Jump to content

Странно гаснене ?


Lex_Luthor

Recommended Posts

Здравейте от няколко дена насам като я запала и не подавам гас сама изгасва :hilezh: А преди винаги сам си я палил без да подавам газ и като си е студена си даржеше малко над 1000 оборота а сега гасне и така докато не позагре малко е НЕ е толкова студено времето.Преди имах проблем пак с тези обороти но проблема беше че те играеха в интервала 1500-2000.Чудих се дали тези проблеми са от съпковия мотор.Ако знаете евентуално колко пари ще ми струва да го сменя,защото ми омързна все едни и същи проблеми да ми прави. :hilezh::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистване на дроселовата клапа и си готов. В ЮВЕ ми я оправиха на мен за 40 лв + диагностика. Кординати има из интернет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40 лв. за това нищо е безумие. Иди при Мишо, който за 20-30 лв щи ти направи диагностика и ще ти почисти и дроселовата клапа. Може пък да не е в нея проблема.

Редактирано от audi A3 1.8T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да знаете някой от Пловдив аз съм съгласен даже 40 + диагностика дори да е ама аз докато дойда от пловдив става + 60 :bia: още :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имах този проблем, абсолютно същият! Когато застуди малко и като запалиш понякога гасне първия път. Да ти кажа почистих дроселовата клапа(40лв), като че ли се оправи, но наскоро като застудя пак, по някой път като паля сутрин, вярно, държи малко над 1000 докато загрее, но нещо тресе двигателя, даже по някога виднага при палене се дави леко и работи лошо, само докато загрее малко!!! После няма грешка! Дроселовата клапа е почистена, но пак имам някакви проблеми при студен старт. Всеки се чуди, аз си мисля че дроселовата клапа е почистена, но дали това моторче вътре работи както трябва???Или какво друго може да е????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно по проблема, аз най-накрая разбрах от какво ми засне колата сутрин, може на Lex_Luthor да свърши работа. Значи, от доста време ми правеше тия номера, като за целта съм и правил диагностики, но те не показаха нищо. Всеки си мислеше че е дросела, ама не.

Тия дни докато си карам, гледам стрелката за температурата на таблото бзе да играе, ту показва ту нищо не показва. Направих една бърза диагностика и веднага излезе : Engine Coolant Sensor short +. Демек, скапал се е сензора който дава информация на инжектора колко топъл е двигятеля.

Значи, до сега когато съм пускал диагностика, тя не е отчитала този сензор, въпреки че той е бил скапан, тъй като въпреки че не е работил нормално все пак е отчитал нещо и диагностиката не го е хващала,....до сега, когато се скапа напълно и отчете тази грешка! Сега съм си поръчал този сензор Luxemburg 078 919 501 B за около 40 лв оригинален. И ще ви кажа, дали е от него този гадничък проблем с паленето! Почти сигурен съм че е това!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек много благодаря за подробното обяснение :hilezh: и при мен го правеше сащото и също датчика за температурата отчита когато си иска.Ще се радвам много ако кажеш дали се е оправило със сигурност за да го оправя и аз.То от отдавна не ми го е правило този номер с паленето но може би,защото не е толкова студено но да си знам аз че сам го оправил искам.

Айде с здраве :dance: !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами смених го датчика (35лв) но е рано да кажа дали проблема е решен тъй като съм с новия от вчера.

Това което сутринта ми направи впечатление беше че веднага усетих разлика в работата на двигятеля при палене тази сутрин. НЕ ЗАГАСНА определено! Навън беше около -2 и като запалих нямаше никакво тресене на двигателя (нещо което в последно време много ме дразнеше при работа на студен двигател), никако чудене на оборотите! Смятам че съм го оправил, но нека покарам малко за да ти кажа със сигурност. Щтото все пак може да се окаже че този стъпков мотор в дрокела също допринася за подобни проблеми, ако е зацапан. Не съм сигурен, че като ми чистиха дросела са го почистили хубаво или въобще!

В заключение, определено има разлика в работата на двигателя, и ако твоя наистина прави същите проблеми по добре го смени. Намира се от ляво на дроселовата клапа, някаде под нея. Син е на цвят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...