dorsy Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Колеги, задния ляв лагер ми се обажда и питането ми е отделно ли се сменя или е лагер-главина, и съответно каква марка препоръчвате, в зависимост дали е само лагера или е с главината? Трябва ли да е марков, като се има предвид, че почти всичко напоследък е с еднакво качество и ако да, какво трябва да гледам като го купувам, за да не ми пробутат менте? Колата е А4 Quattro 1995г., ADR двигател, 125 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Задните лагери са ти същите като предните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 (Редактирано) На В4 предно/куатро са абсолютно същите лагери. Задните при предно са друг тип. Аз слагам едни полски,на които цената е 21 лв. Сложил съм над 20 лагера на мои познати. Моите за 50 000 км още са безшумни. Като смъкваш шенкела, не вади датчика на ABS-а от него, а разкачи буксата под задната седалка и извади шинела с датчика и кабела му. Редактирано 10 Април 2017 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dorsy Публикувано 10 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 (Редактирано) Значи лагера се сменя отделно и ни е с главината, само че ти ми пишеш за В4, моята е А4/В5, същото ли е? И защо трябва да не разкачам датчика от ABS-а? Каква е марката на лагера? Редактирано 11 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 (Редактирано) пише ти младежЪт за Б5, спокойно, че и пише правилни неща. Да повторим: лагерите ти и на четирите колела са ЕДНАКВИ, а марката........., каквато си избереш, марки с лопата да ги ринеш, ако си баро, отиваш в представителство на SKF(например) и купуваш каталожния за куатрото и модела лагер, ако не си чак такъв баро....., първия китайски FAG и си готов, лотарията си остава лотария по нашите земи. Не е "с главината", но за да се избие все пак "главината"(шенкела в случая) се вади, на място си е приключение, ако няма подходящ инструмент, а такъв обикновено няма. А сензора не се вади от главината, едно защото е вероятно спекъл и може да го счупиш, ако не знаеш как се вади, второ така ще му разместиш положението спрямо карето(гривната) и се почва с проблемите (ама що ми "рита" АБС-а?!?), затова се проследява до буксата и се откача оттам, най-лесното и правилно. Редактирано 11 Април 2017 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 (Редактирано) Преди 10 часа, dorsy написа: Ти ми пишеш за В4, моята е А4/В5, същото ли е? И защо трябва да не разкачам датчика от ABS-а? Каква е марката на лагера? Niko ти написа за датчика. Наскоро купувах 2 бр предни лагера за В4 на предно с мотор АВК,1 бр. заден лагер за В4 куатро с мотор АСЕ и 1бр.заден за А4/В5 1.8Т. По каталога лагерите бяха абсолютно еднакви и на следващия ден ги набихме на 4-те шенкела. Марката на лагера не я помня,Като минавам през магазина ще ти снимам кутията му Редактирано 11 Април 2017 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dorsy Публикувано 14 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2017 Мерси за отговорите, ориентирах се! Хубави празници! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване