Jump to content

Въздушното окачване се побърка след паднал акумулатор


I.Chimev

Recommended Posts

Здравейте,

не можах да намеря такава тема, затова да питам някой ако се е сблъсквал. 

След като 15 дни колата не беше мърдана, акумулатора беше паднал и отзад леко беше увиснало окачването (въздушно). Заредих акумулатора, но сега не ще да се вдигне отзад, и двете индикации за окачването светят (мисля че бяха зелена и оранжева). Тръгва да се вдига след гасене и палене и после пак пада и степените в менюто за окачване посивяват (стават неактивни). 

Принципно не съм имал проблеми с окачване, освен понякога когато съм паркирал на някакво много неравно място, леко е изпускало. Иначе е стояла по седмица без проблеми. 

 

Някакви идеи?

 

:lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На първо време увисването при неравен терен подсказва за спукана възглавница. Аз имах абсолютно същия проблем при задните възглавници. Причините да спира компресора да работи може да са няколко и е хубаво първо да прочетеш грешката която изписва. При мен от постоянна работа да надува спуканата възглавница беше почнал да прегрява, за което си има датчик и си го спира. Също ако за някакво време не успее да надуе възглавницата до където му трябва също спира компресора. Закарай я при smatic или vabonti (и двата сервиза съм ги тествал и съм доволен) да погледнат възглавниците първо.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, това е полезна информация. Но мога ли някак да я вдигна поне за сега, че е като каруца, а трябва да пътувам  малко. Примерно да откача акумулатора за известно време?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да я вдигна по следния начин (не казвам, че е решение на проблема, но поне някой с такъв проблем може да се измъкне временно :)  ):

. първо,  като я запалих почнах да включвам и изключвам Jacking mode-а, така поне не спря да помпа. 

. второ и вероятно по-важно - пак я изгасих и запалих и веднага почнах да вдигам за калника от страната, където ми се струваше по-изпуснала. Колата си се изправи и за сега е в нормално положение.

 

Дано да помогне на някого в беда :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей човек. Играл съм я тази и резултата е нов компресор... По-евтино ти е да отидеш да вземеш кола под наем за 2 дена дори, ако няма от кой да вземеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи както казах, тя по принцип не пада. Това е първи път, в който пада и от двете страни и го отдавам на дългия престой без да се пали и все пак студеното време. Вероятно някоя възглавница не е съвсем ок, но надали е нещо фрапантно, след като примерно за една седмица не е изпускала изобщо. 

Естествено ако утре я намеря пак паднала, ще ходя да я прегледат веднага. В противен случай - когато ми остане време :)

 

Благодаря за съветите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да не е възглавница. Има някакви о-рингове, които ми смениха последния път като падаше леко и от тогава няма ядове. Но не отлагай прегледа, че ще стане по-зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е, че като я караш редовно реално не разбираш че пада, но това не означава че компресора не я донапомпва в пъти по-често отколкото нормално, което му разказва играта. Моята клякаше веднъж на 3-4 месеца, точно в зависимост на каква повърхност е паркирана понеже тогава явно се отваря дупката. Както се сещаш по време на движение тая дупка 100% се е отваряла, но изпуска малко и компресора компенсира, което обаче шофьора не разбира, защото той не индикира кога работи (в тези случаи). За това те съветваме да не го отлагаш и да не караш така, защото някъде ще каже жмуц, ще легнеш по гъз и ще се чудиш как да се прибереш. В същото време почти всичко по въздушното могат да ти го оправят/сменят в рамките на деня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изисква си грижи въздушното окачване,но си е страхотна екстра.Лунния пейзаж в България не прощава.

Изпратено от моят D5803 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, само да ъпдейтна, че наистина си беше пукната едната възглавница. Просто е станало съвпадение това с акумулатора. 

 

:respekt:

Редактирано от I.Chimev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...