dobref Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 При рязко вдигане на обороти на пета с газ до края, турбото изключва.. след като изгасих и пак запалих опитах плавно да ускоря тоест по-бавно и не спира. После пак направих опит и дадох газ до края на пета и като вдигне малко над 2500 турбото спира. Някой знае ли от какво може да се дължи това.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 А мотора е? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 ASZ,131 кон.Май иска ревизия геометрията на турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi.popovo Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Почисти датчика на интеркулера и паг ГАС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobref Публикувано 27 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 това ли е датчика на интеркулера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 27 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 Най-вероятно колата пренадува я от зацапана геометрия, я от нещо друго и за това влиза в авариен режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi.popovo Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 На 27.02.2017 г. at 12:37, dobref написа: това ли е датчика на интеркулера? Моя датчик е върху самиуя интеркулер за да го стигна свалям казанчето за почиствашата течност,но изглежда същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 (Редактирано) На 99.9% НЕ е от датчика.Провери дали се движи лоста на геометрията. Редактирано 5 Март 2017 от vlado_tonev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobref Публикувано 5 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 Не съм сигурен дали е точно това, ако е то - се движи нормално, без проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 Това ти е ЕГР клапана. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 Това е клапата за гасене.Лоста е на самото турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobref Публикувано 5 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 Сега както виждам разбираш, ако ми кажеш и кое точно трябва да погледна, ще си супер! Къде по точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 Има същото лостче(актуатор) само,че малко по-голямо на турбината.Тя е в задната част на мотора.С ръка се движи по-трудно отколкото актуатора на клапана за меко гасене на мотора(това,което си показал на снимката).Лоста на турбината трябва да се движи плавно от край до край като го натискаш с ръка. Когато намериш къде е въпросното лостче на турбото,вземи едно огледалце и си го намести така,че да можеш да виждаш лоста без да се навираш зад мотора.Някой да запали мотора,а ти гледаш какво се случва с лостчето.Когато мотора запали лостчето трябва да се изтегли до край без да насича хода си.Когато се загаси мотора лоста трябва да се върне обратно в изходна позиция.Ако са така нещата означава,че геометрията се движи нормално.Това при условие,че няма спукани вакууми и клапан N75 работи коректно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobref Публикувано 5 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 Благодаря много за изчерпателния отоговор колега! Ще направя тази проверка при първа възможност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 Колегата ти е обяснил как да провериш лостчето,а аз ще го допълня с видео,за да добиеш представа как изглеждат нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване