Jump to content

Cat s60 Много пари за няма нищо...


Recommended Posts

Вчера изпратих телефона към Булграм с искане за замяна с нов макар, че съм го купил на 22.12.2016г. Мисля да им звънна след час-два, да ги питам дали са го получили и какво мислят да го правят. Ако мислят да го  отварят ще искам писмен отговор а отказ за замяна, та да мога да го препратя към КЗП. Мисля, че е редно да ми го заменят след като са ми го продали дефектен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Чух се с Булграм, телефона още го нямало в системата им. Питах ги каква им е практиката и ми казаха, че след като е минало месец се отварят и ремонтират. Казах че държа да ми се обадят ако нещата стигнат до отваряне и че ще изисквам писмен отказ за замяна за да подам жалба в КЗП. Щом чу за комисията девойката си глътна езика. Питах я дали ако отворят телефона за ремонт ще му се запази водоусройчивостта... каза, че попринцип имали машина и досега нямали рекламации. Хич не ми се нрави да разглобяват боклука за 1300лв да е под въпрос дали няма да има следи от отваряне и дали ще преживее следващата баня...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междувременно си писах и с кат...казах им кви са ми ядовете, казах им, че искам ново безпроблемно устройство, казах им, че ще си търся правата ако не ми се смени устройството... поискаха ми документ удостоверяващ покупката и протокола към сервиза. Пратих им документите макар, че са на български и да се спасяват. Има вероятност нещата да са софтуерни, поне такива мнения засичам, оказа се, че и Спас  е с ъпдейта от 5 август. Интересно ми е защо не идва следващия ъпдейт за да видим дали ще има подобрение. Ще допълвам ако има нещо ново. 

 

Да си бях взел самсунг или айфон деа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, TiL said:

...

Да си бях взел самсунг или айфон деа...

 

TiL, въпрос на късмет е ..... в офиса от 6 броя 6Plus три се оказаха с дефектна камера (изобщо не фокусираше). Подмениха ни ги без проблем, но неприятното чувство остава (особено, ако се налага да правиш допълнителни разходи).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Три дена не могат ми кажат дали са ми получили телефона... Днес ми се обадиха и ми казаха, че не могат да диагностицират телефона без да от разглобят(казах им първо да проверят дали не е от шибания ъпдейт)... Били оторизиран сервиз и нямало да има следи от отваряне и щял да си е водоустойчив... дано е така, че и тях ще погна. Тия дни ще очаквам включване, па дано се забавят повече от месец...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1/22/2017 at 18:53, more написа:

 

 

 

Не знам дали, защото се озъбих на янките или защото проблема е бил хардуерен, но днес звъннах в булграм и от там ми казаха, че утре ще ми пуснат нов телефон. Има вариант да пратят документ за замяна в Технополис и ще имам избор дали да е кат или някакъв друг на същата цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, не питах... обаче ако ми предложат да избирам кат или друг телефон доста ще се замисля дали да взема кат-а...

 

http://androidforums.com/devices/cat-s60.1270/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подмениха ми го с нов. На гаранцията са вписали само новия имеи и нищо друго, не пише защо е сменен. Сегашния е с ъпдейт от 1 ноември 2016г. Прави ми впечатление, че сегашния е с по-различни гумички на капачето за усб и сос бутона, сега са прозрачни, а преди бяха черни... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Би ли споделил новият телефон как се държи?Има ли някаква разлика или проблемите си остават?

Бях се засилил да взимам този модел и точно тази тема ме накара да изчакам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с камерата го няма. Струва ми се че грее малко повече от първия. Засега не съм засякъл птоблем. Вчера и днес ходих малко на лек оффроуд и целия телефон беше в кал, последва киснене в буркан за 1-2 и след това с душ слушалката... никви ядове. Лятоска мисля да гоня акулите в гръцкото море, па дано не се удави там :D За мен е проблем липсата на аксесоари(кейсове най-вече), липсата на софтуерна поддръжка... чета по чуждите форуми, че има ъпдейт, но при мен пак не идва, на фокусник явно трябва да ср правя. Ако сега си избирах телефон щях да заложа на актив серията на самсунг. Реално получаваш всичко онова което липсва при кат-а поне за сега. Кой е по-здрав... сигурен съм, че ако ги пуснеш от 2 метра височина на твърда настилка и двата ще са леш. Ако ти трябва истински здрав телефон се лишаваш от смарта(или силния хардуер) и си вземаш нещо на sonim.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Cat-a e може би по-грубия и малко по-здрав вариант след сонима... Самсунга пък ще има много по-добра софтуерна подръжка и аксесоари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

И края на сагата при мен... Новия телефон след около два месеца работа отново се бъгна... Започна да вади сенки по екрана като пусна камерата, променя цветовете на дисплея според околната светлина, батерията започна да пада бързо... след хард ресет се оправя за известно време и пак се бъгва... Реших, че нямам нерви да се занимавам пак със сервизи и го разкарах. Мисля си, че всичко идва от скапан софтуер. Обицата ми е на ухото и повече никога кат! Иначе е здрав, две-три сериозни падания претърпя и се размина само с жулнато тук-там...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...