MariqnBG Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 здравей те искам да попитам за информация някой знае ли колко грама фреон ми е нужен да си напулна системата изцяло на Ауди А4 Б5 благодаря предварително..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiggLess Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 В България 650 +/- 50 гр. Изпратено от моят Lenovo A536 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 На моята пише 700 +/- 50гр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Трябва да имаш табелка на предният капак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetoslav velikov Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 КОЛЕГА ЗА ОПТИМАЛНА РАБОТА МИНИМУМ 650гр нормално 700гр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiggLess Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 (Редактирано) Зависи каде си на мен в София ми побра 650 гр. при положение че нямах никакъв в системата сега ми дава на духалката под 1.5 градуса което спотед мен е супер аз ходих при auto clima master и съм много доволен Изпратено от моят Lenovo A536 с помощта на Tapatalk Редактирано 11 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 За първи път чувам да зависи от локацията количеството фреон което по принцип зависи от температура и налягане. Що за зависимост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiggLess Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 (Редактирано) Еми на мен ми казаха че имало нещо общо с надморската височина чесно казано и аз не виждам много логика ама това са мо казали и това споделям Изпратено от моят Lenovo A536 с помощта на Tapatalk Редактирано 11 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Системата е затворена и вдига до 25 - 40 бара в зависимост от вида на фреона. Зарежда се по грамаж а не по налягане. Надморската височина не оказва влияние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Яз па се си мисли, че сбира на грамаж. Па колко че сбере зависи от къдърноста на пълначо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Пълначо мое го претъпка и да дууне. За това си има везни и таблици от производителя. Пълненето по манометър е фалшиво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 (Редактирано) Пълненето става с машина и се слага определен грамаж фреон. Тъй като съм запознат, схемата е следната: източване на фреона, разделяне на маслото, вакуум, тест на вакуума, инжектиране на масло и накрая наливане на точното количество (грамаж) фреон. Точният грамаж трябва да го има на табела в двигателният отсек или се отваря аутодатата. От такива пълначи с манометри и кантарчета стойте далеч! Това дали си в София или Зимбабве, няма никакво значение за грамажа. Редактирано 11 Април 2017 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 Анджък! Доста точно описание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 Моя климатик е диавия и на табелката няма грамаж, как се процедира тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване