zezo_inter Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Здравейте колеги и за много, Онзи де ден ми изтече маслото през масления охладител и благодарение на KOKO 100 C4 който ме оборудва с масло и въпросния О-пръстен колата вече заработи. Въпроса ми е защо като ми изтече маслото не ми светна лампата с идикация?Има ли датчик за масло?Дали е възможно да е той и ако да къде се намира?За смяната трябва ли да източвам отново маслото? Автомобила е ауди а3 1.8 агн 125 к.с 1998година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Отдолу на картера стой,но е опция и не всички имат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 10 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 При подаване на контакт ми светва червена лампичка за масло,значи би трябвало да имам.Примерно ако на картера няма,къде на друго място да го търся? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Червената е за налягане,оранжевата е ниво.Освен на картера,на друго място не съм виждал да има за ниво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 10 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Значи да разбирам,че когато ''не дай си боже'' светне червената ти логично по-подразбиране си отива маслената помпа така ли,щом говорим за налягане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Не винаги е помпата,много неща могат да накарат червената лампа да светне.Карай и си свиркай,нали нямаш проблем с нея сега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 11 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Нямам проблем,но се стреснах като ми изтече маслото и индикацията за ниско ниво не се активира.Доста е странно,Че Ауди за заложили на датчика за ниво да бъде ''опционална ЕКСТА''.Защото иначе биха могли да станат доста поразии на автомобилите от тяхната гама за сериийно производство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sNiCkEr Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 А някой знае ли лампата за ниско ниво на маслото кога светва? По-точно за 1.6 AEH мотор, който събира 4.5л. Колко литра е необходимо да се изгубят за да светне? Изглежда съм си ударил картера в някоя ледена буца, и докато карах започна да премигва червената лампа за маслото, но жълта не светна. В момента колата е паркирана на първото място което видях и си чака Върнах се на мястото където колата беше паркирана 8 часа и имаше огромна локва масло. Съмнявам се за 8 часа да не е изтекло всичкото масло. Най-вероятно съм карал или без масло 5км или с много малко, което е изтекло по пътя. Жълта лампа не светна, явно не работи. И все пак след каква загуба на масло трябва да светне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Ако нямаш въпросният датчик на картера значи и ламБа нямаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 На картера отдолу, имаш един датчик, на вид прилича като кубче /ориентировъчно/. Ако маслото ти е под минимума, тогава светва жълтата лампа. Явно при теб, е светнала червената, защото губиш налягане /и масло/. Поне така си го обяснявам. И картера не е задължително да ти е спукан. Може да е маркуч който влиза в охладителя, и от там да е изтекло. Докато не я качиш на канал, няма как да се каже от къде е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 (Редактирано) Такъв дагчик имат само фейслифтовите А3. През 98-ма не се поставят. Даже и да си сложиш, няма към какво да го свържеш. Не е "опция", защото през тези години го няма. Редактирано 16 Януари 2017 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 (Редактирано) Сигурно си прав.За А3 незнам,обаче при GOLF със сигурност няма общо с годината и съм виждал на два абсолютно еднакви екземпляра,при които единия имаше,а другия-не. Редактирано 16 Януари 2017 от vlado_tonev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 преди 5 минути, vlado_tonev написа: обаче при GOLF със сигурност няма общо с годината и съм виждал на два абсолютно еднакви екземпляра,при които единия имаше,а другия-не. Това може да го срещнеш и при А3, но след 2000-година. Преди 2000-та няма. Датчикът е цифров и общува директно с таблото. Тоест, трябва фейслифтово табло за да работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Преди 1 час, bsdnikolov написа: Това може да го срещнеш и при А3, но след 2000-година. Въпросният датчик освен нивото измерва ли други параметри на маслото?Питам,защото имахме коментари с един познат,който е в час с електрониката по автомобилите и той ми сподели,че освен ниво датчика отчитал температура и вискозитет на маслото.Ако мръднат извън нормите светва на таблото сигнализацията придружена със звуков сигнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Температура да, вискозитет не. В адаптационен канал на таблото се задава индексът на маслото (но това важи само при зададено че караш с масло за flexible интервали) и таблото измерва динамично интервалите за смяна на база на инфото от датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Аз доколкото знам,основно отчита температура,която е пряко свързана с вискозитета и нивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Виж линкът който поставих в предходния си пост. Там ще прочетеш това, което те интересува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 преди 50 минути, bsdnikolov написа: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sNiCkEr Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 При мен текът на масло се оказа от гумичката на охладителя на маслото. Червената мигаща лампа с пиукане ме е сигнализирала когато е останало около 2л масло. Акъла ми не го побира как няма датчик за ниво на масло а само за налягане. Ако имах за нивото щях да разбера много по-рано и нямаше да има риск за двигателя. При запалването се чуваха как тракат повдигачите, останали са без масло. Сега остава да карам и да следя нивото на маслото дали ще го гори много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 преди 12 минути, sNiCkEr написа: Акъла ми не го побира как няма датчик за ниво на масло а само за налягане. Ако имах за нивото щях да разбера много по-рано и нямаше да има риск за двигателя. И на мен преди 20 години ми се искаше да имам серво на волана, ама ..... Всяка екстра с времето си. Та и при теб така. Смени си А3-ката с такава след 2000-та и ще имаш датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване