GENADII Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 Здравейте, Предстои ми покупка на В8 TDI. Избора ми се раздвоява между два автомобила. Май вече стана ясно, че и двата са В8 и двата са седан с АСК - мултитроник и са на 38-40 хил. км. всеки. Намират се в Германия. Разликата е в двигателите, като единия е 150 к.с. а другия е 177 к.с. Автомобила ще се кара 75% от времето в градски условия. Ще съм благодарен на всеки, за съвет, кой двигател би бил по-правилния избор при тази ситуация? Бих постнал тук и обявите на двата автомобила но се притеснявам до колко би било уместно това, а и имам съмнение, че съветите Ви може да се повлияят от екстрите на едната или другата кола, което не е същността на питането ми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 150к.с. е от последната генерация мотори ЕА288 , докато 177к.с. е от предходната ЕА189. Доколкото съм гледал в ЕА288 освен наличие на АдБлу , имат два балансиращи вала, друга маслена помпа, друга вакуум помпа. Кой да избереш не мога да кажа, но 177 върви доста повече от 150. При 75% градски цикъл защо не се замислиш за бензинов мотор? Вероятно ще имаш проблеми с ДПФ филтъра при тези къси разстояния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 Преди 2 часа, netizen написа: 150к.с. е от последната генерация мотори ЕА288 , докато 177к.с. е от предходната ЕА189. Доколкото съм гледал в ЕА288 освен наличие на АдБлу , имат два балансиращи вала, друга маслена помпа... Нямат ли всички надлъжни 2.0тди-та балансиращи валове, още от а4 б7 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 34 minutes ago, Audi_FeN_1 said: Нямат ли всички надлъжни 2.0тди-та балансиращи валове, още от а4 б7 ? При първите 2.0Д валовете са под коляновия вал - в картера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 преди 12 минути, congo написа: За 2 години не съм имал яд. Много е важно в какво състояние е филтъра. По-важно е и какво и къде зареждаш...както добавки.. а и какво е "градското" Доста коли и от магазин се запушват дори от 1 резервоар кофти гориво...и/или кратки преходи съчетани с Лонглайф обслужванията... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vonko Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 On 3/27/2017 at 4:31 PM, netizen said: 150к.с. е от последната генерация мотори ЕА288 , докато 177к.с. е от предходната ЕА189. Доколкото съм гледал в ЕА288 освен наличие на АдБлу , имат два балансиращи вала, друга маслена помпа, друга вакуум помпа. Кой да избереш не мога да кажа, но 177 върви доста повече от 150. При 75% градски цикъл защо не се замислиш за бензинов мотор? Вероятно ще имаш проблеми с ДПФ филтъра при тези къси разстояния. Ами масларските изпълнения на бензинаджийниците? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване