Jump to content

1.8Т - Трудно пали? Каква е тази грешка?


JoRRyy

Recommended Posts

Спорред мен трябва да държи налягането, но дали помпата го държи или някъде има клапан не знам. По горе съм описал какво съм правил. След като сложих клапана нямам никакви проблеми и пали веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз мисля че трябва да държи налягане, дори и да е малко. Може и въпросното маркуче вътре в резервоара да се е спукало, но защо не са го сменили в сервиза при замяна на помпата не знам. Трябва да се смени и то, че ако се влоши, няма въобще да може да подава бензин към двигателя. 

 

А въпросния клапан как мога да го намеря по магазините, какво да търся?  

 

Благодаря на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен и маркучите в резервоара са нови. Ето такъв клапан взех аз https://tehno-zona.eu/produkt/възвратен-клапан-гориво-ф8-мм/ (но не помня Ф8 или Ф6 е). Взех го от магазин за авточасти. Предполагам, че го има в почти всеки магазин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове




 
Не мога да разбера какво питаш за педала, аз обикновено не го натискам като паля, но не съм забелязал да е различен докато върви стартера. Обороти не ми мени, веднъж като запали. 


При мен по време на палене педала не реагира. Ако запали, но мени обороти - също, докато ги стабилизира. Затова питах при други с ел педал случва ли се
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах те сега. Моя педал е с жило, двигателя ми е 1.8Т AEB - по-стар модел е и е маханичен.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове



. Викам ще я сменям ( там имах доста проблеми) ама смених я. Колата  започна да пали чатмак, не дава да я пипнеш. За да потвърдя върнах старата - колата пак взе да прави същите номера. Така че, ясна е работата. Естествено наистина и свещи и кабели трябва да са ти като хората, обаче за паленето съм доста пъти се уверих, че е ламбдата! 
Разхода ми стана 7 на извънградско с каране 120-140 на магистрала. В градско не съм я гледал, но наистина се усеща разликата и си заслужава инвестицията в нова ламбда!
 


Голям късмет точно от ламбдата да се оправи, защото тя не влияе на първото палене. Имам две и ги редувам и не виждам разлика нова-стара
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наблюдавал съм тримовете с torque app. На контакт дългия се вижда, за късия няма данни. След запалване също. Чак след няколко секунди се появяват процентите му

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То покарай няколко дни със забила на богато (примерно) сонда, и сподели как палиш  :)

Редактирано от vladi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм имал такъв случай. Дългия си трим се движи между минус и плюс 5 %. Това и със новата и със старата сонда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че при теб е така, не значи че сондата не влияе на трим-овете. Само това исках да уточня :) 5% е малко, но заради неизправна сонда са стигали до 18-20, че и повече. Тогава става мармалада със студения старт. Обикновено след зануляване почва да пали доста по-лесно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 11/3/2023 at 2:21 PM, milen1110 said:

При мен и маркучите в резервоара са нови. Ето такъв клапан взех аз https://tehno-zona.eu/produkt/възвратен-клапан-гориво-ф8-мм/ (но не помня Ф8 или Ф6 е). Взех го от магазин за авточасти. Предполагам, че го има в почти всеки магазин.

 

Колега @milen1110 , а маркуча вътре в резервоара откъде го взе?  Оказа се, че и при мен това е проблем, и майстора не може да намери сега такъв маркуч. 

 

Иначе взех възвратен клапан, много подобен на този който ми прати - след 1 ден се прецака и спря да държи налягане. Смених го гаранционно, и пак след 1 ден сдаде багажа. Взех си "ЕДНОПОСОЧЕН ГОРИВЕН КЛАПАН SYTEC MOTORSPORT" и засега нямам проблем. Предполагам евтините клапани идват от един и същи китайски завод, та да знаете че може да се е прецакал ако пак ви се връща горивото в резервоара. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите ги взех от магазин за авточасти "Славянка" в гр. Пазарджик. Моят клапан за сега държи. След като сложи клапана пали ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, след като сложих клапана пали бързо. Но маркучето в резервоара е спукано и трябва да се оправи, иначе след време ще се влоши до степен, че няма да може да осигурява налягането необходимо за инжекторите. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майсторите смениха маркучето вътре в резервоара и сега държи налягане и без клапан. Реших да не слагам клапан, за да бъда предупреден ако пак има проблем с помпа/маркуче. Така ако пак се спука маркучето, ще знам преди да стане толкова зле, че да ми угасне на пътя. 

 

Сагата за мен приключи, но е тъжно, че аз като клиент сам трябваше да диагностицирам проблема. Да не говорим че ми смениха горивната помпа, а проблема изначало може да е бил само маркучето... 400лв за едно маркуче! 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...