georgiatanasov1986 Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 (Редактирано) Здравейте колеги. Ходих на сервиз да ми сменят О-пръстени на антифриза на една тръба където се намира датчика за температурата. Обясниха ми че се сваляло ГНП ,турбо и корпуса на масления филтър. Днес сменили О-пръстените монтирали всичко но не можали да я запалят. Дава грешка 01318 Control Module for injection pump не постоянно,прекъсва. Въпросът ми е за какво е тази грешка и дали е от ГНП? Благодаря ви предварително. Заглавието на темата ми е проблем с ГНП защото се съмнявам че именно таме проблема. Автомобила е AUDI 2.5TDI 150k.c. 1998г двигателя е AFB. Редактирано 23 Декември 2016 от georgiatanasov1986 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 (Редактирано) http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01318 пробвай това: Special Notes When found on 2.5l V6 TDI, turn the key OFF, disconnect the car's battery for a few minutes, then re-connect it and try clearing faults again. Редактирано 24 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiatanasov1986 Публикувано 24 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 (Редактирано) Благодаря колега но не става. Като дам на контакт и мига гръгла жълта лампа като за подгрев. Редактирано 24 Декември 2016 от georgiatanasov1986 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiatanasov1986 Публикувано 24 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Замерихме на буксата има ток. Акумулатора изключихме същата работа. Ако е изгорял вътре някакъв транзистор имало може ли да е от това или грешката ще е друга? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiatanasov1986 Публикувано 24 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Снимах грешката от диагностиката ако това улесни нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Колега, най-вероятно като са се мъчили да я палят, много са въртели на стартер и ти е заминала електрониката. Много е податлива на такива експерименти.. ако преди не го е имала този проблем -от там е .. явно много малко и е трябвало. Кофти тръпка ,но повечето сме я преживели ,като шарката е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Натам бият работите,ремонт на електрониката на ГНП-то ще трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiatanasov1986 Публикувано 24 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Благодаря ви много за отговорите. Да ви попитам колко парички е този ремонт горе долу? И ако може някой серввиз да ми препоръчате. Благодаря ви отново. И последно този транзистор ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 (Редактирано) Как ги горите тия помпи не ми се иска да разбирам?!?! Моята кочина я зацепвах на око....и я обърках до такава степен че VP44 или тъй наречената душа в черупка влезе в авариен режим без да е изгоряла. Понеже съм трикат и не зацепих разпределителните валове и коляновият вал. Тогава на контакт и проведох теста за аванса(elary-late) и я аварирах тотал.....щото не можа да го изпълни угасена. Три дена мъчих(въртенето на стартер с акъл обаче) два пъти сривах акумулатор..... и не можах да я изгоря. Само я вкарах в авариен режим без да показва грешки и запали с облак бял пушек и не се форсира. Отделно включвах буксата на помпата на контакт, вадих деботомер, и Н75 и клапан егр. Въртях на стартер с свалени въздуховоди даже Има ли нафта в помпата, не е толкова лесно да изгори, но на сухо върти ли се...е чао са секунди. Накрая ми писна и занесох душето в D-bros на Цецо да я лекува. Е струваше ми 260лв за да я върнат към нормален режим.... Свали помпата(като блокираш коляновият вал. разпределителен вал и помпа едновременно(преди да я свалиш)) и я носи в сервиз за точно такива поми. Ако е изгорял транзистор е към 300-400лв смяната, при условие, че причината е въртене на стартер. Ако е заминал и клапан за дебит 1300-2000лв(поради което е изгорял транзистор). и се молиш да е не е задрало авансаторното бутало и корпуса да не е надран. Редактирано 24 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiatanasov1986 Публикувано 24 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Благодаря отново на всички които ми помогнаха. Весели празници на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiatanasov1986 Публикувано 25 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2016 (Редактирано) Здравейте колеги и весела коледа. Извинявам се че пак ще ви занимавам но може ли да се разбере дали това бутало е задрало без да се разглобява? Благодаря предварително. Редактирано 25 Декември 2016 от georgiatanasov1986 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 25 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2016 Как реши, че бутало в задрало?!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiatanasov1986 Публикувано 25 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2016 Здравей колега. Питам ако евентоално е задрало това бутало или този клапан за дебита е заминал. Може ли да се разбере по някакъв начин без да се разглобява. Просто питам дали може да се проверят тези неща, защото ако е само този транзистор ще го оправи мой познат ,дето се занимава с ремонт на gsm-ми.Аз лично не съм сигурен какво и е станало. То се вижда че какъвто и ремонт да е ще е след празниците. Този горе в дясно той се бил сменял https://www.drive2.ru/l/2817856/ Тук гледахме кое как с този транзистор. Ако е и с моита помпа по този начин? И тук също И в този форум http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=49535 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 26 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2016 (Редактирано) Май си решил да правиш нещата по трудният начин. Дори да намериш същият транзистор, което е съмнително, дори да ти го сменят цивилизовано... Всичкото това да се случи е малко вероятно.... Пак ще имаш помпа в авариен режим. Нормалната работна температура на електрониката е 80гр. при 100гр. влиза в авариен режим. В операция за смяната на транзистора влиза и обучение на помпата, ако не си разбрал. Отделно, Аз лично не бих си дал помпата на непрофесионалист. Електрониката с двата клапана(без авансаторното бутало) е към 1300-1400лв. в комплект с работата излиза към 2000лв. Ако твоя човек не успее, никой няма да се наеме да му оправя бакийте. Веднага ще те цакат с нова електроника. Ама и да успее пак ще трябва да я носиш на обучение. Редактирано 26 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiatanasov1986 Публикувано 26 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2016 Ще се сваля и на ремонт ако ми кажат сума от 2000лева бракувам колата и купувам друга. То колата не струва вече толкова образно казано. Благодаря за обяснинията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 26 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2016 Малко в повече ми идва тва с бракуването. При положение, че можеш да намериш друга помпа втора ръка за около 400 лева и няма да се налага обучение ако е със същия код. Най-важното е да не попаднеш на прецакана помпа и да намериш човек, който си разбира от работата ,че иначе доста време няма да се видиш в пари заради глупави и непрофисионални грешки! Весели празници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiatanasov1986 Публикувано 26 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2016 Така е колега, но втора ръка не се знае колко време ще работи ипак може да излезе толкова пари. Ако се презацепи наново да може да стане? Преди малко говорих с момчетата и ми казаха че тогава са я обезвъздушили с ръчна помпа която и в момента си е на колата отвили тръбичките повъртяли машко помпили и текнало през всяка тръбичка. Дори и съвсем малко въздух да е имало може ли да не запали ? Този транзистор горял когато нямало гориво в помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Може и от аванса да е , да не е настроен както трябва и е напълно възможно в помпата да има още въздух. Най-добре я закачете на Ваг-ком и гледайте предваренията на помпата и настройте аванса. След като го настроите ,за да запали по-лесно откачете топлинния датчик( залъгва компютъра, че е -20 или -40 , свещите греят по-дълго време и бълва яко нафта) . Ако и така не стане значи помпата си заминава. Аз вече си патих и след като започна да пали все по-трудно откачих датчика и палеше на секундата. По този начин щадях помпата да не прегрее ел. блока от въртене, но имах и други проблеми и в сервиза я довършиха, като въртяха на сухо. Тук е написано всичко по моя случай и решенията които са предложели колегите, ако не те мързи може да погледнеш. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Би ли обяснил, как да гледат предварението, на угаснала кола с грешка за не работещ ел.блок на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiatanasov1986 Публикувано 2 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 (Редактирано) Здравейте колеги. Да ви е честита новата 2017 г. За помпата утре заминава в дизел свят в Бургас. Дано там я вкарат в час. Благодаря ви за помоща. Презацепвах я 3-ти и нищо за предварение показва 7.8 градуса но незнам да ли е нормално и вярно. По принцип колко трябва да е при начално палене студена? Ако знаете споделете. Ако трябва да я завъртим на предварение или закъснение. Редактирано 2 Януари 2017 от georgiatanasov1986 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 (Редактирано) Помпата се зацепва 2градуса закъснение. После сама си дава аванс колкото и трябва. Редактирано 2 Януари 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiatanasov1986 Публикувано 3 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 (Редактирано) Ок но това е на загрял двигател, а на студен? Тогава пали на предварение. Редактирано 3 Януари 2017 от georgiatanasov1986 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiatanasov1986 Публикувано 3 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Здравейте колеги. Относно ГНП-то електрониката е умряла и още куп други неща. На части дали ще мога да и взема някакви пари? Търсят ли се части вообще за тези автомобили? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Рязбира се, че се търсят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiatanasov1986 Публикувано 4 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 Ако ви трябва нещо от моята пишете на лични. Audi 2.5tdi 150 p.s. 1998г без кожа, ръчна ск. кутия всичко работи без ГНП Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts