Audi_FeN_1

Members
  • Content Count

    9,790
  • Joined

  • Last visited

About Audi_FeN_1

  • Rank
    punisher
  • Birthday May 29

Друго

  • Kaра
    тист съм

Контакти

  • Website URL
    spamilnq.tk
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Мъж

Recent Profile Visitors

5,011 profile views
  1. Maни го марто и другите дето се превземат с немски и автрийски гнилочи. Купуват си на двойна цена, надуват се във форума колко яка кола са си взели и после почват да пускат тънко обяви "търся заден капак щото моя го е изяла ръждата" Две коли от германия съм имал (не са опел ) , и на двете в един момент крика им влезе в прага. А австрийките са тотал щом подминат 15тина години. Истината е, че изгодните и свестните коли в българия, са внос от Италия и Америка. С малки изключения и швейцария и южна франция Всичко друго - немски, австрийски, датски, шведски, холандски и т.н. северни варели стават само да пускаш кокошки да снасят в тях и ако се излюпят малки пиленца да бягат през дупките от ръждата
  2. Кога пък съм казал че е трудно? Не е трудно, просто е неприятно. На всяко тръгване или по-сериозно подаване на първите 3 скорости да ти светят системите и да ти отнема газта... Или ако няма системи си въртиш гуми и седиш на едно място. Иначе всеки кретен може да кара преднячка, тва е най-лесното от трите вида предавания... но и най-ограниченото от към мощност. Иначе към автора, дето пита кое ще му направи повече проблеми - 4.2и или 3.0тди: Общото е, че и двата мотора са Ве-образни и имат няколко вериги. тяхната смяна ще ти излезе приблизително еднаква като сума. Разликата е, че бензина няма дпф, вихрови клапи, егр, турбо и дюзи. Дизела ги има всичките тея неща и всичките могат да създадат проблем по някое време. Няма такава кола, приятел. Кросвагон е само 1.9жтд 150 коня с 4х4 с торсен, ръчни скорости и нивомат на задницата. Друг вариант няма. https://www.auto-data.net/bg/alfa-romeo-156-model-194
  3. Аха на предно 300 коня, нема нужда.... Като искаш масларка и а4 си има 2.0т и ревота, а като бонус е сто пъти по красива отвън, отвътре, с повече екстри, по-качествени материали и има и куатро и мултилинк окачване, а не прост макферсон.... А за дизела си прав. Ако дизела беше приятен за каране щяха да правят мотоциклети с дизел, ферарита с дизел и т.н. За радост такива коли няма, а дизелистите могат да си изядат топките от яд.
  4. Мдаа. И 4.2 битурбо тди съм карал и пак няма тръпка. Тва че те натиска в седалката нищо не значи. До оня ден се друсах в 330д 234 ли колко коня са тея... После като си седнах в резачката с генерацията и ограничителя на 7600 оборота и ми се изпълни душата, нищо че върви по малко.
  5. Много е прост избора. Еската е кола за кеф, даване на газ и радване на звука от осмака. Кола за удоволствие. Тракалника е кола за придвижване. Качваш се на аутобана, слагаш темпомата на 180 и се возиш тихо и спокойно. Няма тръпка, няма емоция, няма нищо. Бездушна кола, да ходиш на работа. Ти си реши кое от двете ти трябва. Като имаш предвид че в България аутобани и дълги разстояния нямаме. И осмака на газ ще гори колкото дизела в пари. А тръпката си остава.
  6. Аз по хемус от едно време си знам - твърдо 80 в тунелите. И почти всички го знаят и го спазват.
  7. Аз съм даже по-скромен. Не искам радар детектор, ми искам навигация дето да показва къде какви са ограниченията, без да пропуска някое. Щото знаците не се виждат от храсти и дървета и редовно ги пропускам деба...
  8. Има верига, да. Иначе е страшен базеняк. С черно-бяла навигация и седалки от УАЗка. А тоя автомат трябва да е и мултитроник, което не е еквивалента на надеждност... Не бих дал 16к лева за такова нещо. Най-малкото заради седалките.
  9. Стига откача с тоя ретро РС ве... Обади се на Райно да пробваш Еската, нема да останеш разочарован.
  10. Керамиките не искаха ли загряване преди да почнат да спират хубаво?
  11. Мда... Заради тоя разход и шибаните еконорми се отказаха от компресорите и минаха на турбота, въпреки всичките им недостатъци... А е факт, че компресорите са по-доброто решение. Справка - УСА, където не им пука за разхода, никой не се занимава с турбота. Само supercharged.
  12. А пичовете с 2.0тфситата какво да кажат? Те събират по 5 литра, но трябва да долеят още 5 до следващата смяна.
  13. Зобии, карал си RS6-цата, изкефил си се, ся се надъхваш за такава... Ама не избързвай. Намери първо някоя начипена S6/ S7 да пробваш, да не се окаже че не е по-лоша...
  14. 1.8 или 1.8т. 1.6 троши кутии и по моите наблюдения живота на мотора е по-къс от на 1.8 . Щом е за втора кола аз бих взел 1.8 атмосферка... противно на всички схващания. Щото 1.8т са го помислИли за нещо неземно и му надуват цените балъците, а си има традиционните проблемчета покрай турбото и клапанчетата му. Но ако ти излезе хубаво 1.8т на добра цена, няма що да бягаш от него.
  15. Дърти са 4фките вече деба... И по интериора им личи, и кутиите са им стари и бавни... Да не говорим че тоя десетак гори като змей, а също и не е известен като един от най-надеждните мотори... Не е за ежедневка според мен. Взимай еска от следващото поколение, пък като ти се откъснат още малко парици винаги може да я засилиш повече. Нещо като обществена тайна е, че РСките може да са по-редки и по-ексклузивни, но еСките са по културните и по приятните коли за ежедневието.