Lex_Luthor Публикувано 3 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2007 Здравейте от няколко дена насам като я запала и не подавам гас сама изгасва А преди винаги сам си я палил без да подавам газ и като си е студена си даржеше малко над 1000 оборота а сега гасне и така докато не позагре малко е НЕ е толкова студено времето.Преди имах проблем пак с тези обороти но проблема беше че те играеха в интервала 1500-2000.Чудих се дали тези проблеми са от съпковия мотор.Ако знаете евентуално колко пари ще ми струва да го сменя,защото ми омързна все едни и същи проблеми да ми прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 3 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2007 Почистване на дроселовата клапа и си готов. В ЮВЕ ми я оправиха на мен за 40 лв + диагностика. Кординати има из интернет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 3 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2007 (Редактирано) 40 лв. за това нищо е безумие. Иди при Мишо, който за 20-30 лв щи ти направи диагностика и ще ти почисти и дроселовата клапа. Може пък да не е в нея проблема. Редактирано 3 Февруари 2007 от audi A3 1.8T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 4 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2007 А да знаете някой от Пловдив аз съм съгласен даже 40 + диагностика дори да е ама аз докато дойда от пловдив става + 60 още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_A4_1.8i Публикувано 5 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2007 Колега и аз имах този проблем, абсолютно същият! Когато застуди малко и като запалиш понякога гасне първия път. Да ти кажа почистих дроселовата клапа(40лв), като че ли се оправи, но наскоро като застудя пак, по някой път като паля сутрин, вярно, държи малко над 1000 докато загрее, но нещо тресе двигателя, даже по някога виднага при палене се дави леко и работи лошо, само докато загрее малко!!! После няма грешка! Дроселовата клапа е почистена, но пак имам някакви проблеми при студен старт. Всеки се чуди, аз си мисля че дроселовата клапа е почистена, но дали това моторче вътре работи както трябва???Или какво друго може да е???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_A4_1.8i Публикувано 12 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2007 Относно по проблема, аз най-накрая разбрах от какво ми засне колата сутрин, може на Lex_Luthor да свърши работа. Значи, от доста време ми правеше тия номера, като за целта съм и правил диагностики, но те не показаха нищо. Всеки си мислеше че е дросела, ама не. Тия дни докато си карам, гледам стрелката за температурата на таблото бзе да играе, ту показва ту нищо не показва. Направих една бърза диагностика и веднага излезе : Engine Coolant Sensor short +. Демек, скапал се е сензора който дава информация на инжектора колко топъл е двигятеля. Значи, до сега когато съм пускал диагностика, тя не е отчитала този сензор, въпреки че той е бил скапан, тъй като въпреки че не е работил нормално все пак е отчитал нещо и диагностиката не го е хващала,....до сега, когато се скапа напълно и отчете тази грешка! Сега съм си поръчал този сензор Luxemburg 078 919 501 B за около 40 лв оригинален. И ще ви кажа, дали е от него този гадничък проблем с паленето! Почти сигурен съм че е това! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 18 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2007 Човек много благодаря за подробното обяснение и при мен го правеше сащото и също датчика за температурата отчита когато си иска.Ще се радвам много ако кажеш дали се е оправило със сигурност за да го оправя и аз.То от отдавна не ми го е правило този номер с паленето но може би,защото не е толкова студено но да си знам аз че сам го оправил искам.Айде с здраве !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_A4_1.8i Публикувано 19 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2007 Ами смених го датчика (35лв) но е рано да кажа дали проблема е решен тъй като съм с новия от вчера. Това което сутринта ми направи впечатление беше че веднага усетих разлика в работата на двигятеля при палене тази сутрин. НЕ ЗАГАСНА определено! Навън беше около -2 и като запалих нямаше никакво тресене на двигателя (нещо което в последно време много ме дразнеше при работа на студен двигател), никако чудене на оборотите! Смятам че съм го оправил, но нека покарам малко за да ти кажа със сигурност. Щтото все пак може да се окаже че този стъпков мотор в дрокела също допринася за подобни проблеми, ако е зацапан. Не съм сигурен, че като ми чистиха дросела са го почистили хубаво или въобще!В заключение, определено има разлика в работата на двигателя, и ако твоя наистина прави същите проблеми по добре го смени. Намира се от ляво на дроселовата клапа, някаде под нея. Син е на цвят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 19 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2007 Благодаря ти пак !! Тези дни като се посвободя ще отида и аз да го сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts