ganev1971 Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Здравейте колеги,от скоро съм собственник на Ауди А6 С4 ,и ми направи впечетление че двата вентилатора за охлаждане се вклучват още като дам на контакт преди да запаля колата .Това редно леи е,или е стандартна система на Ауди.Мисля си че трябва да се включат когато загрее двигателя,и да се изключат когато се охлади двигателя.Малко информация няма да ми е излишна.Благодаря..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 (Редактирано) Ако ти е пуснат компресора на климатроника е нормално, иначе - не. Не забравяй че имаш три охладителя отпред - антифриз, фреон и хидравлично масло. Редактирано 15 Март 2017 от blacky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Ако е студена колата не е нормално да се включват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Преди 2 часа, blacky написа: Ако ти е пуснат компресора на климатроника е нормално, Компресора и перките се включват едва след като запали мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svilen55 Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Аз скоро имах същият проблем, смених датчика за перките и нещата се оправиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganev1971 Публикувано 16 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 Благадаря много колеги за ценната информация.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganev1971 Публикувано 3 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Датчикът на радиатора сменен,проблема с включване на перките отстранен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 Как се сменя този датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 29 Август 2017 Доклад Share Публикувано 29 Август 2017 Принципно откачаш буксата, развиваш стария датчик, завиваш новия и закачаш буксата. Развиването изисква по-дълбок камък 30 мм. Уплътняването на датчика към радиатора все си мисля, че трябва да е с дифтунга, но при мен беше с гумен "О" пръстен. Проблема на пръстена е, че се опитва да изплюе. Трябва много внимателно да се затяга. Веднъж стегнат няма проблем. Ако се наложи развиване трябва да се смени пръстена, защото старият вече е надъвкан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2017 Вместо гумен О-пръстен се слага медна дифтунга и няма проблеми, просто трябва да се внимава колко се притяга за да не се спука пластмасата на радиатора. При нужда може да се до притегне на място с гаечен или френски ключ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lary Публикувано 5 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2018 Да питам (сега и аз стигнах до този датчик...) - източва ли се антифриза при смяна на датчика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 6 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2018 Ако действаш бързо изтича малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 6 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2018 Ако уплътнението ти е клингеритено е по добре да го източиш предварително или да го оставиш да изтече без да отвиваш капачката на разширителния съд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване