I.Chimev Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Здравейте, не можах да намеря такава тема, затова да питам някой ако се е сблъсквал. След като 15 дни колата не беше мърдана, акумулатора беше паднал и отзад леко беше увиснало окачването (въздушно). Заредих акумулатора, но сега не ще да се вдигне отзад, и двете индикации за окачването светят (мисля че бяха зелена и оранжева). Тръгва да се вдига след гасене и палене и после пак пада и степените в менюто за окачване посивяват (стават неактивни). Принципно не съм имал проблеми с окачване, освен понякога когато съм паркирал на някакво много неравно място, леко е изпускало. Иначе е стояла по седмица без проблеми. Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 (Редактирано) На първо време увисването при неравен терен подсказва за спукана възглавница. Аз имах абсолютно същия проблем при задните възглавници. Причините да спира компресора да работи може да са няколко и е хубаво първо да прочетеш грешката която изписва. При мен от постоянна работа да надува спуканата възглавница беше почнал да прегрява, за което си има датчик и си го спира. Също ако за някакво време не успее да надуе възглавницата до където му трябва също спира компресора. Закарай я при smatic или vabonti (и двата сервиза съм ги тествал и съм доволен) да погледнат възглавниците първо. Редактирано 14 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 14 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Ок, това е полезна информация. Но мога ли някак да я вдигна поне за сега, че е като каруца, а трябва да пътувам малко. Примерно да откача акумулатора за известно време? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 14 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Успях да я вдигна по следния начин (не казвам, че е решение на проблема, но поне някой с такъв проблем може да се измъкне временно ): . първо, като я запалих почнах да включвам и изключвам Jacking mode-а, така поне не спря да помпа. . второ и вероятно по-важно - пак я изгасих и запалих и веднага почнах да вдигам за калника от страната, където ми се струваше по-изпуснала. Колата си се изправи и за сега е в нормално положение. Дано да помогне на някого в беда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 И сега мислиш да пътуваш с нея ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Недей човек. Играл съм я тази и резултата е нов компресор... По-евтино ти е да отидеш да вземеш кола под наем за 2 дена дори, ако няма от кой да вземеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 14 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Значи както казах, тя по принцип не пада. Това е първи път, в който пада и от двете страни и го отдавам на дългия престой без да се пали и все пак студеното време. Вероятно някоя възглавница не е съвсем ок, но надали е нещо фрапантно, след като примерно за една седмица не е изпускала изобщо. Естествено ако утре я намеря пак паднала, ще ходя да я прегледат веднага. В противен случай - когато ми остане време Благодаря за съветите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Може и да не е възглавница. Има някакви о-рингове, които ми смениха последния път като падаше леко и от тогава няма ядове. Но не отлагай прегледа, че ще стане по-зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Идеята е, че като я караш редовно реално не разбираш че пада, но това не означава че компресора не я донапомпва в пъти по-често отколкото нормално, което му разказва играта. Моята клякаше веднъж на 3-4 месеца, точно в зависимост на каква повърхност е паркирана понеже тогава явно се отваря дупката. Както се сещаш по време на движение тая дупка 100% се е отваряла, но изпуска малко и компресора компенсира, което обаче шофьора не разбира, защото той не индикира кога работи (в тези случаи). За това те съветваме да не го отлагаш и да не караш така, защото някъде ще каже жмуц, ще легнеш по гъз и ще се чудиш как да се прибереш. В същото време почти всичко по въздушното могат да ти го оправят/сменят в рамките на деня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 14 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 (Редактирано) Съгласен Редактирано 14 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Изисква си грижи въздушното окачване,но си е страхотна екстра.Лунния пейзаж в България не прощава. Изпратено от моят D5803 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 27 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 (Редактирано) Здравейте, само да ъпдейтна, че наистина си беше пукната едната възглавница. Просто е станало съвпадение това с акумулатора. Редактирано 27 Април 2017 от I.Chimev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване