Jump to content

Поставяне на валове от 1.8 на 1.8t.


Recommended Posts

Здравейте колеги. Собственик съм на Audi A4 1.8t quattro AEB. Четох из интернет за поставянето на валове от 1.8(ADR моторът) на 1.8t, но не смятам че имам нужните познания за извършването на тази манипулация. Та ако има някой колега който го е правил и би го направил срещу съответното заплащане, да ми пише на ЛС. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефекта от смяна на валовете при сток турбина е никакъв. К03-ката около 5000 оборота е приключила курса и в тоя ред на мисли, защо са ви атмосферните валове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

@James от такива валове има смисъл за коне около и над 400(грубо казано с турбини от GT30/GTX30 серията на Garrett/аналози на споменатите от други марки и нагоре). И пак има много условности, защото не можеш просто да сложиш голямо турбо и такива валове и да въртиш 8000+ оборота... трябва си и направена глава за много обороти или поне стоманени/inconel изпускателни клапани, за да не се търси след това цял мотор. Стоковите клапани след 7500 оборота(даже и толкова са им много) си е хазарт да се карат и е само въпрос на време да се скъса някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...