Jump to content

Проблем с налягането на Ауди А4 Б6 1.8Тavj


to6encet0

Recommended Posts

Здравейте, въпросната кола е на приятел, а проблемът е, че налягане от турбото няма. Гледахме я на ваг ком до сега и тъкмо когато колата тръгне да ускорява, налягането изчезва. Следихме го на 115-ти канал и най- много стига до 1700мб. това на 3000 оборота. Откачихме буксата на Н75 за проба и стигаше до 1300мб. Грешки записани няма, а колата неоткъсва. Ще бъдем благодарни ако някой даде някакви насоки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледайте за пропуск на въздух между турбината и дросела, много е вероятно да в сцепен маркуча примерно и като надуе повечко да изпуска налягането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се предварително ,че ползвам темата .
Колеги, можете ли да ми прочетете грешките и възможните причини за появяването им ?
Благодаря
20170224_114812_min.jpg20170224_114932_min.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже, на кой канал се гледа исканото от компа налягане и полученото от турбото? Ние ги гледахме на 115-ти канал, но като се позамислихме, тези 1300 милибара са доста голямо налягане (1бар=1000мб) а колата никак не върви за такова голямо налягане, плюс че се води сток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е абсолютното налягане /атмосферно- около 930-970 мбар+бууст- около 0,3-0,4 Бара/

Преди 2 часа, to6encet0 написа:

1300 милибара са доста голямо налягане (1бар=1000мб)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според Label файла за този мотор на тези канали:

111,0,Charge Pressure Control
111,1,Adaptation,RPM Range 1,Range: 0.0...100.0 %
111,2,Adaptation,RPM Range 2,Range: 0.0...100.0 %
111,3,Adaptation,RPM Range 3,Range: 0.0...100.0 %
111,4,Adaptation,RPM Range 4,Range: 0.0...100.0 %
;
113,0,Load Registration (Load/Full Throttle Enrichment)
113,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM
113,2,Engine Load,,Range: 0.0...100.0 %
113,3,Throttle Valve Angle,,Range: 0.0...100.0 %
113,4,Athmospheric,Pressure,Range: 500.0...1200.0 mbar\nSpecification (Error): ~1020.0 mbar
;
114,0,Charge Pressure Control
114,1,Engine Load,(specified)
114,2,Engine Load,(spec. corrected)
114,3,Engine Load,(actual Value)
114,4,Boost Pressure,Control (N75),Range: 0.0...100.0 %
;
115,0,Charge Pressure Control
115,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM
115,2,Engine Load,,Range: 0.0...100.0 %
115,3,Boost Pressure,(specified),Range: 100.0...3000.0 mbar\nSpecification (Load): 1500.0...1600.0 mbar
115,4,Boost Pressure,(actual),Range: 100.0...3000.0 mbar\nSpecification (Load): 1500.0...1600.0 mbar
;
116,0,Charge Pressure Control
116,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM
116,2,Correction Factor,Fuel
116,3,Correction Factor,Coolant Temp.
116,4,Intake Air Temp.,Correction Factor
;
117,0,Charge Pressure Control
117,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM
117,2,Accel. Pedal Pos.,Sensor 1 (G79),Range: 0.0...100.0 %
117,3,Throttle Valve,Sensor 1 (G187),Range: 0.0...100.0 %\nSpecification: 3.0...93.0 %
117,4,Boost Pressure,(specified),Range: 100.0...3000.0 mbar\nSpecification (Load): 1500.0...1600.0 mbar
;
118,0,Charge Pressure Control
118,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM
118,2,Intake Air,Temperature (G42),Range: -40.5...+135.0 °C\nSpecification (Warm): < +80.0 °C (max. +115.0 °C)
118,3,Boost Pressure,Control (N75),Range: 0.0...100.0 %
118,4,Boost Pressure,(actual),Range: 100.0...3000.0 mbar\nSpecification (Load): 1500.0...1600.0 mbar
;
119,0,Charge Pressure Control
119,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM
119,2,Boost Pressure,Control Adapt.,Range: -25.0...+25.0 %\nSpecification: -XX.0...+XX.0 %
119,3,Boost Pressure,Control (N75),Range: 0.0...100.0 %
119,4,Boost Pressure,(actual),Range: 100.0...3000.0 mbar\nSpecification (Load): 1500.0...1600.0 mbar
;

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Малко развитие имале, сменихме всички вакуум маркучи и блоу оффа, оказа се че си е заминал. Сега колата тръгва много добре, налягане прави около 0.6 бара, но нод 3500об. вече е паднало на 0.4 и почва да върви като астматик. Грешки няма записани, някой нещо да посъветва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...