sirhot Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Видях че го имам на колата но на място дори половин час запалена не загрява и не духа топло?! Sent from my x600 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Кое от двете е? Ако е горното провери подгревните свещи,и ако работят виж релето което отговаря за тяхната работа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirhot Публикувано 23 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 а кое реле отговаря за тях ? и въобще има ли ефект за горното става въпрос? Sent from my x600 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Преди време се бях интересувал за тия подгревни свещи. Оказа се, че работят само когато тези условия са изпълнени + оборотите да са над 1500. При мен са забелязва когато оставя колата да поработи малко на празни обороти и я форсирам при преминаване на 1500 оборота се чува включването на релето, при падане на оборотите изключва. Предполагам, че се включват в движение, за да няма ефекта на тресене от голямата консумация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirhot Публикувано 23 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Днес четох някъде че уж се включвали от +5 градуса на обороти и като се форсира на 2500 оборота преди да стигне 50 градуса се изключвали.... аз не чувам да се включва реле ,но след като потегля първия път като сменям от 2ра на 3та се чува сякаш антифриз или гориво прошъшква и след това не се чува ...тия дни ще проверя свещите но не знам кое реле отговаря за тях.... Sent from my x600 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Това е схема за преди фейслифта. Това е схема за фейслифта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirhot Публикувано 25 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2017 мерси колега Sent from my x600 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirhot Публикувано 25 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2017 значи колеги днес измерих свещите едната работеше другите 2 не.Купих 3 нови свещи днес при -3,5 градуса външна температура след 5тата минута на място запалена почна да духа топло, след 10тата минута потеглих и градско каране нормално без надвишаване на 2000 оборота след 3 км си направи 90градуса вътре стана жега чак не ми се слизаше голям кеф.Благодаря на отзовалите се Sent from my x600 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 28 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2017 Това с повишаване на оборотите е за самите подгревни свещи. Те продължават да греят няколко минути, но се изключват над 2500 об., паднат ли под пак се включват. Допълнителния подгрев на антифриза не се влияе от оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване