Sashop4o Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Здравейте , от скоро съм собственик на а3 и реших да слагам лед крушки на плафона , обаче при затварянето на плафона се счупи едно краче , отворих да видя кое и да махна парченцето за да не трака но при повторното му затваряне се счупи и второто , залепих го , но пак се счупи , твърде е опечен плафона ли или аз толкова не мога да го затворя , сменял съм доста плафони и такова нещо не ми се е случвало. Моля ако някой знае как да го затворя без да се счупи да каже , защото мисля да си купя от морга , но не искам и него да счупя . Още нещо понеже ми казаха че също кофти се отварят на номерата , може ли да ми кажете колко мм е дълга лампата , поне да знам и с 1 отваряне да мине там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpl0d Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 За да свалиш плафона първо махаш стъклото и отдолу има 1 или два винта. А самото стъкло май само с плоска отверка излизаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Аз не разбрах за кой плафон пишеш, предполагам че става на въпрос за централния в купето. А и не съм сигурен дали са еднакви при фейс и преди фейс. Най добре дай снимка. За номерата зависи колко високо ти е монтирана подложката, но аз така и не съм успял до сега да ги отворя без да сваля номера. А крушките са си стандартни 36 мм C5W. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashop4o Публикувано 24 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Да става въпрос за предния центрантрален плафон преди фейса 98 г , самото стъкло как се слага ,няма за какво да сменям корпуса иначе махането на капачето не е проблем , проблем е слагането . А до колкото задните на номерата да знам какви крушки са иначе не минавало без чупене на щипки така ми казаха и все пак мерси за бързите отговори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Отзад, ако са ти запушили плафоните с номера, можеш и лт вътре да ги свалиш. Лайсната се държи на 4 болта които пък държат моторчето и механизма за заключване Развиваш ги и смело издърпваш лайсната да увисне на кабелите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 25 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2017 Така и така и аз съм свалил плафоните и само трябва да монтирам крушките над номера, но съм решил и в багажника да ги сменя с лед. Някой да знае какъв размер са там и как се разглобяват? В жабата крушката съвпада ли с тези на номера и багажника по размер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 25 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2017 Преди 10 часа, Sashop4o написа: А до колкото задните на номерата да знам какви крушки са иначе не минавало без чупене на щипки така ми казаха Може да счупиш щипките на кората (7 - 8 на брои) ако решиш да сваляш отвътре както ти е написал Punkstyle2. Повече работа е и не си заслужава. Аз един път съм я свалял понеже сменях моторчето на задната чистачка и лед крушки на третия стоп. преди 58 минути, Punkstyle2 написа: В жабата крушката съвпада ли с тези на номера и багажника по размер? да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashop4o Публикувано 25 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2017 Ясно, ако са ми запушили на номера , от вътре ще ги сменя и аз понеже трябва да отварям кората и за пръскачката и за бравата на багажника да я смажя Вече я отварях и там става лесно . А под пепелника каква е , т10 ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 25 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2017 Evg_eni до някъде си прав, но моята кора за 3-4ти път я свалям и не съм чупил никога щипки. Трябва просто по внимателно и става И чак повече работа да е. Четири болта и не е нужно да сваляш машинките Така и така се заговорихме за тия крушки, кажете от къде е най-добре да ги купя? Под пеплника е незнайна за мен и аз мислех да я сменям, но се отказах, а за пръскачката съм обеден че работа в тази кора нямаш за да я оправиш. Ако решиш ми пиши едно лс да ти пратя подробната тема за тези пръскалки. Няма ли някой схема на всички крушки коя каква трябва да е, че не намирам :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 25 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2017 Отзад на номерата е най-лесно, като махнеш кората отвътре и има 4 болта, които държат външната лайсна с ключалката. По принцип може и без цялата тази хамалогия, но при мен беше зле положението от натрупаните години и до самите плафони имаше ток, но вътре в тях беше адски много окислението и не светеха крушките. Аз сложих лед крушки 3.8мм или 4мм бяха не помня със сигурност. Но и двата размера ще паснат. Ето такива сложих аз и светят доста добре: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 25 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2017 Преди 6 часа, Sashop4o написа: А под пепелника каква е , т10 ли ? Под пепелника е една лента с няколко диоди. А за номерата съм най доволен от тези. Преди това бях с такива от горният пост, но радиаторчето на крушката е проблем и ако не е завъртяна леко настрани късото е факт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Amvo Публикувано 25 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2017 А за двата странични на предния (централен) плафон какви предлагате? Останалите (в багажника и тези на номера) ги смених с тези от тоя комплект, 6 месеца откакто съм ги сложил, да чукна на дърво, нямам проблеми с тях. Светят много добре. Само тези отстрани на централния плафон, изглежда са им разменени плюса и минуса, и като ги сложа на мястото на старите не светват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 25 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2017 Те на задният са същите. Нямам идея за там понеже трябва да е нещо което да свети странично за да е ефективно. Нещо такова предполагам ама не знам дали ще се събере. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 (Редактирано) И все пак светлината на тези малките се води светлина за четене. Аз лично съм на мнение, че оригиналната светлина си е супер за целта с която е сложена. Евгениии , я кажи къде е тази лента под пепелника, че аз свалях декоративната пластмаса и пепелника, но така и не разбрах на кой елемент е закачено осветлението за там. А вътре в пепелника беше една малка матирана крушка, но не разбрах как да я извадя и реших да я оставя така, че да не я пръсна П.П. А някой да даде идея къде в София може да отида на място и да си ги купя тия всичките крушки, че не ми се чака ибей или алиекспрес? П.П. А за стоповете някой да е обмислял пълна подмяна с лед? Редактирано 26 Февруари 2017 от Punkstyle2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Amvo Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Може, обаче като сложих LED плочката на централния и много грозно ми стоят страничните с оригиналната им лампа. Не се мешат добре една с друга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Е ясно ми беше защо искаш смяната Аз лично вътре освен в жабата не бих сменял светлината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Преди 2 часа, Punkstyle2 написа: Евгениии , я кажи къде е тази лента под пепелника, че аз свалях декоративната пластмаса и пепелника, но така и не разбрах на кой елемент е закачено осветлението за там Точно на дъното на пепелника, наскоро го свалях понеже осветлението в пепелника не ми работеше но не съм правил снимки. Преди 2 часа, Punkstyle2 написа: П.П. А за стоповете някой да е обмислял пълна подмяна с лед? Мислил съм, но още не съм стигнал до там За мигачите няма как, на светлините за заден ход слагах но не ми хареса, просто светлината е слаба. Габаритите и стоповете искам да ги сменя с лед крушка с две светлини понеже така ми оранжавеят. Червеното не е наситено както на третия стоп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashop4o Публикувано 26 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 И аз също обмислям след време за стоповете ,но не им е реда сега , а и искам нещо което да свети доста все пак е стоп . А след седмица обмислям да сложа осветление в краката слабо колкото за гяволък и също така да направя дневните светлини коитж са на мястото за халогени да светват с плафоните т.е./изпрати че до вкъщи и посрещни ме от вкъщи /, но все ощи не съм го измислил как точно да вържа всичко това за комфорта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Я вижте на тази снимка, задните светлини са с LED крушка и според мен е много добре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashop4o Публикувано 26 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Да наистина и много добре задните светлини , а самите стопове ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Как го прецени това на дневна светлина? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashop4o Публикувано 27 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 Колеги днес смених всички основни крушкш с лед /купе плафони, жабка, багажник и ми остана за утре номера/ много добре се получи и добри светят останаха ми малки и маловажни , на пепелника едната , другата си е лед заводско /ако някой ще го сваля да пише ако има въпроси/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 27 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 Да ви питам, тези LED светлини на плафоните не ви ли дразнят очите? Преди време се качвах в една Астра купе и светлината на плафона ми вадеше очите, толкова силно светеше, че не можеш да си държиш очите отворени. Всичките светлини ли са толкова силни или има някакви по-слабо светещи? Стоя и си мисля, колко грозно ще изглежда плафон с бяла светлина в черния платнен салон на А3/4. Жълтото сякаш е по-добра идея. Такива светлини (бели) ми харесаха до някъде в бежов кожен салон на Б6-цата на един приятел. Един вид, ярък цвят за светъл салон и по-приглушен за тъмните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Ти на светнат плафон ли караш ? o.O Аз лично съм с кожен салон и все пак предпочитам жълтеникавата светлина за плафоните и навсякъде където е нужна ярка такава, лед ! Например в багажника, над номера, в жабата, и в пепелника/ците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Вечерно време, представи си, защото не си държа телефони, ключове и т.н. по джобовете като извадя ключа от патрона и светнат плафоните в купето, си събирам нещата, понякога ми се е налагало докато карам да светна от единичните светлини, ако спътника ми е изпуснал нещо, а понякога докато чакам да взема някого, си ги светвам да чопля нещо. Просто се чудя не е ли неудобна ярката светлина за плафоните в купето. Ясно е, че в багажника няма да представлява проблем, заради разположението на плафоните. За номера е чиста гъзарщина и никой не може да ме убеди в обратното. Аз съм си с оригиналните крушки на плафоните и светлината е повече от достатъчна, за да се вижда добре номера. Пак питам - има ли по-слаби крушки, които е удачно да се ползват за централния плафон, за да не вади очите всеки път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване