Jump to content

проблем с ГНП


georgiatanasov1986

Recommended Posts

Здравейте колеги. Ходих на сервиз да ми сменят О-пръстени на антифриза на една тръба където се намира датчика за температурата. Обясниха ми че се сваляло  ГНП ,турбо и корпуса на масления филтър. Днес сменили О-пръстените монтирали всичко но не можали да я запалят. Дава грешка  01318 Control Module for injection pump не постоянно,прекъсва. Въпросът ми е за какво е тази грешка и дали е от ГНП? Благодаря ви предварително. Заглавието на темата ми е проблем с ГНП защото се съмнявам че именно таме проблема. Автомобила е AUDI 2.5TDI 150k.c. 1998г двигателя е AFB.

Редактирано от georgiatanasov1986
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01318

 

пробвай това:

Special Notes

  • When found on 2.5l V6 TDI, turn the key OFF, disconnect the car's battery for a few minutes, then re-connect it and try clearing faults again.
Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега но не става. Като дам на контакт и мига гръгла жълта лампа като за подгрев.

Редактирано от georgiatanasov1986
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замерихме на буксата има ток. Акумулатора изключихме същата работа. Ако е изгорял вътре някакъв транзистор имало може ли да е от това или грешката ще е друга?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, най-вероятно като са се мъчили да я палят, много са въртели на стартер и ти е заминала електрониката. Много е податлива на такива експерименти.. ако преди не го е имала този проблем -от там е .. явно много малко и е трябвало. Кофти тръпка ,но повечето сме я преживели ,като шарката е :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много за отговорите. Да ви попитам колко парички е този ремонт горе долу? И ако може някой серввиз да ми препоръчате. Благодаря ви отново. И последно този транзистор ли е?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги горите тия помпи не ми се иска да разбирам?!?!

Моята кочина я зацепвах на око....и я обърках до такава степен че VP44 или тъй наречената душа в черупка влезе в авариен режим без да е изгоряла. Понеже съм трикат и не зацепих разпределителните валове и коляновият вал. Тогава на контакт и проведох теста за аванса(elary-late) и я аварирах тотал.....щото не можа да го изпълни угасена. Три дена мъчих(въртенето на стартер с акъл обаче) два пъти сривах акумулатор..... и не можах да я изгоря. Само я вкарах в авариен режим без да показва грешки и запали с облак бял пушек и не се форсира. Отделно включвах буксата на помпата на контакт, вадих деботомер, и Н75 и клапан егр. Въртях на стартер с свалени въздуховоди даже

Има ли нафта в помпата, не е толкова лесно да изгори, но на сухо върти ли се...е  чао са секунди.

Накрая ми писна и занесох душето в D-bros на Цецо да я лекува. Е струваше ми 260лв за да я върнат към нормален режим.... 

 

 

 Свали помпата(като блокираш коляновият вал. разпределителен вал и помпа едновременно(преди да я свалиш)) и я носи в сервиз за точно такива поми. Ако е изгорял транзистор е към 300-400лв смяната, при условие, че причината е въртене на стартер. Ако е заминал и клапан за дебит  1300-2000лв(поради което е изгорял транзистор). и се молиш да е  не е задрало авансаторното бутало и корпуса да не е надран.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и весела коледа. Извинявам се че пак ще ви занимавам но може ли да се разбере дали това бутало е задрало без да се разглобява?  Благодаря предварително.

Редактирано от georgiatanasov1986
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Питам ако евентоално е задрало това бутало или този клапан за дебита е заминал. Може ли да се разбере по някакъв начин без да се разглобява. Просто питам дали може да се проверят тези неща, защото ако е само този транзистор ще го оправи мой познат ,дето се занимава с ремонт на  gsm-ми.Аз лично не съм сигурен какво и е станало. То се вижда че какъвто и ремонт да е ще е след празниците.

Този горе в дясно той се бил сменял

6633aa4s-960.jpg

https://www.drive2.ru/l/2817856/ Тук гледахме кое как с този транзистор. Ако е и с моита помпа по този начин?

И тук също 

 

 

И в този форум   http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=49535

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май си решил да правиш нещата по трудният начин.

Дори да намериш същият транзистор, което е съмнително, дори да ти го сменят  цивилизовано...

Всичкото това да се случи е малко вероятно....

Пак ще имаш помпа в авариен режим. Нормалната работна температура на електрониката е 80гр. при 100гр. влиза в авариен режим. В операция за смяната на транзистора влиза и обучение на помпата, ако не си разбрал.

Отделно, Аз лично не бих си дал помпата на  непрофесионалист.

Електрониката с двата клапана(без авансаторното бутало) е към 1300-1400лв. в комплект с работата излиза към 2000лв.

Ако твоя човек не успее, никой няма да се наеме да му оправя бакийте. Веднага ще те цакат с нова електроника. Ама и да успее пак ще трябва да я носиш на обучение.

 

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се сваля и на ремонт ако ми кажат сума от 2000лева бракувам колата и купувам друга. То колата не струва вече толкова образно казано.  Благодаря за обяснинията. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко в повече ми идва тва с бракуването. При положение, че можеш да намериш друга помпа втора ръка за около 400 лева и няма да се налага обучение ако е със същия код. Най-важното е да не попаднеш на прецакана помпа и да намериш човек, който си разбира от работата ,че иначе доста време няма да се видиш в пари заради глупави и непрофисионални грешки! Весели празници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега, но втора ръка не се знае колко време ще работи  ипак може да излезе толкова пари. Ако се презацепи наново да може да стане? Преди малко говорих с момчетата и ми казаха че тогава са я обезвъздушили с ръчна помпа която и в момента си е на колата отвили тръбичките повъртяли машко помпили и текнало през всяка тръбичка. Дори и съвсем малко въздух да е имало може ли да не запали ? Този транзистор горял когато нямало гориво в помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и от аванса да е , да не е настроен както трябва и е напълно възможно в помпата да има още въздух. Най-добре я закачете на Ваг-ком и гледайте предваренията на помпата и настройте аванса. След като го настроите ,за да запали по-лесно откачете топлинния датчик( залъгва компютъра, че е -20 или -40 , свещите греят по-дълго време и бълва яко нафта) . Ако и така не стане значи помпата си заминава. Аз вече си патих и след като започна да пали все по-трудно откачих датчика и палеше на секундата. По този начин щадях помпата да не прегрее ел. блока от въртене, но имах и други проблеми и в сервиза я довършиха, като въртяха на сухо. Тук е написано всичко по моя случай и решенията които са предложели колегите, ако не те мързи може да погледнеш. Поздрави. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли обяснил, как да гледат предварението, на угаснала кола с грешка за не работещ ел.блок на помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Да ви е честита новата 2017 г. За помпата утре заминава в дизел свят в Бургас. Дано там я вкарат в час. Благодаря ви за помоща.

Презацепвах я 3-ти и нищо за предварение показва 7.8 градуса но незнам да ли е нормално и вярно. По принцип колко трябва да е при начално палене студена? Ако знаете споделете. Ако трябва да я завъртим на предварение или закъснение.

Редактирано от georgiatanasov1986
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата се зацепва  2градуса закъснение. После сама си дава аванс колкото и трябва.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок но това е на загрял двигател,  а на студен? Тогава пали на предварение.

Редактирано от georgiatanasov1986
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Относно ГНП-то електрониката е умряла и още куп други неща. На части дали ще мога да и взема някакви пари? Търсят ли се части вообще за тези автомобили?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ви трябва нещо от моята пишете на лични.  Audi 2.5tdi 150 p.s. 1998г без кожа, ръчна ск. кутия всичко работи без ГНП

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...