TiL Публикувано 31 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Вчера изпратих телефона към Булграм с искане за замяна с нов макар, че съм го купил на 22.12.2016г. Мисля да им звънна след час-два, да ги питам дали са го получили и какво мислят да го правят. Ако мислят да го отварят ще искам писмен отговор а отказ за замяна, та да мога да го препратя към КЗП. Мисля, че е редно да ми го заменят след като са ми го продали дефектен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 31 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Чух се с Булграм, телефона още го нямало в системата им. Питах ги каква им е практиката и ми казаха, че след като е минало месец се отварят и ремонтират. Казах че държа да ми се обадят ако нещата стигнат до отваряне и че ще изисквам писмен отказ за замяна за да подам жалба в КЗП. Щом чу за комисията девойката си глътна езика. Питах я дали ако отворят телефона за ремонт ще му се запази водоусройчивостта... каза, че попринцип имали машина и досега нямали рекламации. Хич не ми се нрави да разглобяват боклука за 1300лв да е под въпрос дали няма да има следи от отваряне и дали ще преживее следващата баня... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 31 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Междувременно си писах и с кат...казах им кви са ми ядовете, казах им, че искам ново безпроблемно устройство, казах им, че ще си търся правата ако не ми се смени устройството... поискаха ми документ удостоверяващ покупката и протокола към сервиза. Пратих им документите макар, че са на български и да се спасяват. Има вероятност нещата да са софтуерни, поне такива мнения засичам, оказа се, че и Спас е с ъпдейта от 5 август. Интересно ми е защо не идва следващия ъпдейт за да видим дали ще има подобрение. Ще допълвам ако има нещо ново. Да си бях взел самсунг или айфон деа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 2 hours ago, TiL said: ... Да си бях взел самсунг или айфон деа... TiL, въпрос на късмет е ..... в офиса от 6 броя 6Plus три се оказаха с дефектна камера (изобщо не фокусираше). Подмениха ни ги без проблем, но неприятното чувство остава (особено, ако се налага да правиш допълнителни разходи). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 3 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 Три дена не могат ми кажат дали са ми получили телефона... Днес ми се обадиха и ми казаха, че не могат да диагностицират телефона без да от разглобят(казах им първо да проверят дали не е от шибания ъпдейт)... Били оторизиран сервиз и нямало да има следи от отваряне и щял да си е водоустойчив... дано е така, че и тях ще погна. Тия дни ще очаквам включване, па дано се забавят повече от месец... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 6 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 На 1/22/2017 at 18:53, more написа: Не знам дали, защото се озъбих на янките или защото проблема е бил хардуерен, но днес звъннах в булграм и от там ми казаха, че утре ще ми пуснат нов телефон. Има вариант да пратят документ за замяна в Технополис и ще имам избор дали да е кат или някакъв друг на същата цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 6 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 Последно HW ли е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 6 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 Не знам, не питах... обаче ако ми предложат да избирам кат или друг телефон доста ще се замисля дали да взема кат-а... http://androidforums.com/devices/cat-s60.1270/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kvm_88 Публикувано 6 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 Махай я тая тояга бе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 11 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Подмениха ми го с нов. На гаранцията са вписали само новия имеи и нищо друго, не пише защо е сменен. Сегашния е с ъпдейт от 1 ноември 2016г. Прави ми впечатление, че сегашния е с по-различни гумички на капачето за усб и сос бутона, сега са прозрачни, а преди бяха черни... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GAD71 Публикувано 20 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 Би ли споделил новият телефон как се държи?Има ли някаква разлика или проблемите си остават? Бях се засилил да взимам този модел и точно тази тема ме накара да изчакам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 21 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Проблема с камерата го няма. Струва ми се че грее малко повече от първия. Засега не съм засякъл птоблем. Вчера и днес ходих малко на лек оффроуд и целия телефон беше в кал, последва киснене в буркан за 1-2 и след това с душ слушалката... никви ядове. Лятоска мисля да гоня акулите в гръцкото море, па дано не се удави там За мен е проблем липсата на аксесоари(кейсове най-вече), липсата на софтуерна поддръжка... чета по чуждите форуми, че има ъпдейт, но при мен пак не идва, на фокусник явно трябва да ср правя. Ако сега си избирах телефон щях да заложа на актив серията на самсунг. Реално получаваш всичко онова което липсва при кат-а поне за сега. Кой е по-здрав... сигурен съм, че ако ги пуснеш от 2 метра височина на твърда настилка и двата ще са леш. Ако ти трябва истински здрав телефон се лишаваш от смарта(или силния хардуер) и си вземаш нещо на sonim. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GAD71 Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Благодаря за отговора.Сега съм със sonim и му търся смарт заместник.Явно кат-а ще отпадне като вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 24 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Cat-a e може би по-грубия и малко по-здрав вариант след сонима... Самсунга пък ще има много по-добра софтуерна подръжка и аксесоари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 19 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 И края на сагата при мен... Новия телефон след около два месеца работа отново се бъгна... Започна да вади сенки по екрана като пусна камерата, променя цветовете на дисплея според околната светлина, батерията започна да пада бързо... след хард ресет се оправя за известно време и пак се бъгва... Реших, че нямам нерви да се занимавам пак със сервизи и го разкарах. Мисля си, че всичко идва от скапан софтуер. Обицата ми е на ухото и повече никога кат! Иначе е здрав, две-три сериозни падания претърпя и се размина само с жулнато тук-там... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване