Naidden Report post Posted January 28, 2017 Здравейте колеги. Харесал съм си едно ауди 80 б4 2.8 v6 174hp и искам да разбера повечко за тази кола, но най–вече за този мотор. Знам че е доста рядък или поне до сега не бях срещал такъв. Искам да знам дали много трудно се намират части за мотора, трудна ли е поддръжката и дали има някакви разлики в окачването или си е като на всяка друга б4ка. Всичко по колата е заводско. Също ако някой е карал такова ще ми е от полза да сподели лични впечатления. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sklepi Report post Posted January 28, 2017 (edited) За двигателя нищо немога да кажа, но съм сигурен че се намират части. Иначе би трябвало да е малко по-различна от останалите Б4 - носачите трябва да са чугунени (отливани), ако някой не ги е сменил с обикновени. По-големи са им втулките от на обикновените. Спирачките трябва да са двубутални (Гирлинг 60) малко по-скъпи са им накладките ~50-60 лв. Фаровете трябва да са "цели" и да няма мигач в тях (там където е мигача на обикновенните Б4 при теб трябва да е габарит), мигача е свален в бронята. Мисля, че трябва да има и разпънка между бомбетата. Това са по-особените неща всичко друго си е като на нормална Б4. Едит: куатро ли е? Edited January 28, 2017 by Sklepi Quote Share this post Link to post Share on other sites
niki_90 Report post Posted January 28, 2017 Здравей! разликите с други б4-ки не са големи особено както ти каза колегата носачите са по яки(различни са) но са си обикновенни не чугунени мотора е същия като моя само че аз сам 2.6 същия 6-так с по-малко клапани. Страхотен мотор относно издръжливост, но компромис относно поддръжка и обслужване не се прави с него няма да ти кажа че нищо няма да ти гори ще те излъжа ако го направя . много спокойна и равномерна работа на мотора при изправни бобини, кабели, свещи и тн. не е мех. инжекцион това означава че по-лесно се газифицира не , че мех. не но си иска повечко разбиране иначе ще си много доволен на това купе с този мотор. части намират се има бол, но не виждам ако е добър мотора какво ще му търсиш освен ако не го изсипеш.обслужване според зависи частите около 400-500 лв и газ Този мотор не е за състезания не очаквай супер ускорения, но, на магистралата изпреварва с двеста без да се замисли което дори за по-нови коли е трудна задача набира при всякаква скорост но не се изстрелва кат ракета вземай не се чуди ако е добра колата Quote Share this post Link to post Share on other sites
Naidden Report post Posted January 28, 2017 Благодарско колеги . Точно тези неща ме интересуваха. Само още нещо се сетих, двигателя си бачка равномерно обаче ми се сториха нисички оборотите на празен ход. Някъде около 700-750 съдейки по оборотомера, нормално ли е за този мотор или трябва леко да се вдигнат? Иначе в момента карам б3 1.8 карбуратор сф мотора. Предполагам разликата е доста голяма от към вървеж и не чак толко от към разход. б3ката сега зимата си удря 11-12 бензин, а тази доколкото разбрах е малко повече (около 13 макс 14) при нормално каране. На бензин става дума. За колегата който ме попита дали е куатро - не е. Quote Share this post Link to post Share on other sites
koko60 Report post Posted January 28, 2017 Понеже стана въпрос за носачите. На този мотор са ковани. Не са чугунени, от чугун не се правят носачи. Доста по-здрави са и втулките са им с по-голям диаметър. Взаимозаменяеми са с обикновените. От една година и аз съм с такива. Quote Share this post Link to post Share on other sites
niki_90 Report post Posted January 28, 2017 За оборотите да точно толкова трябва да си поддържа моята ги държи по към 800 но съм сменял стъпково и от това което съм сложил имам забележки за разхода зимно време при минус 15 с добро подгряване (поне7-8)мин под 15 не очаквай след загрял мотор може и 13 да гори ама тук в севлиево не и в софия примерно Quote Share this post Link to post Share on other sites
genttogsg Report post Posted January 29, 2017 Понеже стана въпрос за носачите. На този мотор са ковани. Не са чугунени, от чугун не се правят носачи. Доста по-здрави са и втулките са им с по-голям диаметър. Взаимозаменяеми са с обикновените. От една година и аз съм с такива. Извинявам се за спама. Ники,може ли да напишеш парт номера на кованите носачи и при кои модификации се срещат,че се замислих ...? Изпратено от моят Nexus 5 с помощта на Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
caro Report post Posted January 29, 2017 893 407 158 H 893 407 157 H Не знам кой е ляв и кой десен. Audi S2\RS2 са с такива носачи. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sklepi Report post Posted January 29, 2017 (edited) Носачите можеш да ги намериш при Б3 - 7А (2.3 20V) както и при всички Б4, кабрио, купе, над 150 к.с. т.е. 2.8 вкл. S2, RS2. Номерата трябва да са 893 407 147 D и 893 407 148 D - това от един онлайн каталог който ползвам го извадих и е валидно за RS2. Не ми се занимава да вдигам на крик и да лягам отдолу да видя какво пише на моите. Нови са колкото цяла Б4 Пише че са "forged" , но на мен на пипане ми се струва отливка Аз и нищо неразбирам от металообработка Ето и братушките какво казват по въпроса: https://www.drive2.ru/l/8668207/ Edited January 29, 2017 by Sklepi Quote Share this post Link to post Share on other sites
genttogsg Report post Posted January 29, 2017 Мерсаж! Изпратено от моят Nexus 5 с помощта на Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Georgiiii Report post Posted January 29, 2017 Колега до сега съм имал 5 такива 12 клапанови v6 двигателя. Ако мотора няма някакъв сериозен проблем то с най - обикновена подръжка ще кара много време. За разхода на гориво не знам дали е оправдан но пък за чувството че караш топ оф дъ лайн си заслужава Наистина носачите са тези кованите. На 2.6 двигателя който е почти същия няма такива носачи. Както и двубуталните спирачки също са само на 2.8 а не на 2.6 Не знам защо са ощетили 2.6 като той почти същия перформънс има. Мотора тече масло понякога. От капаците на главите отзад много често при кръглото уплътнение. Също така и от иплътненията на коляновия вал отпред и отзад. Части има със сигурност но при смяна на водна помпа с ремък да речем се изисква един спец инструмент така че ако ще сменяш да знаеш да търсиш такъв сервиз. И без тоя инструмент също може да се смени но не е много сигурно дали ще го уцелят. Но работи много равномерно и е приятен за слушане ако всичко е наред. Трудно а и безползно се модифицира но и а 2 -3 малки неща които могат да се направят лесно. Побира 11 литра антифриз ...учудващо много. На старото ауди а8 с 8 цил мотор побираше 8. Съединителя и ск кутия също са малко по различни от на нормална б4ка. Фаровете може и да не са цели. Има един колега с такава комби б4ка с фаросе с мигачи отстрани. Успех Sent from my LG-K550 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites