филтъра , май си втълпявате карайте си колите и щом си вървят неги човъркайте зорлен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata 74 Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 е за това питам чоко, след като ги смени твоите утихна ли ти мотора или не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 Не осетих разлика в работата на мотора , но пак казвам не бвха тези повдигачите за мотора но на Пролет ще ги сменя с други .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinesto Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Здравей, колега ! Аз съм същият проблем с мирис на автогара при първо палене. Даже бях пуснал тема в която подробно съм описал всичко: От последният ред в темата съм ходил в известен дизел център в Ловеч, като ми провериха, почистиха помпата и дюзите и казаха, че са повече от добре. В моята тема един колега от форума беше споменал за проблем с биели и биелни лагери, които при мен са сменяни и това отпада. Колата, не бута масло, антифриз, но продължава да скрива пейзажа, пуши зверски. Направо ме е срам да запаля сутрин, съседите ми викат, че прането им мирише на нафта... Обиграл съм всички възможни варианти и вече година и половина няма никакво решение на проблема. Поздрави ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване