to6encet0 Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Здравейте, въпросната кола е на приятел, а проблемът е, че налягане от турбото няма. Гледахме я на ваг ком до сега и тъкмо когато колата тръгне да ускорява, налягането изчезва. Следихме го на 115-ти канал и най- много стига до 1700мб. това на 3000 оборота. Откачихме буксата на Н75 за проба и стигаше до 1300мб. Грешки записани няма, а колата неоткъсва. Ще бъдем благодарни ако някой даде някакви насоки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Огледайте за пропуск на въздух между турбината и дросела, много е вероятно да в сцепен маркуча примерно и като надуе повечко да изпуска налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Извинявам се предварително ,че ползвам темата . Колеги, можете ли да ми прочетете грешките и възможните причини за появяването им ? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 27 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 Някой може ли да каже, на кой канал се гледа исканото от компа налягане и полученото от турбото? Ние ги гледахме на 115-ти канал, но като се позамислихме, тези 1300 милибара са доста голямо налягане (1бар=1000мб) а колата никак не върви за такова голямо налягане, плюс че се води сток. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 27 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 Това е абсолютното налягане /атмосферно- около 930-970 мбар+бууст- около 0,3-0,4 Бара/ Преди 2 часа, to6encet0 написа: 1300 милибара са доста голямо налягане (1бар=1000мб) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 27 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 Ахааа, ясно, значи остава да търсим кое кара турбото да разтоварва или от къде бяга бууста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 27 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 Според Label файла за този мотор на тези канали: 111,0,Charge Pressure Control 111,1,Adaptation,RPM Range 1,Range: 0.0...100.0 % 111,2,Adaptation,RPM Range 2,Range: 0.0...100.0 % 111,3,Adaptation,RPM Range 3,Range: 0.0...100.0 % 111,4,Adaptation,RPM Range 4,Range: 0.0...100.0 % ; 113,0,Load Registration (Load/Full Throttle Enrichment) 113,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM 113,2,Engine Load,,Range: 0.0...100.0 % 113,3,Throttle Valve Angle,,Range: 0.0...100.0 % 113,4,Athmospheric,Pressure,Range: 500.0...1200.0 mbar\nSpecification (Error): ~1020.0 mbar ; 114,0,Charge Pressure Control 114,1,Engine Load,(specified) 114,2,Engine Load,(spec. corrected) 114,3,Engine Load,(actual Value) 114,4,Boost Pressure,Control (N75),Range: 0.0...100.0 % ; 115,0,Charge Pressure Control 115,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM 115,2,Engine Load,,Range: 0.0...100.0 % 115,3,Boost Pressure,(specified),Range: 100.0...3000.0 mbar\nSpecification (Load): 1500.0...1600.0 mbar 115,4,Boost Pressure,(actual),Range: 100.0...3000.0 mbar\nSpecification (Load): 1500.0...1600.0 mbar ; 116,0,Charge Pressure Control 116,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM 116,2,Correction Factor,Fuel 116,3,Correction Factor,Coolant Temp. 116,4,Intake Air Temp.,Correction Factor ; 117,0,Charge Pressure Control 117,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM 117,2,Accel. Pedal Pos.,Sensor 1 (G79),Range: 0.0...100.0 % 117,3,Throttle Valve,Sensor 1 (G187),Range: 0.0...100.0 %\nSpecification: 3.0...93.0 % 117,4,Boost Pressure,(specified),Range: 100.0...3000.0 mbar\nSpecification (Load): 1500.0...1600.0 mbar ; 118,0,Charge Pressure Control 118,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM 118,2,Intake Air,Temperature (G42),Range: -40.5...+135.0 °C\nSpecification (Warm): < +80.0 °C (max. +115.0 °C) 118,3,Boost Pressure,Control (N75),Range: 0.0...100.0 % 118,4,Boost Pressure,(actual),Range: 100.0...3000.0 mbar\nSpecification (Load): 1500.0...1600.0 mbar ; 119,0,Charge Pressure Control 119,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM 119,2,Boost Pressure,Control Adapt.,Range: -25.0...+25.0 %\nSpecification: -XX.0...+XX.0 % 119,3,Boost Pressure,Control (N75),Range: 0.0...100.0 % 119,4,Boost Pressure,(actual),Range: 100.0...3000.0 mbar\nSpecification (Load): 1500.0...1600.0 mbar ; Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 19 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2017 Малко развитие имале, сменихме всички вакуум маркучи и блоу оффа, оказа се че си е заминал. Сега колата тръгва много добре, налягане прави около 0.6 бара, но нод 3500об. вече е паднало на 0.4 и почва да върви като астматик. Грешки няма записани, някой нещо да посъветва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване