Jump to content

Табло с фис


Ocb1914

Recommended Posts

Здравейте ,знам че е писано много ,но искам кратко и точно да знам какво и откъде да си купя табло(километраж ) с ФИС каквото и да означава това и какво ще ми е нужно друго за да ми се показват разход на гориво и другите неща? Струват ли си парите защото моята а3 е стокова и нямам такива екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво трябва: Табло и лостче за чистачките

Какво точно: Каква ти е колата ..... дизел/бензин, година (много е важно дали е с малката или голямата решетка)

От къде: От където можеш

Инвестиция: Табло + лостче (за колкото ги спазариш), + 100 лева за обучаване на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Дизел 2.0 TDi 140коня 2003 с малка решетка,а тва с обучаването на таблото при някой майстор ли ? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсиш си дизелово табло от А3 с малката решетка (имат разлика в горивомерът на малката и голямата решетка). Търсиш се и лостче за чистачки, с управление на борд (тук не е задължително да е от А3 с малката решетка). После приготвяш едни стотина лева и отиваш да ти обучат таблото към колата. А, щях да забравя. Трябва да пуснеш и едно кабелче от 13-ти пин на таблото (за номерът на пина не съм сигурен, но съм го написал в темата за VCDS, можеш да свериш там) и да го вържеш на маса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Последен въпрос това табло трудно ли се сваля ,защото може и аз да се помъча да го сложа новото.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се елементарно (за 1-2 минути), но като го свалиш и сложиш новото, какво възнамеряваш да правиш?!? Без табло или с необучено ново табло, колата не пали!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ами не знам аз си мислех ,че слагам таблото новото и после вече ще се обучава.Значи трябва да се обучи отпреди и вече да се сложи

?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обучава се като се монтира на колата. Най-просто казано отиваш при човека който ще го обучава, махате старото табло, слагате новото и обучавате. Както е казал колегата bsdnikolov, колата няма да запали с новото табло ако не е обучено.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Досега бях в една автоморга обаче хората ми покасаха същия километраж като моя пак от 2004 година и казват че за да ти показва тези индикации трябва някаква инсталация ,а не е от самото табло,ако може разяснете ми защото не мога да разбера да търся ли километраж от а3ка ама от 2006година ли? Това е моето табло

 

14889006439182118785293.jpg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Ocb1914 написа:

и казват че за да ти показва тези индикации трябва някаква инсталация ,а не е от самото табло

Кажи им да си се занимават със старите кочини и да не умуват. Това да не им е А3 от 90-те години, че да се опъва и инсталация.... Всичко без кабелчето за индикацията течността на чистачките си го имаш в инсталацията. А нея ще спреш с един пин!!! Лостчето за чистачките също е Plug&Play, нищо не се доопроводява и кабели не се опъват. Само с VCDS се прекодира Steering wheel модулът!

 

преди 5 минути, Ocb1914 написа:

ако може разяснете ми защото не мога да разбера да търся ли километраж от а3ка ама от 2006година ли?

Можеш да си сложиш километраж от А3  2006-та, но тогава ще трябва да смениш и нафтовата помпа в резервоара. Или поподробно обяснено, при А3 с малката решетка, датчикът за горивото е двупроводен, докато при А3 с голямата решетка е с три кабела. Ако сложиш табло от 2006-та без да смениш и помпата в резервоара, стрелката ти за горивото няма да работи (ще работи де, но ще показва каквото си иска!!!)

 

 

преди 27 минути, Ocb1914 написа:

Това е моето табло

 

14889006439182118785293.jpg

Колега, надявам се че това не е снимка от твойта кола. Този волан е с двустепенен AirBAG, а колата ти е за едностепенен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На FIS-а изобщо не пречи, но в момента нямаш работещ шофьорски AirBAG!!! Не дай си боже ако нещо стане, да знаеш, че този AirBAG няма да се отвори!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

С две думи като отида да търся километраж какво точно да им обесня на хората защото самия аз се обърках , трябва ми километраж с  ФИС обаче за да не сменям нафтовата помпа да намеря километраж от 2004 година примерно ? аз си мислех че а3ките само от 2006 година имат тези индикации на таблото, и друго да попитам това лостче махам старото и слагам на негово място новото?И най - вече от моргите как да разбера дали не съм попаднал на съшия километраж като моя без ФИС те са си едни и същи.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Ocb1914 написа:

С две думи като отида да търся километраж какво точно да им обесня на хората защото самия аз се обърках , трябва ми километраж с  ФИС обаче за да не сменям нафтовата помпа да намеря километраж от 2004 година примерно ? аз си мислех че а3ките само от 2006 година имат тези индикации на таблото, и друго да попитам това лостче махам старото и слагам на негово място новото?И най - вече от моргите как да разбера дали не съм попаднал на съшия километраж като моя без ФИС те са си едни и същи.

FIS дисплей имат А3 още от далечната 1997-ма година. 

Та, за да не сменяш помпата в резервоара, търсиш си табло от А3 8Р с малката решетка. Като погледнеш таблото, лесно се вижда дали има FIS или не. Ако не си сигурен, винаги може да попиташ. Достатъчно е да кажеш табло с какъв VAG номер ти продават. Аз по номера ще ти кажа дали има FIS и дали става за теб (дали не е от А3 с голямата решетка). 

За лостчето. Да, махаш старото и слагаш новото. Останалото е прекодиране с компютър, за на се укаже на колата че си сменил лостчето. Но, не ти прупоръчвам сам да сменяш лостчето!!! За да го направиш, трябва да махнеш Steering wheel модулът. Той се намира под воланът. Ако не знаеш как, рискуваш да му счупиш щипките. Аз сменям лостчето за 15 минути, но човек който никога не го е правил, ще му отнеме поне 1 час и почти сигурно ще счупи щипките. После ще има едно мъдрене как да го вържеме със свински опашки .... Отделно, ако нямаш диагностичен кабел и познания как да прекодираш модулите с него, ще смениш лостчето и ще се чудиш защо не работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А3 8Р ги познавам като 5-те си пръста. Винаги питай. По-лесно е да ти кажа как се прави, отколкото после да го мъдриме как да се поправи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Ocb1914 написа:

Само към теб ще се обръщам ....

Тук има и доста други колеги, също с доста задълбочени познания. На мен силата ми е в електрониката (това включва кабели, модули и кодиране). Има колеги, които ще са ти доста по-полезни с механика и други неща.

 

преди 3 минути, Ocb1914 написа:

... ти с каква а3ка си?

A3 8PA Sportback, МГ2006, 2.0 TDI BKD engine, DSG скоростна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колега говорих с един майстор и ми каза ,че всичко ще направи обаче на самия ми ключ трябвало да сложи нещо иначе нямала да запали колата и ми иска 200 лв и отделно тия работи да си купя(километраж с големия борд и лостчето)как ти се струва ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абсурд.... това ми напомня на моите предишни "майстори"  които искаха 2 седмици колата да стои при тях за смяна на клеморед, а Пламен го смени за 20 минути, че и толкова няма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не трябва да ти се прави на ключа. Просто отиваш при човек, който знае какво прави и той ти прехвърля информацията на имобилайзера от старото табло на новото (за 15 минути става, срещу съответната сума). По ключовете на колата пищо не се пипа.

А за цената за табло и лостче, ти си преценяваш много ли е или малко.

 

 

преди 28 минути, kup0nq написа:

абсурд.... това ми напомня на моите предишни "майстори"  които искаха 2 седмици колата да стои при тях за смяна на клеморед, а Пламен го смени за 20 минути, че и толкова няма...

При това се мотах и си лафихме с теб през това време. Иначе мога и за 10 минути ;) .

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През същата тази процедура преминаха няколко колеги тук. Двама за които се сещам веднага са @Audi2027 и @georgiivanov. Нито един от двамата не е сменял ампулите в ключа. Просто се отива при точния човек и срещу съответната сума след 15 минути си тръгнеш с ново табло с FIS. Ти си намери точните неща (таблото и лостчето) и си приготви едни ~100 лева за активиране. Човекът в София който ще ти свърши работа за адаптирането на новото табло към колата е Станимир (телефонът му е 0888803427).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,аз михах през тази модификация и мога да кажа,че си заслужава всеки левB) Единствено трябва да търсиш фис табло от МГ преди 2006г,заради помпата в резервоара както вече каза Пламен,а лостче може и фейсово н.р и след това всичко е Plug&Play и кодиране ;) За да те ориентирам ценово горе долу съм дал: Лостче-30лв,Табло 100лв,прекодиране на табло-100лв :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...