blavod Публикувано 5 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 (Редактирано) Здравейте колеги Днес закарах талигата в сервиза за ремонта но изникна ново двайсе а именно: При теста каручката набива 2 грешки първата и по лека според майсторите е тази при която не светва чека 1 Fault Found: 4807 - EGR System P0401 00 [096] - Insufficient Flow Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Mileage: 187945 km Date: 2017.06.05 Time: 17:15:10 Engine speed: 1457.00 /min Normed load value: 36.5 % Vehicle speed: 31 km/h Coolant temperature: 83 °C Intake air temperature: 26 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 13.920 V Unlearning counter according OBD: 40 Crankshaft speed (RPM): 1301.0 /min Vehicle speed: 69.81 km/h Air Ctl m Gov Dvt: -189.9 mg/stroke AFS dm: 124.2 kg/h Inj Ctl q Curr: 17.16 mg/stroke Charge air pressure: actual value: 1229 hPa Intake air temperature: 25.7 °C и втората при която вече светва чек лампата 1 Fault Found: 4807 - EGR System P0401 00 [236] - Insufficient Flow MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 39 Mileage: 188172 km Date: 2017.06.05 Time: 17:59:04 Engine speed: 1488.50 /min Normed load value: 37.6 % Vehicle speed: 32 km/h Coolant temperature: 82 °C Intake air temperature: 27 °C Ambient air pressure: 1010 mbar Voltage terminal 30: 13.800 V Unlearning counter according OBD: 40 Crankshaft speed (RPM): 1301.0 /min Vehicle speed: 69.81 km/h Air Ctl m Gov Dvt: -189.9 mg/stroke AFS dm: 124.2 kg/h Inj Ctl q Curr: 17.16 mg/stroke Charge air pressure: actual value: 1229 hPa Intake air temperature: 25.7 °C и много се съмняват че има некоректна работа на двигателя заради тези грешки при който двигателя увисва и губел въртящ момент в работа на място и от там може да ми бърка работата на кутията... Някви идей или съвети дали е възможно да е така или пак ме хвърлят на полето да паса трева.......... Забравих да кажа че са я карали около 1 час и е нямало проблеми... Редактирано 5 Юни 2017 от blavod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 8 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2017 Малко развитие... Свалили са клапанното тяло и са установили че някакви цетки са затлачени с финни метални частици на магнитите в картера е имало също малко сега ще свалят кутията да я отворят да видят от каде е проблема... Казах им всичко долу цялостна промивка и всичко ново и дано да се управи и проблема да е бил в това .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 8 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2017 (Редактирано) Дръж ни в течение. В София имат ли сервиз (или е само магазин) или пращат във Варна кутиите? Редактирано 8 Юни 2017 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 8 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2017 Доколкото знам имат магазин но ще правят и сервиз. Днес за времето докато бях в сервиза около 40 мин. от Еконта и Спиди докараха поне 6-7 кутий ..... Бая работа имат хората , живи и здрави да са дано да ми решат проблема и да мирясам и аз... Поздрави на всички.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 13 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Здравейте колеги! Преди малко си взех колата от сервиза и първите ми впечатления са че го няма това тракане и вибрацийте са изчезнали много по добре си тръгва от място, но съм я карал твърде малко за да съм напълно сигурен че всичко ще е ок. Ще я покарам няколко дена и ше пиша пак.... Огромни благодарности на всички който ми обърнаха внимание... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Какво й правиха последно? Драсни малко по-подробно :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladdko Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 Привет колеги. Така и така си говорите за пробеми в скоростни кутии в тази тема и реших да добавя и моя проблем тук с надещда за съвет от някой по компетентен. Колата е А5 2010 3.0 дизел 4х4. -7 степена автоматична Проблема се появи без никакви странични признаци че нещо не е наред с колата. И един ден без никакво напъване на колата ,шофиране в градски условия изписа на дисплея проблем в скоростната кутия и заби на 3та,не искаше да сменя предавки нито на Ръчен решим нито на спорт,нищо. При моменталното спиране мина на 1ва.Загасих колата запалих я отнови и на таблото нямаше и помен от грешката. След това пак потеглих покарах 10километра и при опит за изпреварване и натискане на КИКа колата се изфорсира и заби пак на 3та,от тогава както и да я карам дам ли гас повече от 1800-2000 оборото или по рязко да се опитам да тръгна забива и влиза в авариен режим и остава на скороста на която е била,ако тръгна рязко на 1ва и забие после докато не я загасиш върви само на първа и на таблото изписва в ЗЪБНО КОЛЕЛЦЕ и Буквата R но задраскана, и светят в ЖЪЛТО. На диагностиката пише проблем в скоростите механичен. На мен ми се струва че все едно буксува съединител,но по грубо,защото като се изфорсира мотора и в същото време и скача и чука автомата. Как ви се струват симптомите,като често срещан проблем или не.Някаква насока какво може да се окаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 6 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2018 Кабели,някой клапан,мехатроник така е гадаене някви други симптоми преди да почне да го прави този номер?? Можеш ли да покажеш скрийн на грешката от vagcoma..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladdko Публикувано 6 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2018 Да ще го закача и на Ваг ком и ще споделя. Закачах я на ауто ком и два грешка-МЕХАНИЧЕН ПРОБЛЕМ В СКОРОСТИ,само това Иначе други симптоми не е имала колата,днес ми направи впечетление,че след като влезе в авариен решим не иска да включва задна,след като я загасиш и запалиш отново всичко се оправя и нищо не свети,не рита като включваш все едно нищо и няма. Само при по рязко подаване на гас се скапва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 6 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2018 (Редактирано) Е да де то R с чертичка както се изрази ти означава че нямаш задна скорост.... Да не те плаша но се подготви за ремонт номера е дали ще минеш леко или света тройца..... Щом казваш че не буксува аз залагам на проблем с мехатроника... Редактирано 6 Февруари 2018 от blavod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladdko Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Ваг кома нещо не иска да се връзва с колата и ще напиша грешките които дава от Делфито,ако може по тях нещо да се хване. Р17Е100-Устройство за смяна предавка 2,механична грешка. -с прекъсване Р17Е200-Устройство за смяна предавка 3,механична грешка. -с прекъсване Р17D400-Клапан 3,част 1 на скоростната кутия,механична грешка. -ПОСТОЯННО -17D500-Клапан 3,част 2 на скоростната кутия,механична грешка. -с прекъсване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 Към автора, какво в крайна сметка ти смениха, че се оправи? Абсолютно същите симптоми имам. Sent from my MHA-L29 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gregary Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Здравейте така и така тук се коментира проблем с този вид кутия реших и аз да пиша за моя.Да опиша какво случва и какво съм направил.Колата е Ауди А4 Б8 Allroad 2010 с троник Проблема е че сменя само 2 4 6 и задна и то ги превключва на около 3000 оборота След смяна на ремонтен комплект за мехатроника и маслото проблема си остана[emoji23]Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 Е тя грешката е ясна, "вилица С" ти не се движи.... въпроса е защо - има случаи, в който се изкривява и заклинва. Трябва да се отвори кутията и да се провери какъв е механичния проблем, който пречи на движението. Ако си в БГ ти трябва някой с опит, т.е. Мишо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване