Gori_maslo Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 Здравейте колеги, Собственик съм на въпросното ауди. Карам го от 4 години. След като го купих и смених маслото нямаше проблеми до втората смяна на масло. Започна да харчни много. От смяна до смяна доливам по над 4 литра. Смених гумички на клапани, проблема е същия. Свещите не са омаслени, компресията на цилиндрите е добра и еднаква на всичките (забравих колко точно беше но ми казаха, че е добра). Колата няма течове и все пак гори много масло. Навсякъде казват "сегмени", но след като има добра компресия в цилиндрите нещо ме навежда на мисълта, че не е там проблема, (или може би искам да пробвам всичко преди да се бръкна за ремонт който струва 1/2 ауди....). Автомобила е с газова уредба, в момента се кара с 10W40 наливно. Четох, че като спирам на моторна спирачка е възможно да вдига разхода на масло, но и за това не съм сигурен . Опитах се да намеря какво масло трябва да купя и там историята става различна. На едни места казват 10w40 полу-синтетика......5W40..... 5w30 пълна синтетика или "сипвай на стария двигател минерално и е най-добре". Сипах и Универсален модификатор 2 (правел чудеса) .... но ефект нямаше. Ще се радвам ако някой може да сподели малко повече информация и съвети с какво масло да карам колата, има ли значение стилът на каране (не съм състезател), или някакво предположение от какво може да го гори. След около 1000 километра ми предстои смяна на масло и искам да пробвам с по-качествено, ако проблема не се оправи сигурно отивам на ремонт на двигателя. Много ще се радвам да получа малко повече мнения от собственици на Ауди преди да се хвърля в скъпи ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 Преди 1 час, Gori_maslo написа: но след като има добра компресия в цилиндрите нещо ме навежда на мисълта, че не е там проблема Колега на буталото има 2 вида сегменти, тези от към горивната камера са компресационни, от към картера има маслосъбиращ/и. Възможно е точно тези последните да са загубили свойствата си и да ти гори масло заради тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gori_maslo Публикувано 5 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 Мерси колега. Не знаех, че има 2 вида сегменти. При смяна могат ли да се сменят само едните или се сменя всичко комплект? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 9 Март 2017 Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 Може да се сменят, но е неоправдано от където и да бъде погледнато. А може да обърнеш още внимание на главата, там има не само гумички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 9 Март 2017 Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 (Редактирано) Сложи масло от сигурен източник, което значи да не е от кауфланд примерно, има няколко колеги във форума, които предлагат масла, обърни се към тях да ти препоръчат. Друго не знам, щом не тече, казваш гумичките сменени, а 4л си е стабилен разход на масло, май не остава друго освен сегменти или гарнитура на главата? Пуши ли отзад като я настъпваш? Малко Офф: извинявам се за офтопика, ама чак сега забелязах ник-а на колегата пуснал темата Редактирано 9 Март 2017 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 Пробвай Кастрол Магнатек, имаше добри резултати при мен едно време, от сигурен дистрибутор. Разход на масло имаше само на магистралата с висока скорост. На практика спрях да доливам повече от литър за 10 000 км. Още повече, че ти се е появил разход на масло след смяна на маслото...... И какво очакваш от наливно масло, което даже не си казал каква марка е? Колкото до вискозитета - 5W-40 е най-добре, 10W-40 става също, 5W-50 също, но там е по-гъсто и ще се спъне леко тоя 1.6 Аз те съветвам да е Edge 0W-40 и ако имаш запекани сегменти ще ги поосвободи, понеже в това масло още слагат PAO. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Нещо оглеждано ли е отдолу - за течове на масло? При мен започна да губи по малко масло, после - все повече. Накрая издуха цялото за стотина километра. Оказа се датчика за маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Колега, какво стана с разхода на масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gori_maslo Публикувано 18 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2017 Здравейте, колеги. Извинявам се че пиша чак сега но няма особено развитие по моят въпрос. Чакам още малко да покаже на дисплея, че е време за смяна на масло и мисля да послушам колегата с масло Кастрол Магнатек 0w-40 (изглежда ми доста кардинално може и да проработи.) Защото малко се притеснявам да дам една торба пари за старото ауде за ремонт и накрая да се окаже че моето стопанисване просто не е било правилно.... . Ще прочета малко за датчика за масло, иначе колата не ми е направило впечатление да пуши когато я настъпя. Единствено когато я форсирам по светофарите на място, но това може да е от газовата.... . Тъжното е, че иначе автомобила е доста запазен за годините си 19 продадоха ми го за кола на 89 000 (хо хо хо) и само това масло ме ядосва. Благодаря за полезните съвети когато успея да се преборя с проблема със сигурност ще спомена в темата за информация на бъдещите собственици с подобни проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване